אין כמו חופשה רומנטית בעיר גדולה. חשבו על קרואסון בפריז למרגלות האייפל, שייט רומנטי בתעלות אמסטרדם, או סלפי זוגי בכיכרות רומא.
בימים אלו, יותר ויותר זוגות ישראלים רוצים להרגיש את החוויה של עיר גדולה בחו"ל, מבלי לעבור בנתב"ג. בערים גדולות כמו תל אביב, ירושלים וגם ביעדים מפתיעים כמו הרצליה, אפשר למצוא כיום מלונות אורבניים של שמציעים שילוב בין לוקיישן מרכזי, בריכות עם נוף מהמם וקרבה לכל מה שמעניין בעיר. אל תוותרו על החופשה הרומנטית שחלמתם עליה - אלו המלונות המושלמים לחיזוק הקשר הזוגי וקצת זמן איכות לשניכם.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ישרוטל)

חופשה זוגית מלכותית על החוף, בלב תל אביב

הלוקיישן של מלון היוקרה רויאל ביץ' תל אביב על חוף הים, הקרבה שלו למסעדות, ברים ומוקדי הבילוי של העיר ללא הפסקה, והחוויה הקולינרית המשובחת שהוא מציע, הופכים אותו למושלם עבור חופשה רומנטית אורבנית ממש כמו בחו"ל. בין האורחים ברויאל ביץ' תל אביב תגלו תיירים רבים מארצות הברית ומאירופה, מה שמשלים את חוויית הניתוק מהיום-יום המקומי.
בקומת הכניסה של המלון תמצאו את הג'ין בר, המציע עשרות סוגי ג'ין מכל העולם, קוקטיילים ייחודיים ומנות טאפאס טעימות. המלון מארח גם את מסעדת השף המעוצבת West Side, אשר ממוקמת מעל הטיילת ומול הים – מיקום מושלם לארוחה רומנטית בשעת שקיעה או כשסתם בא לכם ליהנות מהאוויר הפתוח לצד המנות המענגות והמיוחדות.
לחוויה אורבנית אמיתית, אפשר לרדת לשוק הכרמל הצבעוני והתוסס, לסייר במתחם נווה צדק הציורי או לצאת לסיור בסמטאות יפו העתיקה. לאורך רצועת החוף תמצאו ברים, מסעדות וחנויות הפועלים בכל ימות השבוע, עד שעות הלילה המאוחרות. זו ההזדמנות שלכם ליהנות מהעיר שלא הולכת לישון.

חופשה זוגית במרכז הארץ, בלי ההמולה והפקקים - בפאבליקה ישרוטל הרצליה

חוויה אורבנית לא חייבת לכלול את הפיח והפקקים של תל אביב. מלון פאבליקה ישרוטל בהרצליה מציע חוויה מוקפדת ורגועה יותר, בליבה של הרצליה פיתוח.
בין היתר, המלון מציע בריכה יפהפייה על גג המלון עם בר קוקטיילים צמוד, מיקום מושלם לדרינק מול השקיעה. החוויה האורבנית בחופשה מתחילה כבר בעיצוב המלון: גראפיטי ויצירות אמנות ישראלים המעטרים את הקירות, לובי בר מעוצב נותן תחושת יוקרה מוקפדת ומועדון כושר חדשני הכולל ציוד קרוספיט, זירת איגרוף ושיעורי יוגה ופילאטיס עם מיטב המדריכים.
במרחק הליכה מהמלון תמצאו את המסעדות הנחשבות של הרצליה, מועדון ההופעות "זאפה", וגם רצועת החוף היפה של העיר הכוללת טיילת מטופחת, מסעדות ומוקדי בילוי. בקצה הטיילת נמצאת המרינה של הרצליה על המסעדות הרבות שלה והאווירה הכי רומנטית בישראל לדרינק מול השקיעה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ישרוטל)
מרגישים הרפתקנים? תוכלו לצאת לשייט מהמרינה וליהנות מהים התיכון. אם אתם לא יכולים לוותר על שופינג, מתחם ה-Outlet הסמוך כולל מותגים מובילים, וקניון ארנה מציע מגוון חנויות יוקרתיות.
הגישה הנוחה לתל אביב מאפשרת גם להגיע לעיר ליום מרוכז, ולהספיק לחזור לקוקטייל מול הבריזה על גג המלון.

חופשה זוגית אורבנית עם הנוף הכי תל אביבי, בטאואר תל אביב

בין רחובות הירקון ובן יהודה עומד מגדל מלון ישרוטל טאואר תל אביב, מלון הסוויטות המציע חופשה אורבנית לזוגות שרוצים ליהנות מהעיר במחירים שווים לכל כיס.
גולת הכותרת של המלון, מלבד המיקום המרכזי, היא בריכת 360 עגולה על גג המלון, המשקיפה אל הנוף של העיר כולה: הים במערב, מפרץ יפו הציורי מדרום, הסקייליין האורבני ממזרח ופארק הירקון מצפון. חופי העיר נמצאים ממש מתחת למלון, אם אתם מעדיפים את מי הים על הבריכה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ישרוטל)

בסביבת המלון תמצאו את מיטב הברים, המסעדות ומרכזי התרבות והשופינג של תל אביב. תוכלו להזדנגף, לתפוס סרט בהצגת צהריים, לצאת לטיול שקיעה עם כוס יין על הטיילת ולקנח במופע או מסיבה בעיר ללא הפסקה.
ברים מומלצים בסמוך למלון: בר 51 ברחוב הירקון, בר-מסעדה עם קוקטיילים מעולים ואוכל משגע (לא לשכוח להזמין מקום מראש!), מולי בלומס לאווירה אירית, וכל הברים המשובחים של דיזנגוף: ספייס האוס, קונסיירז', דיזי פרישדון ועוד ועוד.

אוויר פסגות רומנטי - באוריינט ירושלים

ירושלים היא אחד היעדים הכי רומנטיים בישראל. השילוב של אוויר הפסגות, הנוף הירושלמי וההרים סביב נותן לחופשה בירושלים קסם ייחודי ורומנטי במיוחד. ירושלים של ימינו משלבת בין עושר תרבותי היסטורי לחוויה עדכנית של אמנות, אדריכלות ובילויים.
מלון היוקרה אוריינט נמצא בלוקיישן המושלם ליהנות מכל מה שיש לירושלים להציע - לב המושבה הגרמנית. המלון כולל גם בריכה פנורמית על הגג, לצד מסעדת 'אוריינט טופ' המשובחת, אשר משקיפה על נוף העיר העתיקה וסביבות ירושלים, ונהנית מאוויר ההרים הצלול. עוד במלון: ספא יערות הכרמל, בריכת ספא פנימית מחוממת, מוזיאון היסטורי וחדרים מפוארים בבנייני הטמפלרים, לחוויה ירושלמית אותנטית ורומנטיות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: ישרוטל)
במרחק הליכה מהמלון תוכלו להגיע לעיר העתיקה ולמתחם התחנה, לראות סרט בסינמטק, לתפוס הופעה טובה במועדון ה'זאפה', או לצאת למסלול מרתק בסמטאות העתיקות של העיר. סיורים מודרכים בעיר יוצאים ישירות מלובי המלון. יעדים רומנטיים נוספים ברחבי עיר: עין כרם הציורית, משכנות שאננים, ואפילו הכותל המערבי (לחובבי הז'אנר).
עם רדת הערב, תוכלו להיחשף לחיי הלילה המטורפים של שוק מחנה יהודה, לצאת לאחת מהמסעדות השמחות של קבוצת 'מחניודה' של אסף גרניט (מחניודה, יודלה, הסדנא, DKL), או לתפוס פינת ישיבה בטיילת ארמון הנציב מול אורות העיר, עם כוס יין.
החופשה הרומנטית השנתית שלכם נמצאת במרחק נסיעה קצר, ממש כאן בתל אביב, ירושלים או הרצליה. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את המלון שהכי מתאים לאופי שלכם - ולצאת לחוויה אורבנית בלי נשכחת.
אחרי שסקרנו והמלצנו על המלונות האורבניים הזוגיים המובחרים של רשת ישרוטל לדעתנו, כל שנותר לכם הוא לבחור תאריכים ולהזמין את החופשה הבאה שלכם בתל אביב או בירושלים. באתר הרשמי של רשת ישרוטל תוכלו ליהנות גם מ 5% הנחה במעמד ההזמנה. חופשה נעימה!



פורסם לראשונה: 13:23, 14.07.21