טטיאנה נרצחה בדירתה בשדרות, בנה החשוד יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

טטיאנה קמינסקי (53) נרצחה ככל הנראה הבוקר בידי בנה, אנדריי (29) בביתם בשדרות. מעצרו של הבן הוארך בצהריים עד יום חמישי הבא - ובית המשפט הורה לשלוח אותו להערכה פסיכיאטרית בהסכמת המשטרה והסנגוריה.
בתחילת השבוע קמינסקי הוכרז כנעדר וכעבור כמה ימים אותר על-ידי המשטרה. מחקירת הרצח עלה כי קמינסקי תקף את אמו בדירה שבה הם מתגוררים יחד. שכנים ששמעו צעקות וקריאות לעזרה הזעיקו את המשטרה, סמוך לשעה 07:30. שוטרים הגיעו למקום ופרצו אל תוך הדירה שהייתה נעולה, בסיוע כוחות כיבוי אש. הם מצאו את טטיאנה עם סימני אלימות קשים. בסריקות בדירה מצאו את אנדריי יושב על המיטה עם סכין, ועצרו אותו.
שכנה סיפרה: "הוא היה מכה אותה כל הזמן. היא פחדה שהוא יהרוג אותה ונתנה לי מפתח. הייתי עוזרת לה לטפל בפצעים ואמרתי לפנות למשטרה ולרווחה, אבל היא לא רצתה. היא העדיפה לשמור עליו".
1 צפייה בגלריה
טטיאנה קמינסקי
טטיאנה קמינסקי
טטיאנה קמינסקי
לקריאה נוספת

נמשכים העומסים במוקדי הבדיקות לילדים, מד"א יקים עמדות "היבדק וסע"

בגלל העומסים הרבים במתחמי הבדיקות המהירות לקורונה, מד"א יקים מתחמים נוספים לבדיקה מהירה במתכונת "היבדק וסע". "בעקבות העומסים והביקוש הרב להגיע לבדיקות המהירות, ועל מנת לא ליצור התקהלות, בזמן הקרוב נקים מספר מתחמים של היבדק וסע נוספים במקביל למתחמים הפועלים", אמר מנכ"ל מד"א אלי בין.
מאז החלת התו הירוק על ילדים בני 3 עד 12 אתמול, יש עומסים כבדים במתחמי הבדיקות המהירות. כך למשל הבוקר מחוץ למוזיאון המדע בירושלים השתרך תור ארוך והורים המתינו עם ילדיהם יותר משעה לבדיקה במוקד שהוקם במקום. "אנחנו מתכננים לעשות יום כיף, ונראה שזה היום כיף שלנו, לעמוד פה בתור", אמר בייאוש עמית שהגיע למוזיאון עם בתו.
הצורך בבדיקות לילדים התעורר לאחר שאתמול נכנסו לתוקף תקנות התו הירוק גם לגבי ילדים. לפי התקנות החדשות, בני 3 עד 12 חייבים לעבור בדיקה לפני הכניסה למקומות הפועלים תחת התו הירוק. הבדיקות המהירות לא מצריכות הובלת דגימה למעבדה והתשובה מתקבלת במקום תוך 15 עד 30 דקות.
(צילום: אלכס גמבורג, שמוליק דודפור)
לקריאה נוספת

מחר יתקיים דיון בבית המשפט העליון בשחרורו הביתה של רומן זדורוב בערבות עד תום ההליך המשפטי החוזר כנגדו. במידה שהעליון ידחה את טענות המדינה, זדורוב ישוב מחר לביתו לאחר כ-15 שנה.
בערוץ הספורט של ynet - אלופים: פרויקט מיוחד. יום בחיי ארבעה ספורטאים פראלימפיים שמתמודדים עם הקשיים היום-יומיים שלהם לצד הרצון להצליח בטוקיו. מהלוחם שנפצע בפעילות מבצעית והפך לחותר אולימפי ועד לקפטנית נבחרת הכדורשער שמצאה אהבה בספורט וגם את בן זוגה ואב בנה (שהתאסלם עבורה).
ממחר, ובעיקר בשבת, תחול עלייה במידות החום - וכבר יהיה חם מהרגיל, עם עומס חום כבד בכל הארץ ולחות גבוהה בחוף ובשפלה.
בימים האחרונים נשבר שוב ושוב שיא בדיקות הקורונה היומיות, ורק אתמול פוענחו קרוב ל-146 אלף בדיקות.
למעשה, לפי השוואה של אתר worldometers, ישראל נמצאת במקום ה-25 בעולם במספר הבדיקות לתושב ובמקום השמיני במדינות שבהן מעל מיליון תושבים. למעשה, כל ישראלי עבר בממוצע שתי בדיקות קורונה. כמובן שיש כאלה שעברו עשרות ויש מיליוני ישראלים שלא הכניסו מטוש לנחיריים.
לפי האתר, דנמרק נמצאת במקום הראשון, שם כל אזרח ביצע בממוצע 13 בדיקות קורונה. לאחר מכן נמצאת גיברלטר עם כמעט 10 בדיקות שנערכו בממוצע לכל תושב. במקום השלישי נמצאת איי פארו עם 9 בדיקות בממוצע לתושב ואוסטריה עם 8 בממוצע.
לאחר מכן ברשימה נמצאות בין היתר קפריסין, איחוד האמירויות הערביות, לוקסמבורג, בריטניה, צ'כיה, בחריין, הונג קונג, סינגפור, איסלנד ומלטה.
אגב, המדינה שבה בוצעו הכי מעט בדיקות, מבין אלו שמסרו נתונים, היא הרפובליקה העממית של קונגו – שם נערכה בדיקה אחת לכל 306 תושבים.
גלעד קריב, חבר הכנסת ממפלגת העבודה, המאושפז בבית החולים שיבא בתל השומר בעקבות החרפה של תסמיני הקורונה. קריב נמצא בהכרה מלאה, והוא נעזר בחמצן. אתמול סיפר קריב כי "התחילה הידרדרות מהירה בסטורציית חמצן והתחלתי מאוד להשתעל. הרגשתי שאין לי אוויר. זה מלחיץ, ההליכה לחדר מיון לקחה המון זמן. כל מי שמזלזל במחלה הזאת לא מבין על מה הוא מדבר". הערב השתחרר קריב לביתו.
ציפי שמילוביץ, כתבת ״ידיעות אחרונות״ בארה״ב, ורותם אורג, עורך הבלוג ״וושינגטון אקספרס״, משרטטים את עלייתו לגדולה - וקריסתו הדרמטית של אנדרו קואומו. הכותרת, הפודקאסט היומי.
קרונית בכל 15 שניות: נסיעת בכורה לרכבל התחבורה הציבורית הראשון בישראל.
רכבל התחבורה הציבורית
(צילום: גיל נחושתן)
הפיתוח הישראלי שיגרום לאבוקדו להיות זמין כל השנה.
ולסיום - נופר זוהר תלמד אתכם איך להכין את השניצל הכי טעים בעולם.