פוענח אונס מלפני 13 שנה בזכות DNA על מסכת קורונה.
המשטרה שתלה תוכנת מעקב בטלפון של פעיל חברתי: "הולך עם גברים בזמן שהוא נשוי".
היועץ הרפואי של ארדואן הוא סמנכ"ל בית החולים איכילוב.
ושירה איסקוב הסכימה, אביעד משה סירב: גזר הדין לא יועבר בשידור ישיר.

הבידודים במערכת החינוך יבוטלו בחמישי הבא

חוזרים לבית הספר, בפעם המי זוכר כמה. ראש הממשלה בנט, שרת החינוך שאשא ביטון ושר הבריאות הורוביץ סיכמו הערב כי מדיניות הבידודים לתלמידים שנחשפו למאומתים לקורונה תבוטל בדיוק בעוד שבוע - ביום חמישי הבא. כל התלמידים, הן המחוסנים והן שלו שלא, יעברו שתי בדיקות קורונה בשבוע - האחת ביום ראשון והשנייה ביום רביעי.
מי שיצא חיובי בבדיקה ייכנס לבידוד בהתאם לנהוג כיום. לעומת זאת, כל תלמיד שייחשף לחולה מאומת, יוכל להמשיך להגיע לבית הספר ולהמשיך להיבדק בימים המדוברים.

התלמידים שעדיין לומדים מהזום
(צילום: שמוליק דודפור)


לקריאה נוספת



פרויקט מיוחד באתר: תמונת מצב על הקבורה בישראל. מחירון הקברים הלא רלוונטי, סיור בעיר הקבורה התת-קרקעית והסודות מאחורי תכנון בתי העלמין.
אחרי שבבירה זכו אמש לפתיתי שלג ראשונים ל-2022, עם הזריחה רוב השלג שנתפס על הקרקע כבר נמס. בעקבות השכבה הקרה שכיסתה את הכביש הלימודים בירושלים התחילו בשעה 09:00.
הלילה צפוי להיות קר במיוחד וילווה בקרה בעמקים ובאזורים הגבוהים. בסוף השבוע הטמפרטורות יעלו מעט ומזג האוויר יהיה מושלם לטיולים. בשבוע הבא צפוי גשם שיתחיל כבר ביום ראשון אחר הצהריים שיימשך לאורך השבוע לסירוגין, וייתכן גם שלג באזורים הגבוהים.
שלג קל בירושלים ומאות בתים ללא חשמל חיים גולדטיש מדווח
(צילום: גיל יוחנן, שמוליק דודפור)

למרות הזינוק החד מאוד בתחלואה, קצב ההתחסנות במנה הראשונה והשלישית ירדו באופן חד בשבוע האחרון – זאת למרות המחקרים וגם הנתונים הסטטיסטיים המראים כי החיסון מוריד את הסיכוי לתחלואה קשה.
לפי נתוני משרד הבריאות בימים ראשון עד שלישי השבוע קיבלו רק 9,097 ישראלים את מנת החיסון הראשונה. לשם השוואה, ב-6 בינואר, רק לפני שבועיים קיבלו את החיסון הראשון 10,343 ביום אחד.
גם בקרב מקבלי המנה השלישית של החיסון חלה ירידה חדה. בימים ראשון עד שלישי קיבלו 19,101 ישראלים את מנת הבוסטר, זאת לעומת 35,377 בימים ראשון עד שלישי בשבוע שעבר.
משרד הבריאות לא התייחס עדיין לירידה החדה במספר המתחסנים בשבוע האחרון.
יבגני אריה. הבמאי, שייסד את תיאטרון גשר ב-1991 והיה מנהלו האמנותי עד 2019, נפטר אמש בניו יורק.
האיש המרושע על המסך הוא בעצם יהודי חם.
2 צפייה בגלריה
מרטין קוב
מרטין קוב
מרטין קוב
(צילום: EPA)
מסתבר שחמין לשבת הוא בריא למדי.
התשובה של חמאס: מצלם סדרה שתיתן מענה ל"פאודה". איך הגיבו בהפקה הישראלית?
והכירו את אפליקציית התמונות שמשגעת את ארה"ב.