הישראלים ידועים ברצון שלהם לקבל הכל 'כאן ועכשיו'. במציאות המשתנה של המדינה המיוחדת שלנו, חשוב לנו לקבל מה שאנחנו קונים באופן מיידי, בלי לחכות. בזמן שאתרי הסחר מתחרים ביניהם על קיצור זמני המשלוח ליום אחד ואפילו משלוח באותו יום, דווקא בתחום הרכב התרגלנו לחכות במשך מספר שבועות לרכב חדש מהיבואן. אם הצרכים שלנו מידיים, למה שנחכה שהרכב יגיע מחו"ל באוניה, יתעכב בנמל ויגיע אלינו אחרי המתנה ארוכה מידי?
הגיע הזמן להכיר תחום שאולי לא הכרתם - רכבי 0 ק"מ חדשים 'מהניילונים', בזמינות מיידית מהמלאי של חברת הליסינג.
עבור מי שיש לו מותג רכב אהוב ש'הולך איתו שנים' ויודע מה הוא רוצה מהרכב שלו, אפשר לקבל את הרכב הבא שלכם באותו יום, ואפילו לחסוך את הטרחה של רכישת ביטוח וטרייד אין. איך זה עובד?

במקום להזמין מהיצרנית ולהמתין - חברות הליסינג מציעות רכבים חדשים מהמלאי, במחיר משתלם

רכבי 0 ק"מ הם אופציה שצוברת פופולאריות הולכת וצומחת בשנים האחרונות, בעקבות תהליך הרכישה המהיר והנוח, לצד מחיר מופחת ממחיר המחירון של היבואניות.
ההפחתה במחיר מתאפשרת בעקבות היכולת של חברות הליסינג לרכוש כמות גדולה של רכבים, לקבל הנחה משמעותית ו'לגלגל' חלק מההנחה אל הצרכן – כך שאתם יכולים ליהנות ממחיר מופחת על רכב 'מהניילונים'.
ובכל הנוגע ל'כאן ועכשיו'- חברות הליסינג מוכרות את הדגמים החדשים ביותר, אך רק כאלו הנמצאים במלאי שלהן, כך שאפשר לרכוש רכב חדש ולקבל אותו עוד באותו יום, בניגוד לקניית רכב מהיבואן הדורשת המתנה של שבועות ארוכים.
חלק מחברות הליסינג המובילות מציעות בנוסף גם מימון, ביטוח רכב וטרייד אין, על מנת להפוך את העסקה להרבה יותר קלה ונוחה, בלי לבזבז זמן על נציגי הבנק, סוכני ביטוח וקונים פוטנציאליים לרכב המשומש שלכם.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

ממש כמו בסופרמרקט - כל מה שאתם צריכים זה לבחור רכב ולקחת אותו מהמדף

קבוצת שלמה, קבוצת הרכב הגדולה בישראל, מחזיקה מלאי רחב של רכבי 0 ק"מ, ממגוון מותגים וקטגוריות, החל מרכבי מיני, דגמים בלעדיים לקבוצה ועד רכבים מסחריים ורכבי יוקרה.
הזמינות, המגוון ונוחות הקנייה, הופכות את רכבי ה-0 ק"מ של קבוצת שלמה ל'סופרמרקט של רכבים חדשים', בו כל מה שאתם צריכים הוא לבחור את הרכב המתאים לכם הנמצא על המדף, לקחת בדרך לקופה גם ביטוח מתאים וטרייד אין - ולצאת עם רכב חדש משלכם.
הדגמים הנמכרים על ידי קבוצת שלמה הם הדגמים העדכניים ביותר של המותגים, כך שלא צריך להתפשר על מערכות בטיחות או עיצוב בתמורה למחיר ולתנאים המעולים.
השילוב של מגוון עצום, זמינות מיידית, תנאי מימון משתלמים, ביטוח רכב מיידי וטרייד אין אטרקטיבי - יכול להוביל לכך שהבת שלכם תוכל לצאת עם הרכב הדנדש שלה עוד באותו יום, לכבוד השחרור שלה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

תנו ליועצים המומחים של קבוצת שלמה להתאים לכם את הרכב שמתאים לצרכים שלכם

המלאי הגדול של קבוצת הרכב המובילה בישראל מאפשר ליועצים המומחים של קבוצת שלמה להתאים עבורכם את הדגם הנכון שיתאים לצרכים הספציפיים שלכם ושל משק הבית שלכם. בפעם הבאה שאתם זקוקים לרכב חדש/נוסף במשפחה, כדאי להיכנס לסופרמרקט של עולם הרכב החדש - מחלקת 0 ק"מ של קבוצת שלמה.
אספקת רכבים בכפוף למלאי הקיים.