סיפורי היום

נמשכים החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום: "יש התקדמות, איתרנו ממצאים בשטח"
אחרי כ-40 דיונים, שלב ההוכחות במשפטו של הנאשם ברצח תאיר ראדה רומן זדורוב הסתיים בעדות אחרונה - וכעת יתפנו הצדדים לכתוב סיכומים.
למרות העלייה בתחלואה: מומחי משרד הבריאות לא ממליצים על חיסון חמישי, בינתיים.
המשמעת בקואליציה מתפוררת: ח"כים מרדו בהצבעה על שכר המינימום.
ובדוח לשנה החולפת מציין נציב התלונות על שופטים את הגידול היחסי בתלונות על שופטים לענייני משפחה.

בתו של סגן ראש העיר שפרעם נרצחה בפיצוץ רכב: "הלב שלנו נקרע"

רצח בכניסה לשפרעם: צוות מד"א קבע אמש את מותה של צעירה שנפגעה בפיצוץ רכב סמוך לכניסה לשפרעם, בכביש 781. ההרוגה, ג'והרה חניפס (28), היא תושבת שפרעם ובתו של סגן ראש העיר פרג' חניפס. שלושה צוותי כיבוי פעלו לכיבוי הרכב הבוער. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הוצמד מטען לרכב.
פרג' חניפס, חבר מפלגת העבודה, הוא נציג העדה הדרוזית בשפרעם, ונחשב לדמות מוכרת מאוד בעיר. האב אמר הבוקר ל-ynet: "אנחנו עוד לא מעכלים שאיבדנו את בתנו היקרה. אני לא יודע מה רצו ממנה ולמה רצחו אותה. רק אתמול דיברנו, הייתה שיחה מהממת כמו תמיד, ואחר-כך יצאתי לחתונה. בשעות הלילה הודיעו לי שהרכב של בתי התפוצץ, וזמן קצר לאחר מכן נודע לנו שהיא מתה".
במשטרה חושדים שקרוב משפחתה של ג'והרה מעורב ברציחתה, ייתכן שעל רקע פעילותה החברתית. חניפס הצטרפה אמש לסטטיסטיקה העגומה של מקרי הרצח בחברה הערבית בכלל, ושל נשים ערביות בפרט והיא הנרצחת החמישית ב-2022. למרות הירידה במספר מקרי הרצח, האלימות ברחובות עדיין משתוללת. הלווייתה תתקיים ב-20:30 בעירה.
סגן ראש העיר שפרעם מגיב לכתבנו בשידור על החשד שקרוב משפחה מעורב ברצח בתו
(צילום: אביהו שפירא, שמוליק דודפור)

1 צפייה בגלריה
ג'והרה חניפס
ג'והרה חניפס
ג'והרה חניפס


לקריאה נוספת

מה צפוי מחר

הסתדרות המורים הודיעה הבוקר כי במחאה על "הסחבת בגיבוש הסכם השכר", הלימודים מחר בכל מוסדות החינוך במחוז המרכז יחלו בשעה 10:00. המורים מתכוונים להרחיב את השיבושים לאזורים נוספים.

התחזית

מחר ובשישי תורגש התחממות קלה. בשבת ייעשה חם מאוד, הביל בחוף וחם ויבש בפנים הארץ. ביום ראשון תורגש ירידה בטמפרטורות.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

הזינוק בתחלואת הקורונה מציב את ישראל במקום ה-36 בעולם במספר המאומתים בשבעת הימים האחרונים ביחס לאוכלוסייה, מעט אחרי ארצות הברית ומעט לפני צרפת.
במקום הראשון בדירוג של גוף מחקר השייך לאוניברסיטת אוקספורד נמצאת טייוואן ואחריה פורטוגל, ניו זילנד ואוסטרליה. בין המדינות שמקדימות את ישראל מבחינת התחלואה נמצאות גם צ'ילה, בחריין, איסלנד, גרמניה, יוון, ספרד ופינלנד.

מה חיפשו היום בגוגל?

בראד פיט. השחקן תובע את זוגתו לשעבר אנג'לינה ג'ולי שמכרה את חלקה ביקב המשותף. הוליווד לא יודעת רגע שקט.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

לרגל חודש הגאווה - פרק מיוחד על הסיפור של הקהילה הטרנסית: החוויה האישית, הקושי מול הרופאים, הטרנסית שהפכה לאחות ומתארת איך זה נראה מבפנים, המאבקים שהצליחו ואלה שעוד לא. האזינו לפודקאסט החדשות היומי.
בפרק הפתיחה של "האח הגדול" גלומה עונה נהדרת וזוועתית. מה כתבה מבקרת הטלוויזיה שלנו?
משי אייד שלנו ביקרה במתחם "מלחמת הכוכבים" שנפתח מחדש בקליפורניה.
תעלומת הכיפות: אל הגבעות המסתוריות על הירח.