לאחרונה הושק השירות המאפשר תשלום דרך האפליקציה של אמריקן אקספרס, בלי לגעת בכרטיס האשראי ובלי לזכור את הקוד הסודי, בקלות, במהירות ובאופן בטוח.
השירות החדש מתבצע דרך ANYPAY, הארנק הדיגיטלי מקבוצת ישראכרט, עבור בעלי מכשיר אנדרואיד.
כיצד ניתן לשלם בנוחות ובמהירות כבר בקנייה הבאה? ומהן ההטבות הבלעדיות שאמריקן אקספרס מציעה ללקוחותיה לכבוד ההשקה החגיגית?

איך ניתן לשלם בטאץ'?

ראשית, יש להוריד את אפליקציית אמריקן אקספרס, אם היא עדיין לא קיימת על המכשיר.
לאחר מכן, יש להירשם לשירות ANYPAY מתוך האפליקציה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
כאשר נמצאים בחנות המקבלת את השירות (חפשו את מדבקת ה-Contactless, סימן שנראה כמו WIFI, על הקופה), כל מה שצריך לעשות הוא לפתוח את נעילת המכשיר, לקרב את גב המכשיר הנייד למסוף בבית העסק, וזהו - התשלום בוצע בטאץ'.
על מנת לספק רשת הגנה על התשלום ולשמור על המידע האישי של הלקוחות, השימוש ב-ANYPAY מאובטח באמצעות תוכנות ההצפנה המתקדמות ביותר.

לרגל ההשקה - שתי הטבות בלעדיות

אמריקן אקספרס מציעה שילוב בלעדי של הטבות ללקוחותיה לרגל ההשקה של שירות התשלום מהנייד - לקוחות שישלמו עם ANYPAY באמצעות כרטיס אמריקן אקספרס שלהם יקבלו 10% החזר כספי על כל רכישה המבוצעת דרך הארנק (עד תקרה של 100 ₪), ובנוסף יצברו כפל נקודות Membership Rewards, תכנית הנאמנות הייחודית של אמריקן אקספרס שמאפשרת להפוך את הנקודות לחופשות ומגוון הטבות!
תכנית ההטבות הייחודית – החל מהמרת נקודות לטיסות ומלונות, ועד הטבות בלעדיות על קולינריה, תרבות וקמעונאות
תכנית ההטבות של החברה מציעה ללקוחותיה מגוון עצום של הטבות אקסקלוסיביות ברשתות, בעסקים, בישראל ובעולם.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
תכנית ההטבות של אמריקן אקספרס מסייעת ללקוחותיה לצאת לחופשת החלומות שלהם - באמצעות פלטפורמת Expressfly הבלעדית, לקוחות אמריקן אקספרס יכולים להפוך את הנקודות שצברו לטיסות, חופשות ומלונות בארץ ובעולם. בנוסף, לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מהטבות נוספות כמו כניסה ללא עלות לטרקלינים בארץ ובעולם, כניסה לאירועים ייחודיים, שירותי קונסיירז'- עוזר אישי ללא עלות ועוד.
עבור חובבי הקולינריה, התכנית כוללת ערבי קולנריה ייחודיים במסעדות שף, הנחות למסעדות מובילות ברחבי הארץ, ארוחות בוקר מפנקות ברשתות בתי קפה, מארזי בירות ייחודיים, חוויות בתחום היין והקוקטיילים ועוד.
בעולם הקניות והשופינג, התכנית כוללת הנחות לרשתות מובילות כמו סטימצקי, טויס אר אס, קסטרו, אדידס, Ivory, KSP, Mac, סופר פארם, יינות ביתן, אתרי סחר כמו וואלה שופס ועוד.
בכל הנוגע לתרבות ופנאי, התכנית כוללת הטבות בלעדיות להופעות ומופעים, שמירת מקומות במופעים מובילים, מפגשי אמן לשיחה והופעה, מופעי סטנד אפ, 1+1 על אטרקציות 1+1 בכל רשתות בתי הקולנוע.
מהיום, פשוט להשתמש בארנק הדיגיטלי, לשלם בטאץ' מהנייד עם כרטיס אמריקן אקספרס – וליהנות מהחזר כספי וכפל נקודות!




פורסם לראשונה: 12:33, 01.06.21