מי שסובל מאלרגיות מכיר את הפגיעה המתמשכת באיכות החיים, לצד מגוון התכשירים, הכדורים ופתרונות הפלא הנמצאים בשוק. כעת, כדאי להכיר פתרון טכנולוגי מתקדם להפחתת התסמינים המטרידים של האלרגיה - מסנן האוויר הביתי של Dyson, הלוכד ביעילות 99.95% מהאלרגנים ומהמזהמים ומשחרר אוויר נקי אל חלל הבית.

איך נמנעים מחשיפה לגורמים אלרגניים? התשובה נמצאת בתוך הבית שלנו

דווקא בבית, בו יש לנו הרבה יותר שליטה על איכות האוויר, האוויר מזוהם עד פי 5 מהאוויר שבחוץ, מה שעלול לגרום לתופעות אלרגיות, אסתמה, כאבי ראש ואף התקפי לב ושבץ.
לא רק אלרגיים רגישים יותר לזיהום תוך מבני, אלא גם תינוקות וילדים, קשישים, חולי לב ונשים בהריון. ילדים ותינוקות, לדוגמא, רגישים יותר לזיהום אוויר משום שהם נושמים יותר אוויר ביחס למשקל גופם, מה שמגדיל את השפעת זיהום האוויר על הבריאות שלהם.
הסיבות לזיהום האוויר בתוך הבתים הן בעיקר הבנייה המודרנית שמונעת כניסה של רעשים אך גם מונעת אוורור, שימוש במזגן המאפשר סירקולציה של אוויר בחלל, והעלייה בשעות השהות שלנו בבית. גורמי הזיהום בבית כוללים גזים רעילים כגון פחמן חד-חמצני, תרכובות אורגניות נדיפות, בנזן, פורמלדהיד הנפלט מרהיטים, אבקנים ואלרגנים הנכנסים לבית, חיידקים ועובש, הפרשות של קרדית האבק, חומרים הנפלטים ממפעלים ורכבים, ריחות, אדים ועשן.

איך זה עובד? שילוב של אלגוריתם חכם, סינון איכותי ופיזור אחיד ברחבי החלל

מסנני האוויר של Dyson פועלים על בסיס אלגוריתם חכם המעבד את הנתונים המגיעים משלושה חיישנים מובנים במכשיר, מנתח את איכות האוויר ומדווח עליהם למשתמש בזמן אמת על גבי הצג הדיגיטלי של המכשיר ולאפליקציית Dysonlink. האפליקציה מאפשרת בקרה ומעקב אחרי איכות האוויר, הטמפרטורה והלחות בבית, לצד יכולת שליטה מרחוק על המכשיר.
מסנני פחמן פעילים אחראים ללכידת גזים וחומרים אחרים, בעוד שמסנן HEPA חדשני לוכד עד 99.95% מהחלקיקים הקטנים ביותר, כמו אלרגנים ומזהמים, עד לגודל של 0.1 מיקרון.
טכנולוגיית הכפלת האוויר (Air Multiplier™) במסננים מזרימה אוויר באופן עוצמתי ונעים. המכשיר מסתובב בטווח של 350 מעלות, מה שמבטיח סירקולציה של אוויר מסונן בכל פינות החדר באופן אחיד. בעקבות טכנולוגיה זו שאינה כוללת להבים מסתובבים ומסוכנים, פעולת המסננים בטוחה במיוחד לשימוש בקרבת ילדים וחיות מחמד.
חברת Dyson מציעה שני דגמים שונים בהתאם לצורך: HP04 מסנן אוויר חם וקר – המשמש כמסנן אוויר, מאוורר או מחמם, ו-TP04 מסנן אוויר קר המשמש לסינון אוויר ואוורור. ניתן להגדיר גם אופציה של סינון אוויר בלבד בשני הדגמים.
אם אחד מבני ביתכם סובל מאלרגיה, אסתמה, בעיות לב ובעיות נשימה, אם יש בבית ילדים או שפשוט חשובה לכם הבריאות של המשפחה שלכם - מסנן האוויר של Dyson הוא אביזר חובה בכל בית, שישפר את איכות החיים.
רוצים להפחית משמעותית את תסמיני האלרגיה? לפרטים נוספים על סדרת מסנני האוויר המתקדמים של Dyson, היכנסו>>




פורסם לראשונה: 11:09, 30.05.21