אחרי שנה של סגרים ועבודה מרחוק, משרדים, קניונים, מסעדות, חדרי כושר, ועסקים צפויים לחזור לשגרה בקרוב. 5 פעולות חשובות שצריך לעשות לקראת חזרה בריאה ובטוחה לשגרה.
מדובר על פעולות שמנכ"לים, מנהלי משרד ובעלי עסקים מסחריים צריכים לקחת בחשבון ולבצע, במידת האפשר, כדי להבטיח את רווחת העובדים, תחושת הביטחון ואיכות החיים שלהם במקום העבודה.

תנו לעובדים שלכם לנשום אוויר נקי מחיידקים ונגיפים

אחד הדברים החשובים ביותר שמעסיק יכול לספק לעובדים בימינו הוא אוויר נקי ככל האפשר, על מנת לספק להם שקט נפשי ותחושה שהחברה דואגת לבריאות שלהם.
אחת מהדרכים היעילות ביותר לשם כך היא טיהור האוויר בעזרת טכנולוגיית UV, אחת השיטות המוכחות והיעילות לטיהור וחיטוי, הנמצאת בשימוש בחדרי ניתוח כבר עשרות שנים. מנורת ה-UV הנמצאת במערכות בטוחה לשימוש בכל חלל ולכלל האוכלוסייה.
מערכת Electra UV, אשר פותחה בשיתוף פעולה של אלקטרה וחברת בוש הבינלאומית, מותקנת על מערכות מיזוג במשרדים, קניונים ומלונות, מראה בבדיקות יעילות של 99.9% נגד מגוון חיידקים ונגיפים, כולל וירוס הקורונה. המערכת עומדת בתקנים מחמירים, מספקת זרימת אוויר יעילה ומנטרלת ריחות לא נעימים. התמחור הנגיש וצריכת האנרגיה החסכונית הופכים את טיהור האוויר לאחת הדרכים הקלות והיעילות של בעלי ארגונים לשיפור סביבת העבודה.
בנוסף, כדאי לדעת שניתן להתקין את מערכת ה-UV גם על מזגנים ביתיים מיני מרכזיים של אלקטרה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אלקטרה)

גם ביום שאחרי - אל תוותרו על האפשרות של עבודה מרחוק וגמישות בשעות העבודה

החודשים האחרונים הוכיחו לכולנו שאפשר לעבוד מרחוק ולשמור על פרודוקטיביות. לכן, עם החזרה לשגרה, אל תוותרו על האופציה של עבודה מרחוק עבור העובדים, על מנת לעזור להם לשמור על גמישות ואיזון בין העבודה לחיים פרטיים. אפשרו לעובדים לעבור ליום עבודה מהבית בכל שבוע, או לעבוד מרחוק בימים בהם יש להם צורך בכך.
גם עבור מי שמנהל קניונים ועסקים המארחים לקוחות, אסור לשכוח את האפשרות של רכישה מקוונת ושירות משלוחים. צרכנים רבים התרגלו לקניות מרחוק בשנה האחרונה, ולכן כדאי לשמור על האופציה הזו עבורם גם לאחר חזרה לשגרה.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: Shutterstock)

הציעו תכניות שיעזרו לעובדים לשמור על הבריאות, הכושר וה-Wellness

ביום שאחרי הקורונה, העובדים שמים דגש גדול על בריאות ואיכות חיים. כדי לעזור להם, כדאי לחשוב על דרכים יצירתיות לשיפור הבריאות והכושר. הציעו הטבות לחדרי כושר, מאמני כושר וחוגים, תוכניות לגמילה מעישון, קבוצות ריצה, ועוד. אפשר למקד את המתנות לחג בעסקים המוכרים ציוד ספורט, שוברים לעסקים המספקים אימונים, סדנאות תזונה נכונה ופעילויות כושר.
מעבר למענה לביקוש מצד העובדים, שיפור הבריאות וה-Wellness של העובדים תורם למיקוד ולפרודוקטיביות של העובדים ומעבר לכך, עוזר בשימור העובדים לטווח הרחוק.

המשבר שיפר את תחושת הקהילתיות והתמיכה בעסקים ישראליים – זה הזמן להמשיך בכך

החברה שלכם יכולה לחבור לעסקים מקומיים ולהציע לעובדים הטבות ושירותים בעלות מסובסדת או בחינם, בתור חלק מהבונוס השנתי או מתנת 'חזרה לשגרה' - המגוון עצום ויכול לנוע בין המכולת שליד המשרד, שירותי משלוחים ממסעדות קרובות ועד סיוע משפטי, יועצים פיננסיים ויוזמות קהילתיות חברתיות מטעם החברה בקהילות המקומיות של העובדים.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: Shutterstock)

לחשוב מחדש על ארגון המשרד ליצירת סביבה בטוחה ונעימה

החזרה אחרי הפסקה ארוכה מחוץ למשרד יכולה להיות הזדמנות טובה למחשבה מחודשת על ניצול המבנה וארגון המשרד. יכול להיות שזה הזמן לבצע סקר בקרב העובדים על ההעדפות שלהם בכל הנוגע לאופן ספייס, משרדים, אזורים לתקשורת בלתי מחייבת, פינות קפה ועוד. בשילוב עם האפשרות לעבודה מרחוק בחלק מהזמן, אפשר אפילו לצמצם בשטח המשרד ולהפוך אותו לדינמי ויעיל הרבה יותר.
אם כן, אין ספק שהחזרה לשגרה עומדת להציב אתגרים חדשים עבור העובדים והמנהלים כאחד. כדי לאפשר חזרה נוחה, בריאה ובטוחה לשגרה, על המעסיקים לחשוב על דרכים לשיפור איכות החיים של העובדים, כאשר אחת מהדרכים היעילות ומשתלמות ביותר היא מערכת טיהור האוויר Electra UV, המותקנת בקלות על יחידות המיזוג הקיימות ומספקת לעובדים אוויר נקי יותר מסביב לשעון.

פורסם לראשונה: 12:12, 09.02.21