בני 40 ומעלה נוטים לעתים קרובות להתעלם מהתחלה של ירידה בשמיעה, אך ככל שהמאמץ לעקוב אחרי שיחות גדל, כך גובר התסכול ותחושת הכישלון. חלק מהסובלים מירידה בשמיעה עלולים להגיע למצב בו הם נמנעים ממפגשים חברתיים ומשפחתיים, מה שמוביל להתבודדות, ריחוק ותחושת דיכאון. מעבר לכך, ירידה בשמיעה משפיעה על המוח ומעלה את הסיכוי ללקות במחלות כמו שיטיון (דימנציה) ואלצהיימר.
איך שומרים על חיים חברתיים פוריים ומפגשים משפחתיים מהנים, למרות ירידה בשמיעה? מכשירי השמיעה של ימינו מציעים פתרונות מעולים, כאשר הדור החדש והמתקדם ביותר של מכשירי השמיעה הוא ללא ספק אוטיקון More. המכשיר המזערי והחכם, המשווק באופן בלעדי על ידי החברה המובילה בישראל לפתרונות שמיעה, מדטון הדים, מספק פתרון נוח וחברותי.
4 צפייה בגלריה
(קרדיט: מדטון הדים)
כיצד עוזר המכשיר המהפכני לשמוע באופן טבעי יותר ועם הרבה פחות מאמץ?
המכשיר הראשון עם AI מובנה, שמדמה את פעולת המוח
אוטיקון MORE מבית מדטון הדים הוא מכשיר השמיעה הראשון עם שבב ה-Polaris בעל הבינה המלאכותית מסוג רשת נוירונים עמוקה, המובנה על המכשיר עצמו.
הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת למכשיר לדמות את הפעולה שהמוח מבצע בפעולת שמיעה תקינה, יצירת תמונה שמיעתית מלאה מובחנת ומדויקת, על פי פילוסופיית ה-BrainHearing הייחודית, התומכת במוח על ידי מענק גישה לתמונת הצליל המלאה.
המכשיר המהפכני מחליש, אך לא משתיק, את הצלילים בסביבה שאין לכם עניין בהם (בדומה לפעולת המוח), יוצר הבחנה ובידול בין הצלילים ומאפשר לכם לבחור בעצמכם במה תרצו למקד את השמיעה בכל רגע.
4 צפייה בגלריה
(צילום: שאטרסטוק)
האינטליגנציה המלאכותית של אוטיקון More מסייעת למוח להיחשף מחדש לכל הסביבה השמיעתית ההיקפית ולהשתמש ביכולת הקשב, כפי שהטבע התכוון, מה שיכול לסייע לשמור על בריאות המוח, ולהשתמש בחוש השמיעה באופן הטבעי ביותר.
התכוננו לחזור לחוויה חברתית מושלמת, באמצעות הפרדת צלילי הסביבה
בעזרת הפרדת צלילי הסביבה במרחב ובזמן, המכשיר עוזר למוח להפריד בין מקורות צליל שונים וכך מאפשר לתפקד טוב יותר גם במפגש חברתי. בעזרת שמיעה טבעית ולא מאומצת גם בסביבה רועשת ומלאת חיים, אפשר לחזור להנות מהחברה ובמקביל להרחיק את הסכנות מהמחלות הנובעות מריחוק ובידוד חברתי.
4 צפייה בגלריה
(קרדיט: מדטון הדים)
עם אוטיקון More, החזרה לשיחה נינוחה ומרתקת עם אנשים קרובה מאי פעם - המכשיר המתוחכם מאפשר לכם להתמקד במה שאתם בוחרים, להבין דיבור בצורה טובה יותר, להפחית את המאמץ שבשמיעה ולזכור טוב יותר את הנאמר בשיחה.
מגוון אפשרויות קישוריות ותמיכה
בנוסף לטכנולוגיה לשחזור השמיעה הטבעית של אוטיקון More, המכשיר המהפכני מבית מדטון הדים מאפשר הזרמה ישירה ממכשירי אייפון ואנדרואיד (התומך בתקן ASHA), ובנוסף, מתאם הטלפון connectclip, מתאם הטלוויזיה והמיקרופון המרוחק לתלמידים וסטודנטים, מאפשרים לכם שמיעה טובה ונוחה של מורים/ מרצים, שיחות טלפון, סרטונים במחשב/ טלפון החכם ומכשירי מדיה נוספים. מגוון האפליקציות, השלט החכם והמתאם לטלפון הנייח, משלימים את הנוחות המתאפשרת באמצעות מכשיר זה.
אל תתפשרו על השמיעה שלכם - מדטון הדים היא חברת פתרונות השמיעה המובילה בישראל
מדטון הדים, המשווקת הבלעדית של אוטיקון Oticon בישראל, היא חלק מקונצרן השמיעה הגלובלי Demant, המציעה פתרונות נרחבים בכל תחומי השמיעה, החל משלב האבחון ועד לשלב השיקום - תחת קורת גג אחת.
4 צפייה בגלריה
(קרדיט: מדטון הדים)
יצרנית המכשיר, חברת אוטיקון (Oticon) הדנית, מהווה גם היא חלק מתאגיד Demant, והיא אחת מהחברות הבינלאומיות המובילות אותן משווקת מדטון-הדים באופן בלעדי בישראל.
Oticon מובילה כבר יותר מ-100 שנים את תחום שיקום השמיעה, בתור החברה הראשונה בעולם לייצור מכשירי שמיעה כבר ב-1904. מכשירי השמיעה החדשניים של החברה משווקים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.
מכשיר האוטיקון More הוא תוצאה של השקעה בסך מאות מיליוני דולרים מצד הקונצרן Demant, המשלב את כל הטכנולוגיות החדישות בתחום, טכנולוגיית בינה מלאכותית וסוללה המספיקה ליום שלם, בכל יום.
רוצים לחזור להנות מחיים חברתיים ומפגשים משפחתיים מהנים? אוטיקון More הוא הדור הבא של מכשירי השמיעה, שעוזר למוח לשחזר את פעולת השמיעה, מה שמספק לכם חוויית שמיעה טבעית וברורה מאי פעם. התכוננו לאיכות חיים מחודשת, עם אוטיקון More המזערי והמהפכני.
פורסם לראשונה: 12:50, 11.02.21