נהגים צעירים התרגלו לשלם יותר על ביטוח רכב במשך השנים, אבל אם הם נוהגים בטוח ושומרים על עצמם בכביש - למה שישלמו יותר? פוליסת Ayalon Young של איילון ביטוח מציעה ביטוח רכב דיגיטלי שמעניק לצעירים הטבות ופינוקים על נהיגה בטוחה והכי חשוב – הנהגים הצעירים יכולים לנהוג כמה שירצו, ללא מגבלה על מספר הקילומטרים או הרכבים וההורים מצידם יכולים ליהנות משקט נפשי וחיסכון בעלויות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
אין ספק שבשורה התחתונה, הנהגים הצעירים והוריהם מעוניינים באותו דבר אך בניסוח שונה: 'שקט נפשי' עבור ההורים, ו'שיעזבו אותנו בשקט' מצד הנהגים.
צעירים - ובמיוחד נהגים צעירים, מחפשים חופש. חופש לנהוג בכל פעם שהם רק רוצים, ללא צורך לזכור להפעיל את הביטוח בכל פעם שהם נכנסים לרכב, חופש לא להיות מוגבלים במספר הקילומטרים שהם נוסעים או במספר הרכבים וחופש מלהיות תלויים בהתקנת מכשירים מסורבלים ברכב, כתנאי לביטוח.
מצדו השני של המטבע, להורים הדואגים חשובה היכולת להשגיח ולנטר את כישורי הנהיגה של ילדיהם האהובים בזמן שהם עושים את צעדיהם הראשונים על הכביש, ובמקביל לחסוך כמובן, כמה שאפשר, בעלויות הביטוח אשר צומחות באופן משמעותי כאשר מתווסף נהג צעיר למשפחה.
Ayalon Young, הביטוח החדש מבית איילון, נתפר במיוחד כדי לתת מענה לכל בני המשפחה – תוך ביצוע מחקרים מעמיקים ופגישות עם עשרות נהגים צעירים והוריהם, על מנת להבין לעומק את צרכיהם ורצונותיהם הקשורים לביטוח ונהיגה.

3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

אז מהם היתרונות שהופכים את Ayalon Young לביטוח משתלם במיוחד עבור משפחות עם נהגים צעירים?

בלי מגבלת קילומטרים או רכבים, בהתקנה קלה ופשוטה
רוב ביטוחי הרכב לצעירים בשוק מגבילים כיום את מספר הרכבים עליהם יכולים לנהוג וחלקם אף מגבילים את מספר הקילומטרים שבהם הצעירים נהנים מכיסוי ביטוחי. כדי לאפשר לצעירים ולהורים חופש ושקט נפשי מירבי, איילון גיבשה פוליסת ביטוח ללא הגבלה על מספר הקילומטרים של הנהג הצעיר, לצד אפשרות לנהוג על עד 3 רכבים במשפחה. הפעלת הביטוח אינה דורשת התקנות מסובכות של מכשירים ברכב. כל שצריך זה להדביק חיישן (מדבקה) על החלון של כל אחד מהרכבים המבוטחים ולהתקין אפליקציה המסונכרנת עם החיישן בטלפון הנייד - וזהו. אין צורך להפעיל ולכבות את האפליקציה בכל נסיעה כתנאי לביטוח - פשוט נכנסים לאחד מהרכבים המבוטחים, ויוצאים לדרך.
מתי בפעם האחרונה קיבלתם הטבות מפנקות על נהיגה בטוחה?
אחד המאפיינים הייחודיים של Ayalon Young הוא שהתוכנית מעודדת את הנהגים הצעירים לנהוג בטוח באמצעות צבירת 'נקודות' על נהיגה בטוחה. בסוף כל חודש הנהג הצעיר יכול לנצל את הנקודות שצבר למימוש הטבות במגוון תחומים, או לחילופין, להמשיך לצבור ולממש הטבות גדולות יותר. את ההטבה הראשונה מקבלים מיד לאחר הנהיגה הראשונה במסגרת התכנית, בתור בונוס מפנק. במקביל לצבירת הנקודות, הנהגים הצעירים מקבלים מהאפליקציה באופן שוטף גם טיפים לשיפור הנהיגה.
אפליקציה שעוזרת לנהיגה של הצעירים ולשקט הנפשי של ההורים
עם Ayalon Young, ההורים זוכים לשקט נפשי לאורך כל הדרך באמצעות גישה ישירה לאפליקציה וקבלת תמונה כללית על איכות הנהיגה של הנהג הצעיר, אך מבלי לפגוע יותר מידי בפרטיות שלו. מעבר לבטיחות ולשקט הנפשי, החיבור לאפליקציה מאפשר לחסוך כסף באמצעות קבלת הטבות בעת ביטוח בני המשפחה באיילון ובאמצעות הנחות בחידוש הביטוח עבור כל בני המשפחה המבוטחים. ביטוח הרכב של איילון מאפשר לבטח עד 2 נהגים צעירים במשפחה גרעינית המבוטחת באיילון, ועד 3 רכבים במשפחה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
ביטוח דיגיטלי מתקדם - אפשר לנהל את הכל מהנייד
Ayalon Young הוא ביטוח דיגיטלי המותאם למאה ה-21. בין היתר, הפוליסה החדשה מאפשרת להזמין שירותי גרירה בכל מקרה של תקלה או תאונה ברכב – ישירות מהאפליקציה ומעניקה תמיכה דיגיטלית פשוטה ומהירה בניהול תביעות.

פורסם לראשונה: 10:20, 23.02.21