שר האוצר ליברמן אמר היום באולפן ynet: "אתנגד למגבלות. פיצויים? לא נפקיר אף אחד - ולא נפזר כסף ממסוק".
שר האוצר ליברמן
(צילום: נויל האריס)
ההסדר נחתם: אריה דרעי יודה בעבירות מס, יתפטר מהכנסת - ומנדלבליט לא יטען לקלון כך שדרעי יוכל לשוב בבחירות הבאות. עדיין לא ברור אם יוכל לחזור לתפקיד שר.
מאוד לא מרגיע. בצה"ל החלו לשפץ מוצבים בגבולות, ונדהמו מריקבון התשתיות.
מכה למאמצים לרסן את איראן? "סעודיה החלה לייצר טילים בליסטיים".
ברשות הטבע והגנים מעריכים כי כ-20% מהעגורים בישראל כבר חלו בשפעת העופות.
והנסיך הארי ומייגן מרקל חושפים את ליליבת.

הקורונה מתפשטת: הכי הרבה מאומתים מאז אמצע אוקטובר, מקדם ההדבקה ממשיך לעלות

כן אומיקרון לא אומיקרון - הקורונה מתפשטת ובקצב מהיר. 1,400 ישראלים אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה. זהו מספר המאומתים הגבוה ביותר מאז 18 באוקטובר. בסך הכול בוצעו כ-98,500 בדיקות ושיעור החיוביים עמד על 1.44%. גם כאן מדובר בנתון הגבוה ביותר מזה שבועות רבים. מקדם ההדבקה ממשיך לעלות גם הוא והוא עומד על 1.34 – דבר המעיד על התפשטות נרחבת יותר של המגפה. מתחילת השבוע אובחנו בישראל 5,297 חיוביים לקורונה, לעומת 4,887 בכל השבוע שעבר.
371 מהמאומתים אתמול - כלומר 26.5% - הגיעו מחו"ל. 111 הגיעו מארה"ב, 45 מאיחוד האמירויות, 32 מצרפת, 25 מטורקיה, 24 משוויץ, 19 מהונגריה, 17 מבריטניה, 15 מספרד ו-15 מאיטליה. בנוסף הגיעו לארץ גם מאומתים בין היתר מדרום אפריקה, סרי לנקה, הולנד וגאורגיה.
ברקע העלייה בנתוני התחלואה העריך ראש הממשלה בשיחות סגורות: "תוך שבוע עד 10 ימים נהיה במספרים מטורפים". במקביל, בנט מעריך שמספרי הנדבקים בבריטניה ובארה"ב יובילו לעלייה דרמטית בנתוני ההתחסנות. "המטרה היא לפעול בכוח שלא יהיה סגר"

לרוץ או להמתין? המומחים חלוקים לגבי החיסון הרביעי
(צילום: נויל האריס)


בסוף השבוע ישוגר לחלל הטלסקופ ג'יימס ווב שעלה כ-11 מיליארד דולר ואמור לספק תצפיות מרהיבות ולענות על שאלות מסקרנות, מהיווצרות הגלקסיות הראשונות ועד התאמה של כוכבי לכת לקיום חיים.
בערוץ החופש: כתבנו יצא לראות את "הסנה הבוער". הדבר קורה כאשר קרני השמש פוגעות בחלל הפנימי של אחת מהמערות הקטנות בהר כרכום, ויוצרות אפקט אופטי בולט של אור זרחני בצבע כתום, הנראה כמו להבת אש.
מחר יהיה מעונן חלקית. מדי פעם יירד גשם מקומי, בעיקר בבוקר, והטמפרטורות יהיו עדיין נמוכות מהרגיל לעונה. ביום שבת מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד בהיר, עם עלייה קלה בטמפרטורות. ביום ראשון מזג האוויר יהיה בהיר, ובשעות הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון והמרכז. תחול עלייה נוספת בטמפרטורות, שיהיו רגילות לעונה.
מעל 3 מיליון בני אדם אובחנו בארצות הברית מתחילת החודש כחיוביים לקורונה. כך עולה מנתונים שמרכז אתר worldometers.
מאז פרוץ המגפה אובחנו בארצות כ-52,500,000 מאומתים לקורונה, כלומר כמעט 20% מהמאומתים בכל העולם הם אמריקנים. בנוסף מתו יותר מ-833 אלף בני אדם מסיבוכי הנגיף בארצות הברית. מדובר בכ-15% מכלל המתים מקורונה בעולם. רק החודש מתו בארצות הברית קרוב ל-28,500 בני אדם מקורונה.
המדינות המובילות בתחלואה אתמול היו ניו יורק עם כ-27,300 מאומתים, פלורידה עם כ-20,200, אילינוי עם 16,581, אוהיו עם 12,865 וקליפורניה עם קצת יותר מ-12 אלף מאומתים ביום אחד.
למעשה, בכמה מדינות יותר מ-20% מהתושבים כבר היו מאומתים לקורונה. מדובר בצפון דקוטה, אלסקה ורוד איילנד.
יהונתן מרגי. הזמר הצעיר פתח, לראשונה בקריירה שלו, שתי הופעות עוקבות במועדון הבארבי - אחת לצעירים ואחת לבני ה-18 פלוס. הקהל, כמו גם המבקרת שלנו, אהב.
מפגן אדריכלי מנקר עיניים: הצצה לאצטדיוני המונדיאל 2022.
2 צפייה בגלריה
מונדיאל קטאר
מונדיאל קטאר
מונדיאל קטאר
(צילום: AP)
"תמונת הנצחון" של אבי נשר - מה חשב המבקר שלנו על הסרט?
נחשף מרבה רגליים מפלצתי, שחי לפני 300 מיליון שנה.
ריאיון עם הקיבוצניק הישראלי לשעבר עם כוכב מישלן שסגר את המסעדה באיטליה ומגיע לבשל בארץ
אחרי שבוע של גשמים ורוחות עזות מזג האוויר מתייצב ומתחמם וזה הזמן המושלם לטייל בנחלים השוצפים ובמפלים הגועשים.
ומי לא שאל את עצמו איך דליה מזור שומרת על המראה בגיל 72?