במוסקבה לא מאמינים שפוטין יפלוש: "ארה"ב מנסה לגרור למלחמה" הם טוענים. גורמים רשמיים בצבא רוסיה מסרו אחר הצהריים כי חיילים רוסים הרגו באזור הגבול ברוסטוב חמישה אוקראינים שלטענתם ניסו להסתנן דרך הגבול.
ביידן ופוטין יפגשו וימנעו מלחמה? הדיווח היומי מאוקראינה של רון בן ישי
(צילום: גיל יוחנן, משי בן עמי)
הצוות שבחן את השימוש בתוכנות הריגול: "אין אינדיקציה שמכשירי האנשים שפורסמו הודבקו בפגסוס ללא צו".
גל הקורונה הולך ודועך לאיטו כשלראשונה מזה חודש, פחות מ-800 חולים במצב קשה.
גנץ מחרים את ההצבעות במליאה, הקואליציה משכה את הצעות החוק.

ארבעה שופטים חדשים נבחרו היום לבית המשפט העליון

חברי הוועדה לבחירת שופטים אישרו את מינויים של השופטים חאלד כבוב, גילה כנפי-שטייניץ, רות רונן ועורך הדין יחיאל כשר לבית המשפט העליון - ואלו יצטרפו כעת לצמרת מערכת המשפט הישראלית. כבוב יהפוך לשופט המוסלמי הראשון בעליון, וכנפי-שטייניץ לאישה המזרחית הראשונה.
שר המשפטים גדעון סער אמר בפתח הישיבה שבה נערכה ההצבעה כי "על הוועדה לבחירת שופטים מוטלת אחריות כבדה בבחירת שופטי ישראל בכלל ובעיצוב דמותו של בית המשפט העליון בפרט". לדבריו, "הצעתי לבחירה זו משקפת את הבחירה הנכונה על פי שלושת המדדים שקבעתי כמצפן: מצוינות, איזון וגיוון".
1 צפייה בגלריה
חאלד כבוב, יחיאל כשר, גילה כנפי שטייניץ, רות רונן
חאלד כבוב, יחיאל כשר, גילה כנפי שטייניץ, רות רונן
חאלד כבוב, יחיאל כשר, גילה כנפי שטייניץ, רות רונן
(צילום: shutterstock, אתר בתי המשפט, אוראל כהן, תומר יעקבסון)



מחר בשעות הבוקר יתקיים תרגיל צבאי במרחב החטיבה המרחבית "יהודה", התרגיל צפוי להסתיים בשעות הערב. במסגרת התרגיל תורגש תנועה ערה של כוחות הביטחון וכלי רכב במרחב. התרגיל שמיועד לשמירה על כוננות וכשירות הכוחות, תוכנן מראש.
מחר הטמפרטורות יעלו, וברביעי יהיה מעט חם מהרגיל לעונה. ביום חמישי בבוקר יהיה מעונן ויירד גשם, בערב הרוח מדרום תתחזק ויירד גשם מקומי בצפון ובחוף. בלילה הגשם יתחזק ויתגבר, בעיקר בצפון ובחוף.
הערב או לכל המאוחר מחר צפוי משרד הבריאות לעדכן כי בישראל נפטרו יותר מ-10,000 חולי קורונה. נכון לשעות אחר הצהריים מספר הנפטרים עומד על 9,989.
מהנתונים עולה כי 1,829 נפטרים היו בני יותר מ-90 והם מהווים 18.3% מקורבנות המגפה. מספר הנפטרים הרב ביותר הוא בקבוצת הגיל 80 עד 89. 3,350 ישראלים בגילים אלה נפטרו מקורונה ומדובר ב-33.5% מסך כל הנפטרים מהנגיף בשנתיים האחרונות.
עוד עולה מהנתונים כי 2,474 ישראלים בני 70 עד 79 נפטרו מקורונה, כלומר 27.4% מסך כל הנפטרים ובנוסף נפטרו 1,445 בני 60 עד 69 והם מהווים כ-14.5% מסך כל הנפטרים מקורונה. בסך הכול 9,098 מהנפטרים הם בני 60 ומעלה, כלומר כ-91% מסך כל הנפטרים מהמגפה.
בנוסף נפטרו 548 חולי קורונה בני 50 עד 59, 188 בני 40 עד 49, 84 בני 30 עד 39, 45 בני 20 עד 29, עשרה בני 10 עד 19 וגם 11 ילדים בני פחות מ-9. יש לציין כי משרד הבריאות לא פרסם נתונים אם הנפטרים הצעירים יותר סבלו ממחלות רקע. לגבי יתר הנפטרים לא נמסרו נתונים.
נסרין קדרי. אחרי שלושה חודשי זוגיות יחד, בן הזוג של הזמרת רום שמיר הפתיע אותה, כרע ברך ושלף טבעת אירוסין.
מעמדו של מזכ"ל חיזבאללה לא ממש מעורער - למה לישראל אולי עדיף שיישאר בתפקידו? סמדר פרי וליעד אוסמו מסבירים. הכותרת, הפודקאסט היומי.
אדיר מילר יחזיר מענקי קורונה במאות אלפי שקלים: "המענק המבוקש גבוה פי 16 ממה שמגיע".
פוליטיקות, קשיים טכניים, היעדר ניהול - והמחלוקת על השיר: הבלגן בהכנות ישראל לאירוויזיון.
מין חדש של עכביש התגלה בישראל.
והרשת החברתית החדשה של דונלד טראמפ, Truth Social, הושקה לרגל ציון יום הנשיאים האמריקאי שחל היום.