מצור על צ'רניהיב: "העיר בת ערובה"; מקורב לפוטין התפטר ועזב את רוסיה. בשעות הערב דווח כי בנט שוחח שוב עם פוטין: "הביע כמה רעיונות לגבי המשך המו"מ".
תכשיטיה של צוערת שנרצחה בפיגוע נגנבו מבית הוריה: "אין לזה תחליף".
היום העיד במשפט נתניהו עד המפתח שלמה פילבר. עד המדינה אמר על אישור עסקת מיזוג בזק-יס: "נתניהו אמר לי 'תגמור עם זה'".
בלוק נזרק לתוך דירה של זוג גברים בי-ם: "אמרו שצריך לשרוף את כל ההומואים".
ואגדת טניס נערצת או רמאי בזוי: בוריס בקר יישלח לכלא?


נרצחי הפיגוע אתמול מובאים למנוחות: "מסע של טבח בדם קר מאויב מבית"

יום אחרי הפיגוע הרצחני בבאר שבע שבו נגדעו חייהם ארבעה בני אדם, הובאו הערב הקורבנות למנוחות. אלפי ישראלים ליוו את הנרצחים בדרכם האחרונה. במושב גילת הסמוך לעיר אופקים נטמנה דוריס יחבס (49), שהותירה אחריה בעל ושלושה ילדים. דבריו של השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, שייצג את הממשלה בהלוויה, הופרעו על ידי כמה מהמשתתפים. האלמן יוסי ביקש מהם להפסיק: "אם אתם מכבדים את אשתי היקרה, תנו לה את הכבוד הראוי לה".
אי נעימות נרשמה כשבר-לב אמר בדברי ההספד: "אנחנו ברגע קשה למשפחה ולכל אזרחי מדינת ישראל, אחרי אירוע טרור רצחני על ידי רוצח שפל. רק בגלל השנאה שבערה בו הוא עשה את הפשע הנתעב. אנחנו לא נשקוט עד אשר הפושע והטרוריסט יגיע ויישפט כדין". בשלב זה צעקו לעברו הנוכחים: "הוא מת!".
בבאר שבע נטמן במקביל מנחם יחזקאל מנוחין (67). גם כמה ממלוויו בדרכו האחרונה התפרצו לעבר נציגת הממשלה, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, קיללו אותה ואף קראו לעברה: "את יושבת בממשלה עם תומכי טרור".
בבית העלמין בבאר שבע גם הובאה למנוחות לורה יצחק (43), שהותירה אחריה בעל ושלוש בנות. שר התפוצות נחמן שי פתח את דברי ההספד בהלוויה. "בני המשפחה כולה - ישראל, הממשלה והעם מחבקים אתכם ברגעים האלה ועוטפים אתכם באהבה. אין גבול לכאב שאתם חשים, אין גבול לרצון של כולנו לומר לכם ברגעים האלה שכאבכם כאבנו, אובדנכם אובדננו".
בזמן תיבת הידיעה מוובא למנוחות בבית העלמין בבאר שבע הרב משה קרביצקי.
ארבעת הנרצחים בפיגוע.
אלי פרז גיסה של דוריס

לקריאה נוספת


תרגיל צבאי יחל מחר מוקדם בבוקר במרחב החטיבה המרחבית בקעה ועמקים, וצפוי להסתיים בשעות הבוקר. במסגרת התרגיל תורגש תנועה ערה של כוחות הביטחון וכלי רכב במרחב.
בלילה בין מחר (רביעי) למחרתיים (חמישי) בשעה 02:00 נעביר את השעון שעה קדימה ל-03:00 וישראל תעבור לשעון קיץ. למרות הקור.
מחר צפויה התקררות, הגשם יתפשט לחלקים נוספים בארץ וילווה בברקים וברעמים. בחרמון צפוי שלג כבד, וייתכן שיירד שלג קל בפסגות הגולן. ביום שישי עדיין יהיה חורפי וקר, אך הגשם ייחלש במהלך היום וייפסק אחר הצריים. ביום שבת לא צפוי גשם - אך עדיין יהיה קר. .
בימים האחרונים מאובחנים בסין למעלה מ-2,000 מאומתים לקורונה מדי יום. מדובר במספרים הגבוהים ביותר מזה יותר בשנתיים במדינה, שבה פרצה המגפה בדצמבר 2019.
על פי הנתונים, המתפרסמים באתר worldometers, בסין אובחנו מאז תחילת החודש 27,905 חיוביים לקורונה, כשהשיא נרשם ביום שלישי בשבוע שעבר – אז אובחנו במדינה 3,602 חיוביים לנגיף. בסין נרשמו לפני כמה ימים שני מקרי מוות מקורונה, לראשונה מאז ינואר 2021. .
ענת קם. עיתונאית הארץ ו-וואלה בעבר התמודדה בתוכנית "המרדף" מול "הצ'ייסר" איתי הרמן בכאן 11 ושברה שיא עולמי של מתמודד בתוכנית. קם ענתה על 25 תשובות. השיא הקודם עמד על 24 תשובות נכונות והיה שייך לסרבי בוג'אן לוקיץ' ולישראלי יוסי קומר.
פולקסווגן פולו, סופר-מיני ותיקה, פופולרית ויקרה מסוגה בשוק הרכב, עברה מתיחת פנים קלה של אמצע החיים. ניר בן זקן לקח אותה לסיבוב.
2 צפייה בגלריה
פולקסווגן פולו
פולקסווגן פולו
פולקסווגן פולו
(צילום: ניר בן זקן)
מסתבר שבפגישה הבאה שלכם בזום, אתם יכולים להיות כלב.
באיזה גובה נמצאת תחנת החלל? שטיפת מוח על משימת רקיע.
וקבלו את הצילומים המרהיבים של ציידי הצבעים.