חשוד שהזמין את רצח גרושתו בלוד - ודורש לקבל לידיו את בנותיה: "הוא ירדוף אותנו"

רבאב אבו סיאם נרצחה בחודש יולי האחרון לעיני בנותיה בלוד, אחרי תקופה ארוכה שבה הייתה מאוימת על-ידי הגרוש שלה. זמן קצר לאחר הרצח הוא נעצר בנמל התעופה בן גוריון בחשד שהזמין את הרצח - אך בהמשך שוחרר. כעת הוא דורש לקבל חזקה על בנותיהן המשותפות (3, 6 ו-11), ובגלל שעדיין לא הוגש נגדו כתב אישום הוא גם יכול לקבל אותן לרשותו. ביום שני יתקיים דיון בבית הדין השרעי כדי להחליט מי יהיה האפוטרופוס של הילדות, ואמה ואחיותיה של רבאב נשבעו להילחם כדי שהן לא יגיעו לידי מי שהן מגדירות כרוצח שלה - שכעת, לדבריהן, מאיים גם עליהן.
הודא, אחותה של רבאב, סיפרה ל-ynet: "אחיות שלי עלולות להירצח. רק לפני שבוע חשדנו ששמו ברכב של אמא שלי מטען חבלה, כי ראינו אנשים מתעסקים לה ברכב. מהר הזעקנו את המשטרה, והם ברחו. אנחנו מפחדות לצאת מהבית. אנחנו רוצים שמישהו יעשה צדק עם בנות שלה, ושירחיקו אותו מאיתנו".


1 צפייה בגלריה
חשוד ברצח רבאב אבו סיאם מובא להארכת מעצר בבית המשפט
חשוד ברצח רבאב אבו סיאם מובא להארכת מעצר בבית המשפט
(צילום: יריב כץ)

סיפורי היום

הפרקליטות הצבאית חזרה בה מהסדר הטיעון עם הסא"ל שנאשם בצילום עשרות חיילות בסתר.
סבא"א: לאיראן יש מלאי אורניום שאם יועשר עוד - יוכל להספיק לפצצה.
אוהדת מכבי חיפה טוענת: "המאבטחות בליסבון נגעו לי בחזה, עברנו הטרדה מינית".
בשורות טובות! נירו לוי שוחרר מטיפול נמרץ: "הוא מצחיק את הצוות הרפואי".
גנץ עונה לארה"ב: "רק הרמטכ"ל קובע את הוראות הפתיחה באש - ולא תהיה מעורבות פוליטית בכך".

מה צפוי מחר

לאחר שנבחרת ישראל בכדורסל נכנעה ביום שלישי לנבחרת סרביה החזקה, וספגה הפסד שני ברציפות באליפות אירופה, מחר ב-18:30 יתקיים המשחק הגורלי שלה מול צ'כיה המארחת במחזור האחרון של שלב הבתים, כדי להבטיח את הכרטיס לשמינית גמר היורובסקט.

התחזית

מחר תורגש עלייה קלה בטמפרטורות בפנים הארץ, לקראת הכבדה בעומס החום בסוף השבוע. ביום שישי ינשבו רוחות צפוניות חזקות לאורך החוף, החל משעות הצהריים.

מה חיפשו היום בגוגל?

עידן אוחיון. כוכב הרשת עידן אוחיון הלך לעולמו הלילה בבית החולים ברזילי באשקלון בגיל 28. אוחיון היה יוצר תוכן בולט עם עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות השונות. מהמשפחה נמסר שסיבת המוות רפואית.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

מעט לפני הבחירות הודיעה שרת התחבורה מיכאלי על בחינת הפעל מיזם התחבורה החדש של גוש דן בשבתות. מול המתנגדים שמנמקים בשמירת הסטטוס קוו והצביון היהודי, יש מי שתוהה: למה רק עכשיו? הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
כדי למנוע עוד התרסקות על הירח: בראשית-2 עוברת לניתוח תמונה.
הקונדיטורית אסטלה מפלרטטת עם עולם הפוד-טק, מככבת בקמפיינים וממציאה את עצמה מחדש. ריאיון.
ובין מי שמדגמן ומפרסם את המותגים הגדולים ביותר מסתתרות דמויות וירטואליות, שהן למעשה, מקבץ פיקסלים ממוחשבים.