סיפורי היום

6 הרוגים במתקפת טילים על לבוב: היעד – אזור תחנת הרכבת.
הרוג בהתנגשות עם גמל בצפון הנגב, נהג משאית נהרג בכביש 6.
שר החוץ לפיד דן בדרכי תגובה אפשריות לצעד של שר החוץ הירדני, שזימן לשיחה את הנציג הישראלי בעמאן במחאה על העימותים בהר הבית.
בנוכחות דלה מהצפוי: ברכת כהנים התקיימה ברחבת הכותל המערבי בצל המתיחות הביטחונית.
המונים יצאו לטייל בשרב, פקקי ענק נרשמו בצפון ובמרכז.

אסון בנופש, בבית מעץ וקש: ליבי בת ה-4 נספתה בשריפה

חקירת השריפה הקטלנית בבית העשוי עץ וקש ביישוב אדמה שבגליל המערבי, שריפה שבה נספתה ליבי קליך בת ה-4, מתמקדת בעדות שלפיה אחיה, כבן 7, שיחק דקות לפני כן בגפרורים. בכבאות אמרו שלבית לא היו האישורים הדרושים.
האב תומר היה במקלחת בעת שהתלקחה האש. הוא יצא מהמקלחת והבחין בבעירה עזה. הוא הצליח לזרוק את הילד מהחלון ולחלצו, ויצא עם אשתו כששניהם סובלים מכוויות - אבל הילדה הקטנה נלכדה בפנים ונהרגה. שמונה צוותי כיבוי פעלו במשך יותר משעתיים באזור, עד שכיבו את האש. הבית נשרף לחלוטין, וגם מחסן סמוך עלה באש.
המשפחה הגיעה לנופש ביישוב שבגליל מביתה בפתח תקווה, ורק אתמול העלתה האם שורת תמונות מהנופש - ובהן גם את הבת הקטנה בתוך בית העץ. האמא ליטל (44), ראש תחום מחקר במכון להתפתחות הילד בשיבא, פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם כשמצבה קשה עם כוויות בדרגה 2 ולאחר ששאפה עשן. מצבה מוגדר יציב והיא בהכרה מלאה ומתקשרת עם הצוות הרפואי. אין סכנה לחייה.
היישוב אדמה, השוכן בין נהריה למעלות וסמוך ליישוב הקהילתי כליל, שאף הוא מוגדר כיישוב אקולוגי, נוסד לפני 27 שנה ומתגוררים בו פחות מ-100 איש. אין בו חיבור לחשמל ותשתיות ביוב, ובין בתי היישוב אין כבישים או מדרכות. כל זאת מבחירת התושבים, ובמטרה לצמצם את הנזק לסביבה.





לקריאה נוספת



מה צפוי מחר

בשעות אחר הצהריים (שעון ישראל) יעזוב איתן סטיבה את תחנת החלל ויחל בדרכו לכדור הארץ.
מחר יתקיים בבלומפילד המשחק הראשון מבין שני חצאי גמר גביע המדינה בכדורגל. הפועל ומכבי חיפה יתמודדו בדרבי של הצפון על כרטיס לגמר הגביע.

התחזית

מחר הטמפרטורות יירדו בצורה ניכרת, והן ישובו להיות רגילות לעונה. ייתכן טפטוף עד גשם מקומי קל, והוא עשוי להימשך בצפון ובמרכז הארץ גם ביום רביעי.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

סין דיווחה היום על שלושה חולי קורונה שמתו במדינה. על פי הנתונים של הממשל הסיני, מאז תחילת 2021 (16 החודשים האחרונים) מתו בסין שבעה חולי קורונה ובסך הכל גבתה המגפה 4,641 קורבנות – רובם ככולם בחודשים הראשונים לאחר התפרצות הראשונית בסוף דצמבר 2019.
בינתיים, למרות הסגרים הנוקשים, מדי יום מאובחנים אלפי חיוביים לקורונה בסין. היום דיווחו הרשויות על 2,742 מאומתים חדשים עם סימפטומים ו-20,718 א-סימפטומטים. בסין סופרים את אלו שאין להם תסמינים – בנפרד – כך לפי אתר worldometers, המרכז נתוני קורונה מרחבי העולם.

מה חיפשו היום בגוגל?

ריאל מדריד. אוהדי סביליה ראו את קבוצתם מובילה 0:2 מול ריאל מדריד. אבל כשנדמה היה שריאל הגדולה עומדת להפסיד, היא התעוררה עם צמד ובדקה ה-92 כבש כרים בנזמה את שער הניצחון לקבוצתו, שקרובה מאוד לאליפות נוספת בספרד.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

טל פרידמן נבחר להדליק משואה - וסירב: "מעדיף להישאר בצניעות".
רגע לפני הקיץ: הטיפים הסודיים לתייר הישראלי בפארקים של דיסני. פודקאסט "אבק פיות", פרק סיום העונה.
מחקר חשף רעש אדמה אדיר לפני 3,800 שנה, באזור היבש בעולם.
ולכבוד החג פרסם אגף המודיעין את החידה השנתית שלו. בינתיים עשרות אלפים ניסו, ולא הצליחו להבין מה מסתתר בריבוע השחור המסתורי. אתם תצליחו?
2 צפייה בגלריה
החידה השנתית לפסח של אגף המודיעין
החידה השנתית לפסח של אגף המודיעין
החידה השנתית לפסח של אגף המודיעין
(מתוך אתר אגף המודיעין)
ואיך יוצרים אמנות מרגשת בעולם דיגיטלי?