סיפורי היום

ימי מתח וחרדה עוברים על קרוביה של הנעדרת ספיר נחום, ויש חשש כבד לחייה.
עזיבה רביעית תוך שבועות: דובר רה"מ התפטר.
תושב הצפון ניצל מהרעלה קטלנית של דג אבו-נפחא בעזרת תמונה שצילם.
הכאוס בשחקים ממשיך: ביטולי הטיסות של חברות הלואו-קוסט הגיעו לישראל.
טלסקופ החלל Gaia זיהה שני כוכבי לכת חדשים.

קשיים מול רע״מ וסער: הצרות של בנט והקואליציה

חברי הכנסת מתכנסים במליאת הכנסת כשהחוק הראשון שהונח על סדר היום הוא הארכת התקנות לשעת חירום שמחילות את הדין הפלילי הישראלי בהתנחלויות מאז 1967. נכון לשעות הצהריים, לתקנות אין רוב - והמשמעות לכך היא בין היתר חוסר סמכות להחזיק אסירים ביטחוניים שהורשעו בבתי הדין הצבאיים. שר המשפטים סער אמר כבר כי ההצבעה על החוק תהיה מבחן לקואליציה סביב השאלה "אם הקואליציה רוצה להמשיך להתקיים או לא".
היום אמר סער בישיבת סיעתו כי "החלופה להעברתה של ההצעה היא תוהו ובוהו משפטי אבל גם השלכות דרמטיות לא רק על יו"ש, אלא על מדינת ישראל כולה. תסריט בלהות משפטי ולאומי".
יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, אמר בישיבת סיעתו כי החוק לא חייב לעבור היום. "יש לנו זמן עד סוף יוני, וגם אם זה יהיה שבוע או עשרה ימים בתוך חודש יולי, עדיין ניתן להעביר את החקיקה הזאת", אמר. ח"כ עידית סילמן, שפרשה מהקואליציה, הודיעה לליכוד שהיא תצביע נגד החוק.
אם לא די בכך, אחרי שהיועצים המדיניים והפוליטיים עזבו, וכך גם ראש הלשכה, הודיע מתן סידי, דוברו המדיני של נפתלי בנט שעובד איתו יותר מארבע שנים, על סיום תפקידו. רה"מ: "ניהל אירועים לאומיים ומשברים מורכבים".

בנט לקראת ההצבעה במליאה
(צילום: מורן אזולאי)

1 צפייה בגלריה
מליאת הנכסת
מליאת הנכסת
מליאת הנכסת
(צילום: יואב דודקביץ')
לקריאה נוספת

מה צפוי מחר

מחר יתקיים המשך משפט תיקי האלפים של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

התחזית

היום היא מזג אוויר נוח וכך יהיה גם מחר עם עומס חום קל בחוף ובמרכז. ביום רביעי הטמפרטורות יעלו בהדרגה ויהיה חם ויבש בהרים ולח יותר בחוף. ביום חמישי ובסוף השבוע יהיה מזג אוויר קיצי וחם. טמפרטורת המים בים התיכון עומדת על 24 מעלות ועדיין קר יחסית.

מה חיפשו היום בגוגל?

רן שריג. לאחר שאדיר מילר התראיין אודות הסדרה "רמזור", צייצה בטוויטר זוגתו של רן שריג, דנה ספקטור: "קשה לי לראות את אדיר מילר מדבר ומתראיין בכל מקום על רמזור ״ שלו״ . רמזור שאני כתבתי. רמזור ״שאני לקחתי בשבילה השראה מהחיים והחברים האמיתיים שלי״. את רמזור כתב ויצר אדיר ביחד עם רן שריג , בן הזוג שלי. הפרק הישן שמשודר כרגע מלא בדברים שרן המציא.... יש לנו מחשב ישן שמלא בפרקים שרן כתב. ואם הייתם רואים את המחשב הייתם רואים גם מי המציא את קו העלילה שזכה באמי. לא משנה. אדיר מוכשר בטירוף ויש לי כבוד, אבל בחייאת, כתבת את רמזור עם עוד מישהו. כמה תסתיר אותו ותנסה למסמס אותו? ולמה?!? אין לך מספיק משלך?".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

גם בזמן המלחמה באוקראינה, לרוסיה יש בשכונה שלנו אינטרסים אסטרטגיים לשמר. איך היא עושה את זה, מהן ההשפעות של הקרבות הנמשכים באירופה על מדינות ערב - ולמה כשארה״ב מצמצמת נוכחות כולם מדברים עם כולם? האזינו לפודקאסט החדשות היומי.
חיקוי סיני בגובה רב? כך חופפים שיער בחלל.
האסטרונאוטית האמריקנית קיילה בארון חופפת שיער בחלל
מירי אלוני מתרגלת למציאות לאחר כריתת הרגל: "דווקא עכשיו אני חוגגת את החיים".
אשת המחול רנה שינפלד לא מפסיקה לרקוד גם בעשור התשיעי לחייה ומוכיחה מדי יום שגיל זה רק מספר.
וג'ניפר לופז כבשה את MTV.