1 צפייה בגלריה
מחמוד אבו חדיר שנרצח במזרח ירושלים
מחמוד אבו חדיר שנרצח במזרח ירושלים
הנרצח מוחמד אבו חדיר
רצח במזרח ירושלים: מחמוד אבו חדיר, בן 27, נורה הלילה (בין חמישי לשישי) למוות בשועפט. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה, ומאוחר יותר עצרו חשוד במעשה, צעיר ממרכז הארץ שבביתו נתפסו גם נשק ותחמושת. הרקע למעשה ככל הנראה פלילי.
על פי החשד, היורה נמלט מהמקום לאחר שירה באבו חדיר, שפונה לבית חולים ושם נקבע מותו. המשטרה עצרה חשוד, בשנות ה-20 לחייו ממרכז הארץ. הוא נעצר בביתו ובחיפוש אצלו נתפסו ברשותו נשק ותחמושת. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע פלילי. במהלך היום יובא החשוד בפני בית המשפט והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

תושבים בשכונה סיפרו כי "שני אנשים שרכבו על אופנוע ירו לעבר אבו חדיר מספר כדורים, פגעו בחלק גופו העליון ונמלטו מהזירה". קרוב משפחה של אבו חדיר סיפר: "עוד לא יודעים מי עומד מאחורי הרצח, כולנו מופתעים ולא מעכלים. אני מקווה שהמשטרה תגיע לרוצחים".
הוא הוסיף: ״מה עשה בן 27 בכדי שירצחו אותו? לצערי הרבה הנשק עדיין משתולל ואין מי שיאסוף אותו. אם המצב יישאר כמו שהוא, יפלו עוד קורבנות. רק בשבוע שעבר נורתה למוות ילדה בשכונת סילוואן וחודשיים לפני כן נהרגה ילדה מירי בזמן ששיחקה על גג ביתה בשועפט, והיו עוד אירועים חמורים. זה אומר שכולנו בסכנת חיים".
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 60 בני אדם. רק במספר מקרים המשטרה פענחה את המקרה ועצרה חשודים שהוגש נגדם כתבי אישום.