ראיית הזהב בפרשת משה חוגג

כתבנו לענייני משטרה אלי סניור חשף היום כי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה מחזיקים בידם עשרות סרטוני וידאו של צעירות ודוגמניות בדירה בתל אביב שמומנה על ידי אחת מהחברות בבעלות איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג. הסרטונים כוללים בין השאר תיעוד של יחסי מין וצריכת סמים. במשטרה הגיעו לדירה וכן לחלק מהבנות שאמרו כי לא ידעו שצולמו.
ראיית הזהב נמסרה למשטרה על ידי אחד המעורבים בפרשה, והיא לא קשורה לחשדות לעבירות הכלכליות ותרגילי ההונאה לכאורה של משקיעים – אלא דווקא לחלק של פרשיית המין בתיק. בידי החוקרים מצויים סרטונים באורך שעות רבות, שתועדו ככל הנראה באמצעות מצלמות נסתרות שהותקנו בדירה בתל אביב ובה התארחו צעירות רבות על ידי גורמים שונים מסביבתו של חוגג.
חוגג נחשד בין היתר בעבירות של איסור הלבנת הון, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסה במזיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות לפי פקודת הסמים המסוכנים, מתן אלכוהול לקטינים ועבירות מין. יחד עמו נעצרו שבעה חשודים אחרים בגין עבירות הונאה מתחום המטבעות הקריפטוגרפיים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
לקריאה נוספת

שיאי קורונה באירופה: "סגר הוא הפתרון היחיד, כל השאר – פופוליזם". והאם ישראל בפתח גל חמישי?

מספר הנדבקים באירופה עלה בשבוע האחרון ב-11% – המשך למגמה הנרשמת זה כחודשיים. מאז אמצע אוקטובר, אירופה היא האזור היחיד בעולם שבו מגפת הקורונה מתרחבת. אתמול הזהיר ארגון הבריאות העולמי כי אם לא יינקטו ביבשת צעדים דחופים, עוד 700 אלף איש עלולים למות מקורונה באירופה עד האביב – ובכך יגיע מספר הנספים שם במגפה ל-2.2 מיליון בני אדם.
ואצלנו, קבינט הקורונה התכנס אמש לראשונה אחרי כמעט חודשיים בעקבות עליית מקדם ההדבקה, ובפתיחתו ראש הממשלה נפתלי בנט ביקש מהשרים "לתת רוח גבית למהלך" חיסוני הילדים. הוא אמר כי חלק מהדברים עלולים לדלוף וביקש "להתבטא בצורה אחראית ולא להגיד דברים שיכולים להזיק למאמץ הלאומי". בהמשך קרא ל"מבצע אנטיגן 3" - בדיקת כל התלמידים לפני החזרה מחופש חנוכה.
פרופ' דורון גזית אמר היום באולפן ynet: "חייבים להקפיד על תו ירוק באירועי חנוכה. התחלואה בעלייה. אקח את ילדיי לאירועים שנערכים במקומות פתוחים", אמר החוקר שמשתתף בצוות ניטור הקורונה של האוניברסיטה העברית. פרופ' דורון מבורך מהדסה הוסיף: "לא אקח את נכדיי לאירועים המוניים".
פרופ' גזית ופרופ' מבורך על החשש כי ישראל בפתחו של גל חמישי
(צילום: שמוליק דודפור)

לקריאה נוספת

חפץ: "וואלה היה מגויס באופן מוחלט לניצחון נתניהו בבחירות"

עד המדינה ניר חפץ המשיך הבוקר את עדותו במסגרת תיק 4000, שבמסגרתו מאשימה המדינה את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בקבלת שוחד בדמות סיקור תקשורתי מבעלי בזק, שאול אלוביץ', בתמורה לקידום רגולציה לטובתו. הפעם נתניהו לא הגיע לדיון, וחפץ פירט על העברת המסרים בין בלפור לאתר וואלה סביב בחירות 2015, כשבשיאה פורסם סרטון "הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי".
עד המדינה סיפר על הרגע שבו החזיק את הדלת של חדר העבודה בבלפור כדי שאף אחד לא יראה את נתניהו מצלם את סרטון "הערבים נעים לקלפיות", ופירט על הדרישות מישועה גם בעניין הוצאות מעון רה"מ.

"כיפת ברזל" בחלל: נאס"א שיגרה חללית שתתנגש באסטרואיד

סוכנות החלל האמריקנית נאס"א שיגרה הבוקר חללית, שבעוד פחות משנה צפויה להתנגש באסטרואיד דימורפוס ולהסיט אותו מעט ממסלולו סביב אסטרואיד גדול יותר, דידימוס, שאותו הוא מקיף.
משימת DART, ששוגרה על גבי משגר פלקון 9 של חברת SpaceX, אמורה לבחון את היכולות של נאס"א לשנות את מסלולו של אסטרואיד על ידי התרסקות חללית על סלע החלל. המטרה בעתיד היא לפגוע באסטרואידים שעלולים לפגוע בכדור הארץ ולשנות את המסלול שלהם.
מדענים בחרו במערכת האסטרואידים הזו כיוון שהיא קרובה יחסית לכדור הארץ (כ-11 מיליון ק"מ). בנוסף, תצורת האסטרואידים הכפולים - מסבירים בנאס"א - הופכים אותה לאידיאלית לצפות בתוצאות הפגיעה. כרגע המועד המיועד להתנגשות הוא 26 בספטמבר 2022.
נאס"א שיגרה חללית שתפגע באסטרואיד
(צילום: נאס"א)
לקריאה נוספת

מחר ימשיך שר הביטחון בני גנץ את ביקורו ההיסטורי במרוקו. היום חתם גנץ על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני גלוי מול מקבילו המקומי עבד אל-לטיף לודיי.
היום לא היה שינוי במזג האוויר, וגם למחר הצפי דומה - כשיהיה נוח ביום וקר בלילה. מיום שישי הטמפרטורות יתחילו לעלות בהדרגה, ובימים הראשונים של השבוע הבא יהיה חם מהרגיל, כשהטמפרטורות בחוף יגיעו ביום שני ל-28 מעלות.
.
אביר קארה. המשטרה החלה בבדיקת ההצבעה הכפולה של סגן השר במליאה. עד כה נגבו עדויות מכמה גורמים בכנסת, בהם גם ח"כים, ובקרוב קארה יזומן לחקירה באזהרה בלהב 433. בתגובה טען קארה: "עודכנתי על החקירה מהתקשורת".
מה הוביל למותו של אהוביה סנדק, ומה דורשים המפגינים? כתב ynet בשטחים אלישע בן קימון מסביר כיצד חשפה הפרשה את חבית חומר הנפץ שיושבת ביהודה ושומרון. הכותרת, הפודקאסט היומי.
אורח הכבוד בהתוועדות שנערכה ברמת אביב, לכבוד "חג הגאולה" החב"די - היה לא אחר מאשר אביב גפן.
אביב גפן חב"ד
מדריך מישלן מנסה להישאר רלוונטי - איך הוא יעשה זאת?
וכתב הרכילות יוני פרוים חושף - כמה עלתה ההופעה של ריטה באירוע השקה בקניון?