ליצמן חתם על הסדר טיעון: יודה בהפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר.
האיגוד לרפואה דחופה בילדים: "אין תועלת בבידודים, 3 מאושפזים עם PIMS".
אחרי שארה"ב הגישה תשובותיה על הדרישות שהציגה מוסקבה כתנאי למניעת מלחמה, פוסק הקרמלין: "דאגותינו העיקריות לא הובאו בחשבון".
ובגבול מצרים, כוח צה"ל ירה בטעות על מסתערבים במהלך הברחה תחת אש.
ברוח הימים, המגפה והמחסור: חשד כי צעיר קיבל 60 אלף בדיקות אנטיגן להפצה בחינם – וגנב אותן.

23 שנות מאסר לאביעד משה: "מסע אכזרי של אלימות, שירה איסקוב שרדה רק בנס"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום 23 שנות מאסר בפועל לאביעד משה, שהורשע בניסיון הרצח של רעייתו דאז שירה איסקוב בביתם במצפה רמון בספטמבר 2020 ובהתעללות בבנם הפעוט. מדובר בעונש מאסר קצר יותר מדרישת הפרקליטות שעמדה על 27 שנים בגין המעשים. עם זאת, השופטים פסקו כי על משה לפצותה ב-258 אלף שקל, הפיצוי המירבי בחוק. בניגוד לבקשת הפרקליטות לגזור על משה 27 שנות מאסר, השופטת אמרה כי מתחם הענישה ההולם על מעשיו עומד על 25-20 שנים. "הנאשם לא לוקח אחריות על מעשיו ומחזיק באותן עמדות שהאשמה האמיתית היא של שירה", אמרה השופטת יעל רז לוי.
זמן קצר לפני גזר הדין פרסמה איסקוב באינסטגרם תמונות עם בנה, וכתבה: "לפני 15 חודשים השתחררתי מבית החולים וחזרתי אליך אחרי שמבחינתך נטשתי אותך במשך חודשיים. לא זיהית אותי ולא הבנת מה אני רוצה ממך. ארבעה חודשים לקח לך להתקרב אליי ולהאמין בי שוב. אני תמיד אשמור ואגן עליך". מאבקה מול משרד הפנים צלח, ובנה הפעוט יקבל כעת את שם משפחתה.

1 צפייה בגלריה
שירה איסקוב והבן שלה
שירה איסקוב והבן שלה
שירה איסקוב והבן שלה
(מתוך האינסטגרם של שירה איסקוב)
לקריאה נוספת

היום התקיימו לימודים כרגיל. יפה בן דויד: "המסר להורים - תבואו חארבו דארבו, תדביקו מורים"

בית הדין לענייני עבודה בתל אביב הוציא הלילה צו מניעה ארעי נגד החלטתה של מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, להשבית את הלימודים במחאה על ביטול הבידודים במערכת החינוך. בצהריים הפגינו עשרות מורות ומורים מחוץ לבית הדין האזורי לעבודה בבת ים לקראת דיון נוסף בנושא. בן דויד התקבלה במחיאות כפיים וקריאות "היא גדולה".
"מדובר בשביתה פראית, מדובר בשביתה פוליטית שעושה שימוש שלא כדין ולא לגיטימי בכוח ארגוני, המכוונת לשינוי מדיניות של הגורם המוסמך על פי דין", נכתב בבקשה שהגישה הפרקליטות להוצאת צו מניעה. מזכ"לית הסתדרות המורים כינתה באולפן ynet את ההתנהלות "טרללת", תקפה את שאשא ביטון וזעמה על פרסום שיחתה עם אלרעי פרייס: "לדרג הפוליטי אין תשובות, אז זה מה שעושים".
הערב לא התקבלה החלטה סופית בעתירה נגד שביתת הפתע שעליה הכריזה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, צו המניעה הזמני יימשך.

סערת השביתה והביטול - מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד באולפן
(צילום: חגי דקל)




מחר בערוץ התרבות, נחזור אל הילדים שהשתתפו ב"חלום עליכם". עומרי אפק, תתכונן.
ברחבי הארץ הגשם ירד לסירוגין ועדיין יש חשש מהצפות וגם שיטפונות בנחלי הדרום. גם בשישי יירד גשם חזק ושלג ירד בחרמון. בשבת עדיין יירד גשם מקומי בבוקר בצפון ובחוף, ואחר הצהריים בהרים. רק ביום ראשון הטמפרטורות יעלו מעט ולא יירד גשם, אבל ביום שני שוב יירד גשם בצפון ובמרכז.
ירושלים והסביבה התעוררו לבוקר לבן
(צילום: נדב אבס, חגי דקל)


מאז פרוץ המגפה אובחנו בישראל 476,030 ילדים בני פחות מ-9 כחיוביים לקורונה ו-560,878 ילדים ונערים בני 10 עד 19.
מנתוני משרד הבריאות עולה כי מאז שהתגלה החולה הראשונה בישראל בפברואר 2020 אושפזו 117 ילדים בני 0 עד 9 במצב קשה בבתי החולים, תשעה מהם נפטרו. בנוסף, כך עולה מנתוני משרד הבריאות, כי באותה תקופה אושפזו במצב קשה 118 ילדים ונערים בני 10 עד 19 – שבעה מהם נפטרו מסיבוכי הנגיף.
כלומר, הסיכוי לתמותה של ילד בן 0 עד 9 שאומת כחיובי לקורונה עומד על 1 לכ-53 אלף ואילו הסיכוי לתמותה בקרב בני 10 עד 19 שאומתו כחיוביים לנגיף עומד על 1 לכ-80 אלף.
יום השואה. יום השואה הבינלאומי חל היום. יו"ר הכנסת מיקי לוי הקריא בדמעות קדיש בבית הנבחרים הגרמני: "יש צלקות שלא הגלידו".
בני 30 שניות, כל 18 דקות: הגלים המסתוריים במרחק 4,000 שנות אור.
מבזק חדשות טובות 270122
(צילום: חגי דקל)
מצלמות האבטחה של מסעדת היוקרה החדשה a של השף יובל בן נריה קלטו את השף אבי קונפורטי, הבעלים של צפרה שנסגרה ושל טופולופומפו, משחית את חדר השירותים אחרי ארוחה שלו במקום.
בדקנו את הלפטופ החדש של אסוס שמתחיל במחיר של 12.3 אלף שקלים.
ומה הדבר הראשון ש-50% מהישראלים עושים בבוקר?