שתף קטע נבחר

eBay מתגייסת למען המגזר העסקי: תעניק חבילת הטבות ייחודית לעסקים שיקימו חנות מקוונת בתקופה הקרובה ובנוסף תקיים לראשונה וובינר ייחודי בשפה העברית ללא עלות

נוכח משבר הקורונה המחריף יוצאת פלטפורמת הסחר העולמית בחבילת הטבות במטרה לתמוך בעסקים קטנים ובינוניים בישראל תוך קידומם של המוכרים הישראלים שכבר פועלים באתר

פתיחת חנויות אונליין בחינם וללא עמלות, תוכנית הכשרה ומערך תמיכה בשפה העברית עם מיטב מומחי eBay והענקת חבילת הטבות והקלות לבעלי עסקים חדשים שיפתחו חנות ב-eBay. אלו הם רק חלק ממרכיבי חבילת ההטבות שתעניק eBay לעסקים בישראל אל מול המצב המתמשך של החמרות והגבלות בכל העולם בשל התפשטות נגיף הקורונה, והפגיעה בכלכלה בכלל ובעסקים הקטנים והבינוניים בפרט.

 

בין היתר כוללת שורת ההטבות איתה יצאה החברה תוכנית הכשרה ומערך תמיכה מיוחד בו ילמדו מומחים מהחברה אונליין, צעד אחר צעד כיצד להקים פעילות ב-eBay ולמכור אונליין, הקמת מערך תמיכה טלפוני ייחודי בעברית, בעזרתו יעברו העסקים שיעורים באופן פרטני וילמדו את כל המידע הבסיסי שמוכר באיביי צריך להכיר וכן יינתנו הקלות בחסמי הכניסה הכוללת הורדת מגבלות המכירה למוכרים חדשים באיביי ומתן אשראי מכירה מוגדל. בנוסף eBay הודיעה כי היא תספוג על עצמה את עלויות העמלות ומוכרים עסקיים יוכלו לפתוח חנות ללא תשלום של עמלות חודשיות למשך רבעון.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

החברה מחבקת גם את העסקים שכבר פעילים בה וביצעה לאחרונה עדכונים רבים למדיניות המכירה שלה על מנת שהמוכרים לא יפגעו מהשינויים בעקבות וירוס הקורונה העולמי ויוכלו להמשיך בפעילות העסקית השוטפת שלהם. בישראל למשל החברה הקימה החברה מתחם מכירה ייחודי באתר בו היא מציעה לקונים ישראלים לרכוש מוצרים מעסקים ישראלים.

 

"בעוד שעסקים רבים נאלצים לסגור את דלתותיהם, eBay ממשיכה להיות פתוחה לכולם והשיקה תוכנית עסקית נדיבה בישראל, שמטרתה לתמוך במוכרים ישראלים ובעלי עסקים שרוצים להקים חנות מקוונת ולקבל הכשרה מלאה ותמיכה טכנית מצוות המומחים של eBay", אומרת אנה פלקין, מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, רוסיה ומזרח אירופה. "בימים אלו זמן התגובה של העסקים הוא קריטי, ולכן התאמנו את התכנית כך שתאפשר לעסקים בישראל להקים את החנות האינטרנטית שלהם בצורה הכי מהירה שאפשר ולהתחיל למכור לכל העולם", הוסיפה.

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

על חשיבותה העצומה של eBay עבור שרידותם של העסקים הישראליים, במיוחד בתקופה מורכבת זו, מעידים נתונים מעניינים אותם הוציאה החברה ממש לאחרונה עם סיכומו של הרבעון הראשון של שנת 2020. מסיכום הרבעון עלה כי עסקים ישראליים מכרו בצל משבר הקורונה מוצרים בעלי ביקוש רב בכל העולם כאשר עליות ייחודיות במכירות נרשמו בענפי הוויטמינים, נעלי הספורט ומשחקי הווידאו לשוק האמריקאי כמו גם במוצרי צבע לשיער ומשחקי וידאו לשוק האנגלי ולשוק הקנדי. בשווקים אלה נרשמה עלייה של מאות אחוזים במכירות.

 

עוד עלה מהנתונים כי הקטגוריות הצומחות ביותר בקרב עסקים ישראליים ברבעון הראשון של השנה הנוכחית היו מוצרי צריכה הקשורים ישירות לטיפול והתגוננות מפני וירוס הקורונה, כלי נגינה ומוזיקה, משחקי מחשב, הנעלה ומוצרי קוסמטיקה. במקום הראשון מדורגת קטגוריית המוצרים הקשורים לקורונה ומתברר כי עסקים ישראלים מכרו ברבעון הראשון של 2020 אלפי מסיכות לפנים בעיקר בהונג קונג וארה"ב, אלפי מדחומים לילדים בעיקר בארה"ב וסין וכן אלפי יחידות של אלכוג'ל לידיים. הקטגוריה השנייה בדירוג היא קטגוריית המוזיקה וכלי הנגינה בה נמכרו במהלך הרבעון מעל 5,000 גיטרות אקוסטיות, 4000 פדלי אפקט לגיטרות ו-2000 אקססוריז לגיטרות, רובם המוחלט בשוק האמריקאי. קטגוריות מעניינות נוספות שצמחו ברבעון החולף היו כרטיסי גיימינג נטענים ל-XBOX מהם נמכרו מעל ל-5000 בארה"ב, נעלי ספורט שמכירותיהן רשמו עלייה של 40% וכן צבעים לשיער, ששיעור מכירותיהם עלה ב-40% בעיקר בארה"ב ובאנגליה.


  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

בנוסף, לראשונה eBay תקיים בישראל וובינר בשפה העברית לטובת העסקים הקטנים והבינוניים, בהשתתפות מומחים מהחברה וסמנכ"ל הסחר של דואר ישראל.

 

הוובינר יתקיים ביום ה' בתאריך ה 16.4.20 בשעה 11:00 בבוקר בו יחלקו מומחים מהחברה כלים ומידע לניהול עסקי האונליין בצל משבר הקורונה העולמי.

בעלי העסקים יוכלו לראשונה לתקשר באופן ישיר, בעברית, ולשאול כל שאלה שעולה על דעתם את המומחים המשתתפים במיזם: אנה פלקין, מנהלת חטיבת הפיתוח העסקי בישראל, רוסיה ומזרח אירופה, גלעד תירוש, סמנכ"ל הסחר בחברת דואר ישראל, יעל טאיגר לוי, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בישראל, רוסיה ומזרח אירופה. כמו כן תתקיים שיחה עם מוכר ישראלי באיביי על אופן פעילותו בתקופה זו.

 

בין הנושאים בהם יעסוק הוובינר: כיצד באה לידי ביטוי תמיכת eBay במוכרים בתקופה זו, איך לנהל הזמנות ומהם הכללים לתקשורת עם הקונים, עקרונות ואלמנטים לוגיסטיים הקשורים בשילוח בינלאומי על ידי דואר ישראל, מהן הקטגוריות המצליחות ביותר בתקופה זו, מהם השינויים החשובים ביותר שכדאי להטמיע ברשומות שלכם, היכן כדאי להתעדכן במידע ובשינויים בנושאי הטבות, מדיניות והגנה על המוכרים, מהן ההזדמנויות ש-eBay מציעה לעסקים חדשים המצטרפים לפלטפורמה ועוד.

 

להצטרפות לוובינר בחינם לחצו כאן >  

 

עסקים המעוניינים להצטרף לאיביי ולזכות בחבילת ההכשרה וההטבות בחינם שנבנתה באופן ייחודי לתקופה זו יכולים לעשות זאת באמצעות הרשמה כאן . כל עסק אשר ירשם יזכה למענה חזרה באופן אישי בעברית על ידי מומחי eBay.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים