בנט חשף בכנסת: המוסד יצא למבצע לאיתור מידע על רון ארד

מהומה פרצה במליאת הכנסת כאשר ראש הממשלה נפתלי בנט עלה לנאום בפתיחת כנס החורף. "שנתיים של חוסר מעש, דחיינות וניוון", תקף בנט את הממשלה הקודמת - והותקף על ידי חברי הליכוד שקראו לעברו: "שקרן, הדבר הכי גרוע שקרה למדינה, ראש הממשלה הכושל ביותר". בנאומו, חשף בנט כי המוסד יצא לאחרונה למבצע לאיתור מידע על רון ארד. הח"כים החרדים יצאו מהמליאה כאשר בנט עלה לנאום.
על מבצע החיסונים במנה השלישית אמר בנט: "אני שמח שעכשיו אחרי שלושה מיליון וחצי מתחסנים בבוסטר, וירידה משמעותית בחולים הקשים, כשמחלקות הקורונה בוולפסון, באיכילוב, נסגרות אחת אחר השנייה, כשמקומות העבודה פתוחים, בתי ספר מתנהלים, כשכולנו הולכים לקניון, למסעדה, להופעה. עכשיו מבינים, הציבור מתחיל להבין את ההיגיון שהנחה אותנו, את מאות הפעולות של חבריי בממשלה, הגודולות והקטנות, שנדרשות כדי לקיים חיים מלאים לצד מגפה".
אחרי בנט עלה לדוכן הנואמים יו"ר האופוזיציה, שתקף את ניהול משבר הקורונה על ידי הממשלה שלדבריו בחרה "להכיל את המתים". "מה זה אומר להכיל את המתים? זה אומר להשלים עם מוות של אנשים יקרים. לא להילחם מלחמת חורמה בתמותה, לא לעשות הכול כדי להציל חיים, פשוט להפקיר אנשים למותם. אפשר לעשות ספינים, אפשר לנסות להסתיר, אבל איך אומרים בכדורגל, הטבלה לא משקרת".


2 צפייה בגלריה
נפתלי בנט במליאת הכנסת
נפתלי בנט במליאת הכנסת
נפתלי בנט במליאת הכנסת
(צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)


2 צפייה בגלריה
רון ארד
רון ארד
רון ארד
(צילום: ללא קרדיט)


נפתלי בנט: "בחודש שעבר נשות ואנשי המוסד יצאו למבצע לחיפוש מידע על רון ארד"
(צילום: ערוץ כנסת)


יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו במליאת הכנסת
(צילום: ערוץ כנסת)



לקריאה נוספת

טדי שגיא ניצל מניסיון התנקשות בקפריסין או שמדובר בטרור איראני?

בשבוע שעבר דיווחו כלי התקשורת בקפריסין על מעצר רוצח שכיר שתכנן לחסל אנשי עסקים ישראלים. מדובר באזרח אזרבייג'ן שנעצר וברשותו אקדח ומשתיק קול. משך שעות אסרה הצנזורה הצבאית לפרסם את זהותו של טדי שגיא. לאחר לחץ שהופעל עליה מכלי התקשורת לבסוף אושר הפרסום. בקבוצת טדי שגיא מסרו כי בתגובה כי "מדובר באירוע טרור איראני".
דובר ראש הממשלה אמר היום כי לפי גורמי ביטחון ניסיון החיסול שנמנע בשבוע שעבר בקפריסין לא היה אירוע על רקע פלילי שכוון נגד המיליארדר טדי שגיא - אלא טרור איראני נגד אנשי עסקים המתגוררים באי.
שגרירות איראן בקפריסין דחתה את ההאשמות והרמיזות הישראליות על מעורבות בניסיון ההתנקשות וכינתה אותן "חסרות בסיס". "ישראל תמיד מעלה טענות חסרות בסיס נגד הרפובליקה האיסלאמית של איראן", מסרה השגרירות בתגובה לפנייה של סוכנות הידיעות רויטרס.


אלי סניור מדווח על ניסיון החיסול
(צילום: חגי דקל)

לקריאה נוספת

בעקבות העדויות שנחשפו ב"ידיעות אחרונות": אלון גל ייצא לחופשה מ-103FM

השפעת הפרסום בסוף השבוע הולכת וגדלה. בעקבות תחקיר "7 ימים", שהעלה עדויות קשות על הטרדות מיניות לכאורה: אלון גל ייצא לחופש ולא יגיש את תוכניתו בתחנת הרדיו 103. גל כתב היום: "בעקבות שיחה שלי עם הנהלת רדיו 103FM, החלטנו באופן משותף על יציאתי לחופשה משידור תוכניתי השבועית בתחנה", והוסיף, "זמן עבורי להגן על שמי הטוב וכך אעשה".
כתבת "ידיעות אחרונות" נעם ברקן פרסמה בסוף השבוע האחרון את סיפורה האישי המטלטל עם גל, ובו טענות של הטרדה מינית לכאורה מצידו כשהייתה בת 18, וחשפה עדות נוספת של יערה (שם בדוי). אתמול פורסמה עדות נוספת של חגית (שם בדוי), שלישית במספר, על הטרדה מינית לכאורה מצד גל. בעקבות התחקיר גם תוכנית הטלוויזיה של גל בערוץ רשת, "עשינו עסק", הוקפאה.
לקריאה נוספת
משפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בתיקי האלפים יימשך בבית המשפט המחוזי בירושלים.
היום לא הורגש שינוי במזג האוויר, והוא היה נוח וקריר מעט בהרים. לקראת סוף השבוע תחול התחממות, שתורגש בעיקר בימים חמישי עד שבת.
שלום דומרני. העבריין בן ה-46, שוחרר הבוקר מכלא גלבוע לאחר שסיים לרצות מאסר של יותר משש שנים בגין שני ניסיונות רצח. דומרני שב לביתו המבוצר במושב בחבל לכיש.
מאה בני אדם נרצחו בחברה הערבית מתחילת השנה, ולמרות ההצהרות וההבטחות - אין פתרון באופק. ד״ר ת׳אבת אבו ראס, מנכ״ל שותף בעמותת יוזמות אברהם, מסביר איך זה קשור לאי שוויון ולאוזלת היד של המשטרה. הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
ניפוץ המיתוס: "שתיית קפה בלילה לא בהכרח גורמת להפרעות שינה".
ניפוץ המיתוס: לשתות קפה לפני השינה?
(צילום: חגי דקל)
נחשפה העובדת שהדליפה את מסמכי פייסבוק.
ו-20 דולר ואתם באירופה: הטיסות הזולות של אחרי החגים.