שתף קטע נבחר
 

איך לגרום לעסק להצליח בשגרה שאחרי הקורונה: המדריך לפרסום יעיל וזול

מאז שהתגלה וירוס הקורונה בסין והחל להתפשט, לשלוח את זרועותיו ולעבור ממדינה למדינה, גם בישראל החלו לחשוש מפני ההשפעה ההרסנית שלו. ואכן, החשש הזה התממש ועד מהרה החלו בתי החולים להיערך לקראת קליטת החולים והאזרחים הונחו לעטות מסיכות, להסתגר בבתים ולא לצאת, אלא במקרים של הצטיידות במזון ותרופות.

הסגר לא פסח על העסקים שנאלצו לצמצם את שירותיהם או להפסיקם כליל. וכך, מסעדות ובתי קפה נסגרו, חדרי כושר הפסיקו לפעול, פסיכולוגים לא קיבלו עוד אנשים במרפאותיהם, הקוסמטיקאיות סגרו את הקליניקות שלהן ועובדים רבים נאלצו לצאת לחל"ת. אט אט, לאחר שהסגר השתחרר וחזרנו לשגרה, פחות או יותר, מנסים בעלי העסקים לקדם את העניינים, להחזיר אליהם לקוחות ישנים ולהביא כמה שיותר לקוחות חדשים באמצעות פרסום. לאור זאת, נבחן כעת 4 דרכים מרכזיות שיכולות לסייע רבות בחזרה לשגרה שאחרי הקורונה, בייחוד עבור העסקים הקטנים שנפגעו באופן משמעותי מהסגר.

 

רישום לאינדקסים מובילים

אחת הדרכים היעילות יותר לפרסם עסק ולסייע לכם להתקדם, הוא לרשום את העסקים לאינדקסים, ויש לזה כמה יתרונות בולטים:

 

אפשרות להירשם בחינם - ביום שאחרי היציאה מההסגר, כאשר חשבון הבנק העסקי לא בדיוק פורח, אתם מחפשים הזדמנויות לפרסם את העסק שלכם בחינם. לדוגמא, בזק 144 עסקים מציע לכם בהחלט את האפשרות הזו, שכן ניתן לבצע הרשמה חינם ולהיחשף ללקוחות פוטנציאליים.

  (צילום: Pixabay)
(צילום: Pixabay)

גולשים אוהבים אינדקסים - לא מעט גולשים מעדיפים לחפש בעלי מקצוע באינדקסים. אתר כזה מסדר את כל בעלי המקצוע לפי קטגוריות, מספק עליו מידע מפורט, ניתן לצרף תמונות ויש דירוג שמאפשר לקבל את כל המידע על העסק.

משפרים את מיקום האתר במנועי חיפוש - סיבה טובה נוספת להירשם לאינדקס היא קידום האתר שלכם. ברגע שגוגל מזהה שהאתר מופיע באינדקס, יש לו סיכוי לעלות במיקומים.

 

רוצים לפרסם באינטנסיביות רבה יותר? הרחיבו את החבילות - אם לא די לכם בפרסום החינמי ואתם מעוניינים לעבור לשלב הבא, תוכלו למצוא חבילות פרסום במחירים משתלמים - כך תגיעו לכמה שיותר לקוחות, משום שהחבילות המיוחדות חושפות את העסק לאלפי גולשים מדי יום ביומו.

 

פרסום ממומן בגוגל

במסגרת חבילות פרסום לעסקים קטנים, ניתן להשקיע כספים בפרסום ממומן בגוגל. הרעיון של הפרסום הזה פשוט: משלמים פר תוצאות, או יותר נכון - פר הקלקות. בכל רגע שבו גולש נכנס למודעה שלכם, נגבה מכם כסף עבור ההקלקה שלו, וכך עד שנגמר כל התקציב שהגדרתם. חשוב לזכור שכאשר נגמר לכם הכסף, המודעה יורדת באופן אוטומטי. כמו כן, בדרך כלל משתמשים בקמפיינים ממומנים בגוגל כדי לקדם מוצר, שרות או מבצע חדש. מנהלי הקמפיינים בדרך כלל בונים אסטרטגיה על ידי מחקר מילות מפתח ובודקים אילו מילים או ביטויים כדאי לקדם על מנת להביא מספר פניות מקסימלי לעסק.

 

פרסום בפייסבוק

אם יש משהו שהקורונה הוכיחה יותר מתמיד זה הכוח שיש לרשתות החברתיות, ופייסבוק בראשן. בימי הסגר, כשלא ניתן היה להוציא את האף החוצה, יצאו כולם בפרסומים רבים ומגוונים על חיי היום יום שלהם בבית. וכשכולם נמצאים בפייסבוק, חשוב שגם העסקים הקטנים יהיו שם. כל מי שבוחר לפרסם באמצעות הפייסבוק, זוכה למספר יתרונות משמעותיים:

 

מגדילים את החשיפה – הפייסבוק היא פלטפורמה נהדרת להראות נוכחות. ברגע שמפרסמים מודעה בפייסבוק, אלפי גולשים ייחשפו אליה מדי יום ביומו.

 

אפשרות פילוח ממוקד – ניתן להתאים את המודעה לקהל היעד לפי פרמטרים כמו גיל, מיקום, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד. באמצעות מחקר שוק ופילוח טוב של הקהל ניתן להגיע לאנשים שבאמת צורכים או מעוניינים לצרוך שירות שהעסק מספק.

 

פרסום זול – פרסום בפייסבוק הוא זול יחסית. ניתן להשקיע רק מספר שקלים ליום.

 

יכולת ניתוח ביצועים – באמצעות הפייסבוק אפשר לנתח ביצועים ולשפר אותם במידת הצורך.

 

  (צילום: Pixabay)
(צילום: Pixabay)
  

רישום לגוגל מפות

טוב יעשה בעל עסק אם יחליט לרשום את העסק שלו לגוגל מפות. ברגע שתוסיפו את העסק לשירות של גוגל, הגולשים יוכלו למצוא אותו בקלות. מדובר בפרסום ממוקד עבור גולשים הנמצאים באזור שלכם או מחפשים עסקים מקומיים. כמו כן, במהלך הפרסום, ניתן לספק מידע חיוני אודות העסק, כמו פרטי התקשרות, כתובת, שעות פתיחה, ותמונות ואף להעלות מבצעים.

 

לסיכום, ארבע האפשרויות שהזכרנו כאן מתאימות לפרסום עבור עסקים קטנים המתאוששים לאחר משבר הקורונה. דרכים אלו יובילו לחשיפה רבה של העסק ויגדילו את פניות הלקוחות.

 

עסקים ובעלי מקצוע במגוון תחומים, מחירונים מומלצים, כתבות וקופוני הנחה מחכים לכם באתר B144. היכנסו >>>

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים