שתף קטע נבחר

מחפשים את העגלה המושלמת? TRIV משנה את חוקי המשחק

מותג היוקרה ההולנדי NUNA, ידוע באיכויותיו ולא סתם הוא הפך למותג היוקרה מספר 1 בארה''ב לתינוקות. כעת, העגלה החדשה שלו עושה עליה ארצה, והיא מלאה בבשורות טובות

כשבוחרים עגלה- משימה מרגשת לכל הדעות, יש לא מעט קריטריונים שצריך לקחת בחשבון. משקל, נוחות, בטיחות וכן, גם מראה חיצוני והתאמה לסביבה. לכל עגלה יש יתרונות וחסרונות, אבל זו הפעם הראשונה שמצאנו יתרונות בלבד, בעגלת TRIV מבית NUNA. הכירו את העגלה האידיאלית שנחתה בישראל, סוף סוף:

 

בואו נודה על האמת, בשנות חייו הראשונות של התינוק אפשר לומר די בביטחון שהוא כמעט חי אך ורק בעגלה. בטיולים הכה נהדרים של חופשת הלידה, בתנומות היום, לעיתים אף בתנומות הלילה (כי כולנו יודעות שמדובר פה במיטה ניידת אחרי הכל), ובעצם מתי שרק אפשר. לכן, חשוב להשקיע בעגלה איכותית, בטיחותית, נוחה, וקומפקטית, שתצליח לתת מענה לתינוק שלנו בצורה הטובה והנוחה ביותר. אז מה חשוב לבדוק כשקונים עגלה?

 

משקל

עגלה טובה ככל שתהיה, לא תהיה אפקטיבית אם תהיה כבדה. העגלה החדשה מבית NUNA שוקלת 8.8 ק''ג בלבד, מה שהופך אותה לקומפקטית ונוחה להרמה ולסחיבה. כמו כן, את העגלה ניתן לקפל ביד אחת בלבד- יעיל מאוד כשביד השנייה יושב לו תינוק קטן שזקוק למלוא תשומת הלב.

 

   (צילום: NUNA)
(צילום: NUNA)

מוצרים נלווים

TRIV מגיעה עם מתאמים לסלקל המותג NUNA, סלקל שנחשב לקל בעולם, מה שגרם אפילו למותג מתחרה כמו בוגבו לקחת אותו תחת חסותה. כך, תוכלו להעביר את התינוק מהאוטו ואל האוטו גם כשהוא נח או ישן.

 

אקססורי נוסף הוא מתאם לעריסת ה"אמבטיה" שמתאימה לתינוק מיומו הראשון, וכיסוי מיוחד המגן על העגלה מפני רטיבות וגשם.

 

   (צילום: NUNA)
(צילום: NUNA)

מותאמת לתינוק מיומו הראשון ועד שהולך באופן עצמאי

לא מעט מותגים בוחרים למכור את שלדת העגלה בנפרד מהאמבטיה, אותה עריסה שמתאימה לתינוקות רכים, מה שהופך את ההוצאה לגדולה אף יותר. עגלת TIRV מגיעה ביחד עם האמבטיה ועם טיולון, כך שהיא תלווה את תינוקכם מיומו הראשון ולמעשה, עד שהוא לא יצטרך אותה יותר.

 

התאמה לסביבת המגורים

העגלה מתוכננת בצורה מושלמת לסביבה האורבנית, זו שלעיתים מאלצת אותנו לעבור במעברים צרים, זו שיש לה לפעמים קצת "באמפרים" בדרך, וזו שתאפשר לנו לנוע בקלילות וביעילות. העגלה אף מצויידת במעין בולם זעזועים הממוקם מתחת למושב התינוק, על מנת לעבור את המהמורות בדרך בצורה החלקה ביותר

 

   (צילום: NUNA)
לול SENA(צילום: NUNA)

ריפוד

תינוקות רגישים מאוד למגע, כך שיש לוודא שהריפוד בעגלה שבה הם נמצאים לא מעט, איכותי ונעים. הריפוד בעגלת TRIV מיוצר משילוב בין צמר טבעי מכבשת מרינו לויסקוזה, שילוב שהופך את הריפוד למתאים לכל עונות השנה, הוא שומר על חום בחורף, חסין לנוזלים כמו הגשם, ובקיץ, מרגיש מאוורר, קליל, צובר לחות ואף מספק הגנה מקרינה UPF+50, מאחר שההמלצה היא לא לחשוף תינוקות לשמש.

 

אין ספק שבכל הנוגע לתינוק שלנו, תשומת הלב לפרטים חשובה וכך גם הראייה הכוללת. למותג קיימים עוד מגוון רחב של מוצרים שילוו אותו משלב הלידה ובכל שלבי ההתפתחות: לול, נדנדה, כסאות בטיחות, בוסטרים, מנשא וסלקל, את כולם תוכלו להשיג ברשת "מוצצים", היבואנית הבלעדית של TRIV

 

מצאתם את ה"אחת"? לחצו כאן לפרטים נוספים >>>>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים