מה קופץ לכם לראש כשאתם חושבים על חג חנוכה? עבור רובנו אלו יהיו חנוכיות, אור נרות, סביבונים, סופגניות, גשם בחלון, מעיל ומגפיים. אבל אם אתם הורים לילדים בגיל המתאים סביר להניח שהדבר הבא שיקפוץ לכם לראש יהיה הצגות ילדים.
כן, הצגות החנוכה הפכו זה מכבר לסוג של מסורת, אבל השנה, כמו כל דבר אחר, גם את החגיגות וההצגות נצטרך לעשות בצורה אחרת. אז אם כבר קבעתם תוכניות וגם אם לא, מרכז מהותי מסדר לכם הצגה חגיגית ואיכותית בחינם לגמרי. ההצגה, "אל מעבר להר" היא מופע יחיד ייחודי ומרהיב בבימויה של דנה דבורין ובכיכובה של הילה צור. ההצגה מיועדת לקטנטנים (4-7) והיא תהיה פתוחה לצפייה אונליין ובחינם לאורך כל ימי החנוכה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יפעת גבאי)
ההצגה נוצרה בעבודה משותפת של דבורין עם מרכז מהותי. היא נולדה מתוך רצון לשוחח עם ילדים כבר בגילי הגן, בשפה מתבוננת, שפה של מודעות עצמית מנקודת מבט חיובית. האפקט שיש להנחלת תכנים מעצימים כבר בגילים הצעירים ברור ומשמעותי, ומה יותר טוב מהצגת תיאטרון שתעביר את התכנים בצורה חווייתית, מרגשת ומסקרנת? הקו המנחה של היצירה, מספרת דנה דבורין, היה הרצון לייצר מופע מרשים וכיפי אבל גם עם ערך מוסף וסל מסרים איכותי עבור הצופים הצעירים. ההצגה ממחישה עד כמה אמונה עצמית, תקשורת חיובית ושיח פנימי יכולים לחולל שינוי משמעותי ולייצר מציאות חדשה.
אז מי מחכים לקטנים שלכם בהצגה? הכירו את שי-לי והבובה האהובה שלה תותי. שי-לי חוגגת מחר יומולדת ותותי שרוצה לשמח אותה יוצאת למסע בארץ הצעצועים. בדרכה, היא פוגשת את טומי הקטר ועוד חברים מופלאים. תותי בטוחה שהחברים החדשים ישמחו מאוד את שי-לי, אבל יש רק בעיה אחת - כדי לחזור לחדר של שי-לי ולהגיע ליום ההולדת בזמן, הם צריכים לעבור את ההר. יחד הם מנסים ומנסים ומגלים את כוחה של אמונה עצמית, חברות ושיתוף פעולה
"אל מעבר להר" יצאה לאוויר העולם במהלך חודש מרץ, יחד עם פרוץ הגל הראשון של הקורונה, כך שעל אף ההשקעה המרובה, עלו מספר הצגות הרצה בודדות וטרם עלתה בכורה רשמית. אחרי לבטים החליטו במרכז מהותי להשיק את ההצגה באונליין ולהציע אותה לצפייה חינם בחנוכה, חג המופעים, לטובת ההורים והילדים שיחגגו השנה מהבית.
לצפייה חינם בחנוכה – לחצו כאן (משך ההצגה: 40 דק')
לצפייה בטריילר של הצגה - לחצו כאן
2 צפייה בגלריה
(הדמיה: משרד הפרסום Happpy)

שעת סיפור עם מיריק שניר

בנוסף להצגה המושקעת יוכלו הקטנים ליהנות גם משעת סיפור עם הסופרת ואשת החינוך מיריק שניר. שעות הסיפור יתקיימו בימים שלישי ה- 15/12 וחמישי, ה- 17/12, בשעה 17:00 בעמוד הפייסבוק של מהותי. מיריק תגיע להקריא בעצמה את הסיפורים "ביצה לשבת" ו "כתונת פסים" וכל שנותר לכם הוא להושיב את הילדים המרותקים מול המסך.


לצפייה בשעות סיפור היכנסו לדף הפייסבוק של מהותי:

"מהותי"- מרכז היכרות עצמית והתפתחות אישית

מרכז מהותי הוא חלק מארגון מהות החיים, הפועל ללא מטרות רווח בכדי לעורר את המודעות ולאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להקשיב לקולו הייחודי, לבחור את דרכו ולחיות בשלום עם עצמו. מרכז מהותי מציע פעילויות אינטראקטיביות, מהנות ויוצאות דופן, המקדמות הכרות עצמית ומעוררות להתפתחות אישית. הפעילויות מיועדות למגוון קהלים: משפחות, כיתות, גני ילדים וגם צוותים חינוכיים, ארגונים, גמלאים ועוד.
פורסם לראשונה: 15:36, 08.12.20