האמרה "חיים ומוות ביד הלשון" הוטבעה לפני שנים, אבל היא בהחלט תקפה גם בעידן הרשתות החברתיות. היום, ועוד יותר בתקופת הקורונה, כשהרשתות החברתיות הן מקום המפגש שלנו, חשוב אפילו יותר לשמור אותן נעימות לכולנו. זו הסיבה שבמבה החליטה ליזום מהלך שנועד להפוך את השיח ברשתות החברתיות ליותר מפרגן, אוהב ואכפתי.
כולנו מכירים את הישראלים האמיתיים, אלה שתמיד יציעו עזרה, יגיבו בחיוב ויירתמו למען האחר וזו בדיוק האווירה שחשוב שתהיה גם ברשת. בסופו של דבר ולא משנה איפה - אנחנו הכי יפים כשאנחנו טובים. כדי לקדם שיח חיובי, שמעודד התנהגות מכבדת ונעימה, מתחילים לפרגן גם ברשת. מתי? ביום שלישי הקרוב ה-2/2/21 ביום התגובות הטובות של במבה. היום בו הולכים עם הלב הצהוב כדי להפוך את הרשת למקום חיובי וטוב.

מילים חיוביות – הקשר לאריכות ימים

מאז ומעולם שואפים אנשים לאושר, אבל מה עושה אותנו מאושרים? התשובה שונה עבור כל אחד ויש לא מעט מחקרים בעיקר מתחום הפסיכולוגיה שבוחנים את היקף ההשפעה של שימוש במילים חיוביות על בני האדם. מחקר מאוניברסיטת פנסילבניה מצא שהתייחסות חיובית לחיים, אופטימיות ושימוש במילים חיוביות מגביר את תחושת האושר ובמידה רבה משפר את הפוטנציאל לאריכות ימים. מחקר אחר שנעשה באוניברסיטת מיניסוטה מצא ששימוש במילים טובות וחיוביות, מייצר מוטיבציה אצל המקבל, משפר את תחושת הנותן ולמעשה מייצר גל חיובי מובהק שלאורך זמן משפר את היכולת להתמודד עם אתגרים.
כדי לייצר אווירה נעימה ולהפיץ אהבה ברשתות החברתיות, ביום שלישי כולם מוזמנים לשלוח רק מילים חיוביות כתגובות ברשתות החברתיות ולצרף לתגובות לב צהוב. מי יודע, אולי כל החיוביות שנפיץ ביום התגובות הטובות בחיוך, תגרום לכולנו להמשיך לפזר אהבה גם הלאה.

יום התגובות הטובות של במבה – זמן לשנות את השיח ברשת החברתית

יום התגובות הטובות הוא יוזמה של במבה, המותג הישראלי האהוב, שנועד כולו לפיזור אהבה וחיוביות. מה זה אומר? שהיום, יום שלישי ה-2/2/2021, כולנו מפרגנים לחברים ברשת החברתית. מתחשק לכם לכתוב תגובה? מצוין, אבל במקום לכתוב מיד, תעצרו רגע ותחשבו איך לכתוב אותה בצורה הכי מפרגנת ואוהבת, פשוט כי זה עושה טוב. גם אם בהתחלה זה נראה כמו רק "מלים", תנו לזה צ'אנס ותגלו בעצמכם כמה אהבה מביאה אהבה. וכמובן, כמו עם כל הרגל ששווה לאמץ – אם מתאמנים ורוצים, זה עובד.

רעיונות לתגובות חיוביות

לא בטוחים מה לכתוב? כדי לתת לכם סיפתח טוב, אספנו כמה רעיונות למילים טובות. מבטיחים שכשתתחילו תגלו שזה זורם לבד, כי מה שמגיע מהלב נכנס ללב - זה כל הקסם.

אז מה אומרים?

• חברה התחילה להתאמן? כיתבו לה שאתם מעריכים את המאמץ והנחישות.
• חבר מתמסד בזוגיות? תאחלו לו שתמיד יהיה שמח ונרגש ממש כמו שהוא עכשיו.
• מישהו העלה תמונה חדשה? אל תסתפקו ב"לייק", ספרו כמה החיוך בתמונה עשה לכם את היום.
• קרוב משפחה במשבר? תזכירו לו כמה כוחות יש לו בפנים, אתם יודעים שזה נכון.

שמים לב צהוב – מפזרים טוב

תחשבו על דברים טובים, תגידו לאנשים מילים מעודדות, כאלה שיגרמו להם לדעת שאוהבים אותם בדיוק כמו שהם, כי מי לא רוצה להרגיש ככה? היום, יום התגובות הטובות של במבה, מתחילים בכל הכוח להגיב חיובי ברשתות ולצרף לתגובה לב צהוב. לפיזור אהבה יש גם צורה וצבע - הלב הצהוב הוא סמל יום התגובות הטובות של במבה.