הצמיחה בישראל בשיא היסטורי: 16% ברבעון האחרון, 8.1% בכל 2021.
בתוך 10 ימים: ירידה של יותר מ-25% במספר המאושפזים במצב קשה.
בנאום ביום שבו הוא מציין 30 שנה לכניסתו לתפקיד מנהיג חיזבאללה, אמר נסראללה כי תקיפות ישראל בסוריה לא משיגות את מטרתן.
הפרקליטות מאשרת חריגה מהצו בהפעלת רוגלה נגד פילבר: "החומר לא הועבר לחוקרים".
44 הרוגים בשיטפונות בברזיל, בתים נקברו בבוץ.

רוסיה מחזירה כוחות מקרים. נאט"ו: רוסיה רק מגדילה את כוחותיה.

עוד איתות רוסי על נכונות להפחית במעט את המתיחות סביב אוקראינה? משרד ההגנה פרסם סרטון של טנקים עוזבים את חצי האי אחרי תרגיל שקיימו שם: "חלק מהחיילים שבים לבסיסי האם". שגריר רוסיה באיחוד האירופי על הטענות שהפלישה תחל היום: "מלחמות באירופה כמעט לעולם לא מתחילות ביום ד'".
מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג הזהיר בצהריים כי על אף הצהרותיה של רוסיה כי הסיגה חלק מהחיילים שלה בגבול עם אוקראינה בחזרה לבסיסיהם, הטענות הללו אינן מגובות בעובדות בשטח, ולמעשה ניכרת דווקא מגמה הפוכה – נאט"ו מזהה תגבורת ששולחת מוסקבה אל החזית.
BBC דיווחה כי גם נשיא אוקראינה זלנסקי הצהיר בצהריים שלפי שעה ארצו אינה רואה שום נסיגה של הכוחות הרוסיים מעמדותיהם בסמוך לגבול: "אם להיות כן, אנחנו מגיבים למציאות שאנחנו רואים, ואנחנו לא רואים שום נסיגה עדיין, רק שמענו עליה. כשהכוחות ייסוגו, כולם יראו את זה, אבל לעת עתה – זו רק הצהרה".
שליחנו רון בן ישי מדווח מאוקראינה
(צילום: נדב אבס, שמוליק דודפור)


2 צפייה בגלריה
כוחות רוסים ב תרגיל צבאי משבר רוסיה רוסייה אוקריאנה
כוחות רוסים ב תרגיל צבאי משבר רוסיה רוסייה אוקריאנה
טנקים רוסיים ב אימון באזור לנינגרד משבר רוסיה אוקראינה
(צילום :Russian Defence Ministry/Handout via REUTERS)

לקריאה נוספת


פתיחת ישראל לתיירים ואחר כך ביטול התו הירוק באירועים ובכנסים - ובעוד שבוע דיון גם במתווה החינוך ובחובת המסכות בחלל סגור. משרד הבריאות מגבש תוכנית להסרת ההגבלות, ההמלצות שיגובשו הערב יוצגו מחר בדיון אצל בנט.
מחר ב-21:00 יתקיים גמר גביע המדינה בכדורסל בהיכל מנורה מבטחים. הפועל תל אביב תשחק נגד בני הרצליה ונשיא המדינה יעניק את הגביע לזוכה בסיומו של המשחק.
מחר יהיה יותר מעונן ותחול עלייה קלה בטמפרטורות. בשישי הטמפרטורות ימשיכו לעלות, אך תנשב רוח צפונית חזקה, בעיקר בחוף. בשבת הטמפרטורות יירדו וצפוי גשם מלווה בברקים ורעמים. קיימת סכנת שיטפונות. הגשם ייפסק בשעות הלילה.
אולי זה כאב הראש הקטן של אוקראינה, בזמן שצבא רוסיה נמצא בגבולות שלה, אבל בזמן שבקייב נערכים למתקפה של הצבא הרוסי – מתמודדת המדינה עם שיאי תחלואה מקורונה. אתמול אובחנו במדינה מעל 31,500 חיוביים לנגיף וביום שני אובחנו קרוב ל-30 אלף. בתוך יומיים מתו 615 אוקראינים שהיו חיוביים לקורונה.
מתחילת החודש ועד אתמול אובחנו באוקראינה כ-540 אלף חיוביים לקורונה, ממוצע של כ-36 אלף חיוביים מדי יום. הנתון הקשה הוא בתמותה, כאשר מתחילה השנה מתו כ-3,400 חיוביים לנגיף – ממוצע של יותר מ-220 ביום, כשהמספרים ממשיכים לעלות.
מאז פרוץ המגפה אובחנו באוקראינה 4.6 מיליון חיוביים לנגיף ו-103,565 מהם מתו. כלומר אחד מתוך 45 חיוביים לקורונה – מת. אוקראינה היא המדינה ה-16 בעולם שבה נרשמו יותר מ-100 אלף מתים מקורונה או עם קורונה, מובילות את הרשימה ארצות הברית, ברזיל, הודו ורוסיה.
עידית מטות. פרופסור מטות היא רופאה מרדימה, מנהלת מערך הרדמה, כאב, וטיפול נמרץ באיכילוב ומנהלת האגף הכירורגי. היא מתעסקת בתחום ההשתלות, מרכז את תחום הקורונה בבית החולים והייתה חברה במטה הרפואי של הממונה על המאבק בנגיף הקורונה בישראל. ואחרי כל אלו, היום חיפשו אותה בגוגל בגלל השתתפותה אמש ב"רוקדים עם כוכבים".
נשיא השולחן הארוך: למה פוטין רחוק מאורחיו וכמה שווה הרהיט המפורסם?
2 צפייה בגלריה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פגישה ב מוסקבה עם נשיא צרפת עמנואל מקרון משבר אוקראינה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פגישה ב מוסקבה עם נשיא צרפת עמנואל מקרון משבר אוקראינה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פגישה ב מוסקבה עם נשיא צרפת עמנואל מקרון משבר אוקראינה
(צילום: EPA)
אחרי שהואשמה בתמיכה ברוסיה: נציגת אוקראינה לאירוויזיון פרשה מהתחרות.
ולנו יש פלאפל - אבל גם הוא מתייקר. פלאפל בריבוע העלתה מחירים בעד 33%.
נחשפו הסודות הגנטיים של פרות הים הענקיות של שטלר.
וכך טסנו לחופשת סקי משפחתית באוסטריה ב-876 אירו לאדם לשבוע.