שתף קטע נבחר

סודהסטרים מכריזה על גיוס מאות עובדים בישראל

גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובאלית: "אני מרגישה אחריות כבדה לסייע ככל שניתן במשבר התעסוקה, וכחברה ישראלית-גלובאלית אנו מתעדפים את המשרות בישראל על פני משרות בחו"ל"

בימים האחרונים אנו שומעים רבות בכלי התקשורת על מצבה העגום של הכלכלה לאור משבר הקורונה. נתוני האבטלה מדאיגים וכמיליון איש מצאו את עצמם מחוסרי עבודה. לאור זאת חברת סודהסטרים, מותג המים המוגזים המוביל בעולם, הכריזה השבוע על גיוס של כ-250 משרות חדשות בחברה. הן במטה העולמי בכפר סבא והן במפעל בדרום הארץ. כדי להעלות את המודעות לגיוס הרחב ולקרוא למועמדים להצטרף לחברה, סודהסטרים הידועה בסרטוני פרסומת משעשעים, הוציאה גם למטרה זו סרטון גיוס עובדים חדשני בכיכובם של ה"הר" ממשחקי הכס (ת'ור ביורנסן) וגורי אלפי.

 

 

בסרטוני הפרסומת של סודהסטרים מבחינים מיד בDNA- השובבי והקליל שלה. הפעם בסרטון הומוריסטי "ההר" שר בדמות זמר ראפר כשאת קולו מחליף קולו המוכר של גורי אלפי. תנועות השפתיים של ההר הושתלו בטכנולוגיית דיפ פייק, בשיתוף עם הסטראט אפ הישראלי Canny AI, כך שנראה כאילו שר בעברית שוטפת ללא כל סיוע. גם הבדלי הגודל בין ההר לגורי זכו לקריצה במילות השיר, למשל בשורה: "לא משנה אם אתה גור או ההר, להציל את העולם אף פעם לא מאוחר".

 

  (צילום: אבישג שאר ישוב)
(צילום: אבישג שאר ישוב)

 

סודהסטרים מעסיקה כיום מעל 2,500 עובדים בישראל ומעל 4,000 ברחבי העולם. בשל הביקוש הגובר למוצרי החברה, והצמיחה במכירות (גידול של כ-20% ברבעון הראשון לשנת 2020, בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד) נדרשת החברה להגדיל עוד יותר את כושר היצור במפעלים בדרום הארץ ולהרחיב את המטה העולמי בכפר סבא. החברה מגייסת בתקופה זו מעל 250 משרות כ-200 מהן לאתר היצור הסמוך לרהט, וכ-50 למטה העולמי בכפר סבא. בין המשרות הפתוחות במפעלים: מנהלי הנדסת אוטומציה, ראש/ת צוות אחזקה, מנהלי משאבי אנוש, אנשי הדרכה, מבקרי איכות, עובדים לתעשיית הפלסטיק וההרכבות, עובדים לתעשיית המתכת ועובדים לתעשיית המזון.

 

  (צילום: אבישג שאר ישוב)
(צילום: אבישג שאר ישוב)

 

גלית צוקר סמנכ"לית משאבי אנוש גלובאלית בסודהסטרים: "אני מרגישה אחריות כבדה לסייע ככל שניתן במשבר התעסוקה בישראל, וכחברה גלובאלית כל משרה שנפתחת בישראל חשובה לנו ואנו נותנים עליה דגש מיוחד. כחלק מהגדילה של סודהסטרים אנחנו מגייסים מאות משרות בישראל ושמחים להציע תעסוקה דווקא בתקופה קשה זו. כדי לגרום ל"הר" לשיר בעברית צריך באמת טכנולוגיות דיפ פייק, אך המשרות אצלנו הן אמתיות והזדמנות להיות חלק מחברה גלובאלית מובילה".

 

בין המשרות הפתוחות במטה הגלובלי בכפר סבא ניתן למצוא תפקידי שיווק דיגיטלי, מנהל/ת מחקרים שיווקיים, מנהלי פרויקטים, ומנהל/ת מחלקת מיסוי גלובלי. ניתן למצוא את רשימת המשרות המלאה באתר החברה https://corp.sodastream.com/career/

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים