הבטחתם סופה! פגעי היום השני של "כרמל": גלים תועדו בטיילת של תל אביב, הצפות וחילוצים בחולון, מפולת סלעים בכביש בגליל. תלמידים פונו מכיתה שהוצפה בפרדס חנה. עץ בן 90 שנה קרס אתמול על מסעדה בחיפה.
הצפות ברחבי הארץ
(צילום: יריב כץ, שי אגם )
כבר 22 נשים טענו כי הוטרדו ע"י פרופ' אלקלעי בעת שבדק אותן. האם הנהלת שיבא קיבלה תלונות לאורך השנים? בכיר בבית החולים נמנע מלהשיב.
הבריונות ניצחה: ליאן, תלמידת כיתה ז' שההתעללות בה תועדה והופצה, תתחיל מחר את לימודיה במקיף אחר בעיר.
מוחמד ממשיך להיות השם הנפוץ ביותר לבנים, מאיה הדיחה את תמר ומרים בקרב צמוד.
ואחרי אגמון החולה ומרגליות - שפעת העופות התגלתה בלול בגולן.

חוזרים ללימודים בזום בחלק מהיישובים: אלו המלצות משרד הבריאות

ברקע התפשטות האומיקרון והעלייה בנתוני התחלואה בקורונה, מקיים קבינט הקורונה דיון על המשך ההתמודדות מול המגפה. עוד לפני הדיון אישרו שרי הממשלה במשאל טלפוני את צמצום הנוכחות במקומות העבודה הציבוריים ל-50% מ-26 בדצמבר עד 26 בינואר. בפתח הדיון אמר ראש הממשלה: "נדע תוך שבוע וחצי מה רמת החומרה של הנגיף". לדבריו, "הבחירה היא בין הגבלות קלות עכשיו לצעדים קשים אחר כך".
פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא הזהיר ממסיבות הסילבסטר והנובי גוד בסוף החודש: "אלו מסיבות שנשלם עליהן מחיר גדול". שר האוצר ליברמן, בהופעה נדירה בקבינט, ביקש את רשות הדיבור: "עד היום בכל העולם נפטרו מאומיקרון 12 אנשים. אני לא רואה שאומיקרון משפיע יותר מאשר שפעת", אמר ליברמן.
בדיון הציגו אנשי משרד הבריאות שורת המלצות. הידוק התו הסגול בקניונים ובחנויות חיוניות, הרחבת התו הירוק בחנויות בגודל של יותר מ-100 מטרים כולל מתחמי מזון, מגבלות התקהלות (20 בפנים ו-50 בחוץ) תו ירוק לאירועים (100 בפנים ו-300 בחוץ) ותו ירוק להופעות (300 בפנים, 1,000 בחוץ) בכפוף למתווה פיצויים.
בנוגע למערכת החינוך יש מתווה מוסכם שלפיו לימוד פיזי בערים אדומות בכיתות א'-י"ב ובערים כתומות בכיתות ז'-י"ב ייערך רק אם יהיו 70% מחוסנים. אם שיעור ההתחסנות יהיה נמוך מ-70%, הלמידה תיערך בזום.
היום זוהו 170 מאומתים לזן האומיקרון ומספרם הכולל של הנדבקים בווריאנט עלה ל-341. מהנתונים עולה כי 234 מהמאומתים שבו מחו"ל, 29 היו במגעים עם שבים מחו"ל, 66 נדבקו בקהילה ולגבי 12 נבדק עדיין מהיכן מקור הדבקתם. כמו כן קיים "חשד גבוה" לעוד 807 מקרים של חשיפה לאומיקרון, ומספרם של סך המאומתים ואלה שמוגדרים ב"חשד גבוה" עלה ל-1,148. עוד עולה מהנתונים כי 528 מהמאומתים והמוגדרים ב"חשד גבוה" עם סימפטומים, 600 בלי ו-20 בתהליך בדיקה.
1 צפייה בגלריה
מסיבת עיתונאים אודות הווריאנט החדש
מסיבת עיתונאים אודות הווריאנט החדש
מסיבת עיתונאים אודות הווריאנט החדש
(צילום: מוטי מילרוד)


ריאיון עם הישראלים שחוזרים ממדינות אדומות
(צילום: שמוליק דודפור)


לקריאה נוספת

מחר יתקיים טקס סיום קורס טיס מספר 183 בבסיס חיל-האוויר בחצרים.
המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. ניר חפץ ימשיך במתן עדותו.
מחר צפוי לרדת גשם בעיקר בשעות הבוקר בצפון ובמרכז. בימים חמישי ושישי עדיין ייתכנו גשמים מקומיים מדי פעם. ביום שבת ייפסק הגשם לגמרי.
מי שהרוויח לא מעט מהקורונה הם יצרני המטושים והמעבדות שאליהן נשלחו הבדיקות. מבדיקת נתוני worldometers, האוספים נתונים מכל רחבי העולם, עולה כי בשנתיים האחרונות נערכו מיליארדי בדיקות קורונה.
מובילה את הרשימה ארצות הברית, שם נערכו קרוב ל-791 מיליון בדיקות, אחריה נמצאת סין עם 666 מיליון בדיקות, לאחר מכן בריטניה עם כ-389 מיליון, רוסיה עם כמעט 236 מיליון, סין עם 160 מיליון, איטליה כ-131 מיליון, אוסטריה עם 118 מיליון, טורקיה עם 113 מיליון, איחוד האמירויות עם 107 מיליון ודנמרק עם כ-102 מיליון בדיקות שנערכו לתושבי המדינה.
דנמרק מובילה את מספר הבדיקות לתושב עם 17.5 בדיקות בממוצע, שאחריה אוסטריה וגיברלטר, שם נערכו כ-13 בדיקות בממוצע. ישראל נמצאת במקום ה-16 בעולם במספר הבדיקות לתושבים וכאן כל תושב עבר בממוצע ארבע בדיקות. כמובן שיש כאלו שעברו עשרות בדיקות קורונה ורבים אחרים שלא נבדקו כלל וכלל..
הילה קורח. המגישה תחליף את תמר איש שלום במהדורה המרכזית של רשת, ותוביל אותה לסירוגין עם אודי סגל.
ואתם מוזמנים לקרוא את הנשים הכי מחופשות בגוגל ב-2021 עונות לגולשים.
שחור, עגול עם שיניים חדות: הדג הנדיר שהתגלה בחוף.
מבזק חדשות טובות
(צילום: שמוליק דודפור)
סוגרים שנה בערוץ האופנה: המתלבשות המצטיינות על השטיח האדום של 2021
מסתבר שהיום לפני 7,200 שנה היו מי שכבר שתו בירה, ממש פה באזור בית שאן.
צרכן קנה גלקסי s21 באתר שופרסל אונליין ב-549 שקל, הנחה של 82%. כעבור למעלה מיממה קיבל הודעה על ביטול העסקה בטענה שאירעה תקלה.
ותקראו את הטור הבא של מעין רודה שצובט בלב כל כך ומספר על הקפאת ביציות ותחושת כישלון.