מאות אלפים התקשו להוריד מאתר הרמזור את התו שיאפשר להם כניסה לבתי עסק

הבטיחו תו ירוק חדש אבל הכל נתקע לשעות ארוכות. מאות אלפי ישראלים התקשו מאז הלילה להנפיק את התו הירוק החדש שנכנס היום לתוקף במסגרת הגבלות מגפת הקורונה.
משרד הבריאות עדכן בשעות הערב כי לאור העומסים באתר וביישומון להנפקת התו הירוק החדש שנכנס היום לתוקף, עד ליום חמישי הקרוב ניתן יהיה להציג גם תעודת מחלים או תעודת מתחסן לצורך כניסה למקומות המופעלים בתו החדש. עוד נמסר כי "על מנת לאפשר זמן התארגנות לציבור, אכיפת התו הירוק לא תתבצע במהלך ימים אלה והיא תתרכז בהסברה". משרד הבריאות עדכן כי עד כה הונפקו כ-1,030,000 תעודות "תו ירוק" חדשות.
מלבד כניסת התו הירוק החדש לתוקף, היום מתכנס לאחר חודש ימים קבינט הקורונה.
ריאיון עם פרויקטור הקורנה פרופ' זרקא
(צילום: שמוליק דודפור, אבי חי)


3 צפייה בגלריה
תקלה באתר של התו הירוק החדש
תקלה באתר של התו הירוק החדש
תקלה באתר של התו הירוק החדש

לקריאה נוספת

צה"ל ושב"כ יסייעו בסוגיית הנשק הבלתי-חוקי בחברה הערבית

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס היום את הישיבה הראשונה של צוות השרים למאבק בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית שהחליטה בין היתר לערב את שב"כ וצה"ל בסוגיית הנשק הבלתי-חוקי. מלבד המעורבות של שב"כ וצה"ל בסוגיית הנשק הבלתי חוקי הוחלט שמשרד המשפטים יקדם שורת חוקים שיעניקו אמצעים נוספים לגופי האכיפה בטיפול בפשיעה, לרבות קביעת עונשי מינימום בחוק להחזקה וסחר בנשק - וכי המהלך יצא לפועל באופן מיידי. בלשכת רה"מ ציינו כי בדיון עלה שאין צורך בשינוי חוק השב"כ.
"מצב האלימות בחברה הערבית הגיע לקו האדום", אמר ראש הממשלה. "הממשלה לוקחת את הנושא ברצינות גדולה. הציבור הערבי חייב להבין שכוחות הביטחון הם לא האויב, הם הפתרון. לא להאשים את המדינה, אלא ללכת איתה יד ביד".
בנט התייחס לתקיפת השוטרים בכפר קאסם בסוף השבוע ואמר: "אני מצפה שהציבור הערבי - נבחרי הציבור, אנשי הציבור הערבי, אנשי תקשורת מהחברה הערבית ואחרים - יעמדו מאחורי השוטרים וכוחות הביטחון. וכן, הציבור הערבי כולו צריך לעמוד מאחורי המדינה".

המשטרה חסרת אונים מול הפשיעה בחברה הערבית
(צילום: אבי חי)

לקריאה נוספת

בעקבות חשיפת העדויות הקשות ב"ידיעות אחרונות": התוכנית של אלון גל תוקפא

לאחר פרסום התחקיר ב"7 ימים" של "ידיעות אחרונות", בו התפרסמו עדויות קשות על הטרדות מיניות לכאורה מצידו של איש הטלוויזיה אלון גל, תוכניתו החדשה בערוץ רשת "יש לכם עסק" תוקפא, כך חשף כתב התרבות והבידור רן בוקר.
בסוף השבוע פרסמה הכתבת נעם ברקן שתי עדויות (שלה ושל "יערה" על הטרדות מיניות לכאורה מצידו של גל, והבוקר (א') פורסמה עדות נוספת ב"ידיעות אחרונות". "ידעתי כל השנים שאין מצב שזה נעשה רק לי. כמה שנים חיכיתי שזה יתפרסם. שאלתי איך זה יכול להיות שאף אחד לא מדבר. הסיפור הזה חייב לצאת לאור", אמרה חגית (שם בדוי). היא הייתה בת 21 כשפגשה את אלון גל.
אלון גל מסר בתגובה: "בכתבה עם נעם ברקן לא צוין שטענותיה (שעליהן הגבתי) מתייחסות לשנת 1995. כך גם בסיפורה של 'יערה' (שם בדוי), לא צוין שהטענה האנונימית אירעה לפני 21 שנה. גם תלונתה של 'חגית' (שם בדוי) מתייחסת לאירוע שהתקיים לפני 21 שנה".

3 צפייה בגלריה
אלון גל
אלון גל
אלון גל
(צילום: תומריקו)
לקריאה נוספת

נייקי תפסיק לשווק מוצרים לעשרות חנויות ורשתות בישראל

חברת נייקי מפסיקה לשווק לעשרות חנויות שמוכרות מוצרי אופנת ספורט ולרשתות בינוניות, כך עולה ממכתבים ששלחה לבתי העסק.
החברה נוקטת בצעד הזה דווקא בעידן בו צרכנים קונים נייקי אונליין מחו"ל ומחנויות שונות ומגוונות. את המכתבים שלחה נייקי ישראל לחנויות "בנוגע להסכם קמעונאות שיש לחנויות עם החברה", כך כתבה.
בעל חנות שסירב להזדהות אמר ל-ynet: "ההתנהלות דרקונית. נעבור לקנות מייבוא מקביל אבל זה יהיה קשה מאוד. ידוע שמאוד קשה ליבואנים כאלה להביא סחורה לארץ ומנסים לחסום יבוא כזה לכאורה בכל דרך".
מחר בצהריים ייפתח מושב החורף של הכנסת.
משפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בתיקי האלפים יימשך בבית המשפט המחוזי בירושלים.
החל ממחר אין יותר מדינות אדומות - הנסיעה לחו"ל תהיה בהתאם לתו הירוק החדש.
היום הורגשה עוד ירידה קלה בטמפרטורות ולא צפוי שינוי במזג האוויר עד יום רביעי. מיום חמישי תורגש שוב התחממות. היום החם ביותר יהיה יום שישי, כשבירושלים הטמפרטורה תגיע ל-30 מעלות.
אבנר נתניהו. אחרי שנתיים וחצי של זוגיות, בנו של ראש ממשלת ישראל לשעבר כרע ברך והציע נישואים לבת זוגו נוי בר. שיהיה במזל. כל מה שצריך לדעת על הכלה החדשה.
פרופ' סיריל כהן על התחרות המתמשכת בחזית המלחמה במגפה - פייזר מול מודרנה. הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
דונטלו חוזר הביתה: צב הים כמעט טבע, אך חולץ על ידי לוחמי חיל הים.
3 צפייה בגלריה
צב הים דונטלו
צב הים דונטלו
צב הים דונטלו
(צילום: דובר צה"ל )
ותחרות המבנים המכוערים ביותר בסין יוצאת לדרך.