דניס מוקין הוא החשוד ברצח בגלבוע. מהומה פרצה בבית המשפט: "רוצח!"

בכפר סנדלה השתתפו אלפים בהלווייתו של דיאר עומרי בן ה-19 שנרצח אחרי קטטה בכביש בגלבוע. עומרי נרצח אמש בירי בכניסה ליישוב באזור הגלבוע לאחר ריב בכביש. בהלוויה, שבה השתתפו אלפי בני אדם, הניפו כמה מהם דגלי פלסטין ודגלים של התנועה האיסלאמית, ובמהלך מסע ההלוויה צעירים נשמעו צועקים "צדק לדיאר". חלק מהמשתתפים קראו גם "ברוח, בדם נפדה אותך יא שהיד" ו"ברוח, בדם נפדה אותך דיאר". בנוסף, המנחה ההלוויה קרא למשתתפים להמשיך ולהניף את הדגלים, שאותם כינה "סמלים פלסטיניים חשובים".
הבוקר הותר לפרסום כי דניס מוקין, בן 32 מגן נר, הוא החשוד ברצח. מעצרו של מוקין הוארך בשמונה ימים. מלבד רצח, הוא חשוד גם בנהיגה בשכרות, נהיגה בזמן פסילת רישיון ושיבוש הליכי חקירה. בפתח הדיון בבית המשפט התחוללה מהומה, כאשר בני משפחתו של דיאר התפרצו לעבר החשוד שהובל פנימה תוך שהוא מכסה את פניו עם חולצה, וצרחו לעברו: "רוצח! זבל! רצחת ילד קטן! משפחה של ברברים!".
הנציג המשטרתי הקרין את תיעוד הירי שהתפרסם כבר אמש, ואמר: "גם אם היה עימות בכביש זה לא אמור היה להסתיים במותו של אדם".


1 צפייה בגלריה
דניס מוקין ודיאר עומרי
דניס מוקין ודיאר עומרי
דניס מוקין ודיאר עומרי


לקריאה נוספת

סיפורי היום

הלכה לעולמה יעל גרימברג, קורבן האונס הקבוצתי בשמרת. גרימברג היתה בת 49 במותה.
שר הביטחון גלנט הדף את הביקורת בתוך הקואליציה שמוטחת בו ובראש הממשלה בעיקר על ידי השר בן גביר, בעקבות ההחלטה לשחרר גופות של מחבלים שהיו מעורבים בפעילויות טרור. "אין קשר בין גופת מחבל מארגון קיקיוני ביו"ש להחלטות סינוואר בעזה". בן גביר החרים היום את ישיבת הממשלה.
בכירי האוצר נגד שרת התחבורה רגב על החלטתה להעביר את פרויקט המטרו בגוש דן מנת"ע: "פרויקט של 150 מיליארד שקל הוא לא קיוסק".
והמעון בבלפור ישופץ בכ-50 מיליון שקל, הממשלה תאשר הצעה להקמת "הבית הלבן הישראלי".

מה צפוי מחר

מחר בערב יחגגו ברחבי הארץ את ל"ג בעומר. במירון תתקיים ההילולה השנתית.
ב-20:30 תארח מכבי חיפה את מכבי ת"א, במשחק שיכול להפוך לחגיגת האליפות של הירוקים.

התחזית

מחר יהיה קריר יחסית עם סיכוי לגשם מקומי קל בעיקר בצפון, ואולי גם קצת במרכז. החל מיום שלישי הטמפרטורות יעלו, ולקראת יום חמישי מזג האוויר כבר יהיה חם מהרגיל לעונה.

מה חיפשו היום בגוגל?

טופולופומפו. משרד הבריאות הורה לסגור את מסעדת היוקרה בתל אביב - מהיקרות בישראל -לאחר ש-16 סועדים סבלו ממחלת מעיים בחודש האחרון. תשעה מהם התלוננו ביום שישי, בהם שתי נשים הרות שסבלו מבחילות והקאות ואושפזו לטיפול בבית החולים איכילוב בעיר. צוות מפקחים נשלח היום למקום מחשש להרעלת מזון, ובעקבות הבדיקה הודיע משרד הבריאות כי "העסק נסגר בהסכמה עד לתיקון הליקויים. משרד הבריאות ממשיך בביצוע החקירה האפידמיולוגית".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

"הכתם המוזר" שנצפה בתמונת תקריב של השמש.
מבזק חדשות טובות
(צילום: ירון ברנר)

אבא הוכתר למלך? 28 שעות ו-42 דקות - זה פרק הזמן שהנסיך הארי שהה בבריטניה.
דירה בהנחה: באיזו עיר תשלמו הכי מעט וכמה תחזירו במשכנתא?
אם מסתמכים על טבלאות ההימורים, נראה שהמקום של נועה קירל בעשירייה הראשונה באירוויזיון כמעט מובטח, אך מה סיכוייה לגבור על הכול ולהעפיל לפסגה?
ויצאנו למסע מים אל ים | התיעוד והמדריך המלא: כך תעשו את זה.





נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?