4 הצעירים שהיו עם אהוביה סנדק ברכב יואשמו במעשה טרור, בכפוף לשימוע.
אחרי שנפצע קשה מדריסה: שחקן הכדורסל דניאל ששון הלך לעולמו.
החל תרגיל רוסי בבלארוס ובנאט"ו מזהירים: "רגע מסוכן, זמן ההתרעה הולך ומתקצר".
NSO מאיימת בתביעה אך לא מכחישה פריצות לטלפונים: "במערכת תיעוד מלא".
והארכיון הלאומי למסמכי הממשל בארה"ב ביקש לפתוח בחקירה כדי לברר אם הנשיא לשעבר טראמפ הפר את החוק הפדרלי.

"נקודות הזיכוי ייכנסו רטרואקטיבית מ-1 בינואר"

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי הציגו אמש בירושלים את התוכנית הכלכלית של הממשלה להורדת יוקר המחיה. ד"ר עדי ברנדר, מנהל אגף מקרו כלכלה ומדיניות בבנק ישראל, אמר היום לאולפן ynet: "התוכנית פחות מתייחסת ליוקר המחיה. יש שם שני צעדים - הפחתת המכסים והוזלת הצהרונים, שהם היחידים שנועדו לעשות זאת, אבל הסכומים הגדולים שנמצאים בתוכנית, שאלה נקודות הזיכוי, נועדו כדי להגדיל את ההכנסה הפנויה של משפחות עם ילדים, ופחות להתמודד עם יוקר המחיה עצמו".
שר האוצר ליברמן אמר היום כי בחודש מאי צפויים לא מעט שכירים לקבל את הטסת המס רטרואקטיבית: "נחוקק את כל התוכנית עוד לפני פסח, וגם אם תוכנית הסיוע להתייקרויות במשק תאושר רק בחודש מאי, אנחנו נקיים את כל הסעיפים רטרואקטיבית מה-1 בינואר השנה". על הביקורת למה דווקא עזרה בגילאים 6-12 ולא מתחת ולא מעל אמר השר: "הכוונה הייתה הפעם לעזור בעיקר למשפחות עם ילדים בבית הספר היסודי. אי אפשר לרצות את כולם. לכן החלטנו לתת את הנקודות עד גיל 12. אני לא מחלק צ'קים בלי כיסוי".
גם בנושא הסיוע לעצמאים, דבר שעורר לא מעט ביקורת, אמר השר: "לא נחליט עכשיו. שום הפגנות ולחצים פוליטיים לא יגרמו להחלטות שלי. אני מקבל החלטות רק לפי נתונים. לא נקבל החלטות בעניין העצמאים לפני סוף החודש, נחכה לנתונים". ומה לגבי הצעירים שחולמים על דירה נותרו ללא מענה: "שוב נופלים בין הכיסאות".



התוכנית הכלכלית - והשאלות הגדולות: גד ליאור מסביר
(צילום: משי בן עמי)

לקריאה נוספת



מחר יהיה קריר, אך לא צפוי לרדת גשם. ביום שבת הטמפרטורות יעלו ויהיה מזג אוויר מושלם לטיולים. בשבוע הבא ועד קצה טווח התחזית ביום רביעי יהיה נוח ביום וקר בלילה, ללא גשם. .
מתחילת החודש פוענחו בישראל למעלה מ-1,750,000 בדיקות קורונה – כ-900 אלף מהן בדיקות PCR וכ-850 אלף בדיקות אנטיגן מוסדי.
לפי משרד הבריאות בחודש ינואר בוצע מספר שיא של בדיקות – כמעט 10.8 מיליון – ממוצע של כמעט 350 אלף מדי יום. בחודש שעבר הבדיקות התחלקו כמעט שווה בשווה בין האנטיגן המוסדי ל-PCR. לשם השוואה, בחודש ספטמבר – בזמן שיא הגל הרביעי – בוצעו כ-4,540,000 בדיקות בסך הכול – ממוצע של כ-151 אלף מדי יום.
שיעור החיוביים בגל הנוכחי גבוה באופן ניכר מהגלים הקודמים ומגיע לכ-25-20% מהבדיקות. הדבר נובע בין היתר שמי שקיבל תשובה שלילית בבדיקה הביתית אינו מגיע להיבדק בבדיקה מוסדית ומי שכן קיבל תשובה חיובית בבית מחויב להגיע להיבדק בבדיקה מוסדית.
אבנר נתניהו. חמישה חודשים לאחר שהכריזו על אירוסיהם, אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר ובת זוגו בשלוש השנים האחרונות, נוי בר, נפרדו וביטלו את החתונה.
מקרה טראגי שבו הזעיק עזרה וגילה חוסר סנכרון בין גורמי הצלה הוביל את רון טוביה לחקור: למה אין לנו 911 משלנוו? סיפור ישראלי על ארגונים עם רצון טוב שמתערבב עם פוליטיקה, מאבקי אגו, טכנולוגיה וכסף. האזינו לפרק מיוחד של "הכותרת".
גלי צה"ל מזיזים את יעקב ברדוגו מהרצועה המובילה: "ימשיך להגיש תוכנית בשישי בבוקר".
מדענים גילו כוכב לכת שלישי במערכת השמש השכנה.
ולמה אל על מבטלת עשרות טיסות מדי שבוע?