עוד פיצוצים בקייב, מזכ"ל האו"ם: "לעצור את המלחמה האבסורדית, אי אפשר לנצח בה".
איראן במוקד: בנט נועד בסיני עם מנהיגי מצרים והאמירויות.
אילנה ראדה אומרת על שינוי הגרסאות של זדורוב: "לא רוצה לחרוץ גורלות".
פרופ' רן בליצר על הזינוק בתחלואה: "אין סיבה להיסטריה. זה לא מצב חירום".
בכיר במשרד השיכון על הדירות המוזלות: "לא צפינו את הטירוף, 62 אלף כבר נרשמו".

ארבעה בני אדם נרצחו בפיגוע בבאר שבע

מסע דקירות ליד מרכז ביג בבאר שבע: שלוש נשים וגבר נרצחו בצהריים בפיגוע ליד מרכז ביג בדרך חברון בבאר שבע. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני. הדוקר, מוחמד אבו אלקיעאן - מורה מחורה שנשלח בעבר לארבע שנות מאסר כשניסה להגיע לסוריה ונודע כתומך דאעש, נורה ונהרג במקום על-ידי עובר אורח חמוש.
האירוע התחיל סמוך לשעה 16:15, אז התקבל דיווח על עובדת בתחנת דלק שאותרה מחוסרת הכרה לאחר שנדקרה. כעבור זמן קצר נקבע מותה וכוחות ההצלה קיבלו דיווח על אדם שדורס ודוקר אנשים במרכז הקניות. המחבל דרס למוות רוכב אופניים, יצא מרכבו ודקר אישה שכעבור זמן קצר מתה מפצעיה. לאחר מכן עשה תאונה עם רכבו ודקר אזרח נוסף.
בתיעוד מהזירה נראה הדוקר יוצא מהרכב עם סכין ומתחיל להשתולל. עוברי אורח במרכז הקניות התקהלו סביב המחבל, ונהג אוטובוס זינק לעברו ובמשך כמה שניות כיוון אליו אקדח תוך כדי שהעוברים והשבים עודדו אותו לירות בו וצעקו "תן בו". הנהג התמהמה ולבסוף צעיר שהבליח מאחור ירה במחבל בגב כמה פעמים והרג אותו במקום. בתיעוד נראו אזרחים נוספים שיצאו מהחנויות, חלקם עם מקלות מטאטא וחלקם עם טלפונים כדי לתעד את המחבל שרוע על הקרקע.
ראש הממשלה בנט אמר: "האזרחים שירו במחבל הפגינו תושייה ואומץ לב ומנעו קורבנות נוספים. כוחות הביטחון נמצאים בדריכות מירבית. נפעל ביד קשה נגד מבצעי טרור. נרדוף ונשיג גם את סייעניהם".
באר שבע
(צילום: אילנה קוריאל)

1 צפייה בגלריה
תיעוד רגעי נטרול המחבל
תיעוד רגעי נטרול המחבל
תיעוד רגעי נטרול המחבל

מחר יעיד בבית המשפט עד המדינה שלמה פילבר בהמשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו במחוזי בירושלים. נתניהו צפוי להגיע לבית המשפט.
ממחר (רביעי) ועד יום שישי אחרי הצהריים יהיה קר וחורפי עם גשם מידי פעם, ברקים ורעמים ושלג כבד בחרמון. ברביעי וחמישי ייתכן שלג גם בפסגות הרי הגולן.
יותר מ-6.1 מיליון חולי קורונה מתו ברחבי העולם מאז פרוץ המגפה, כשמספר הקורבנות הגבוה ביותר הוא בארצות הברית. לפי אתר worldometers, המרכז את נתוני הקורונה הרשמיים מרחבי העולם, עולה כי מאז פרוץ המגפה מתו בארצות הבית 998,840 וסביר להניח כי בימים הקרובים יגיע המספר למיליון.
המספר הרב ביותר של מתים הוא במדינת קליפורניה (88,368) ולאחר מכן נמצאות טקסס (87,297), פלורידה (72,767) וניו יורק (68,338). במדד המתים ביחס לאוכלוסייה נמצאת מיסיסיפי במקום הראשון ואחריה אריזונה, אלבמה, ניו ג'רזי וטנסי. מדינת ניו יורק מדורגת עשירית, וקליפורניה מדורגת במקום ה-39 ביחס הזה.
התרסקות מטוס בסין. מטוס בואינג 737 היה אמש בדרכו מקונמינג לגואנגז'ו, והתרסק ללא ניצולים. מדובר באחד האסונות הגדולים ביותר בתולדות ענף התעופה הסיני.
פליטי המלחמה מאוקראינה נמלטו לעבר השכנות, שקלטו אותם באדיבות רבה. אלא שהנטל על המדינות החלשות ממילא עלול להפוך לבעיה הגדולה של היבשת, ממש לא רק של אותן מדינות. הכותרת, הפודקאסט היומי.
המונה טועם מצא שקשוקה חריפה עם הרבה פלפלים, סלט כרוב וריח שאי-אפשר לעמוד בפניו וכל זה בבגט שמתפצפץ בכל ביס. ועוד עם חניה חינם בתל אביב.
השקשוקה החריפה והטעימה שפגש קובי רובין
(צילום: נויל האריס)
גולגולת עם שיניים דמויות סכינים: התגלה מין חדש של בסילוזאורוס.
בשורות טובות למכבי תל אביב בכדורסל. הקבוצות הרוסיות הודחו מהיורוליג, מכבי בטופ 8.
ובשל סצנת עירום: הסרט "סלון הודא" מעורר סערה בחברה הפלסטינית.