ישראלים שבונים או משפצים את בית החלומות שלהם, הוסיפו בשנים האחרונות סטנדרט חדש של נוחות ואיכות חיים - מעלית ביתית, הנקראת גם מעלון או Mini Lift. אם בעבר היה מדובר במוצר לבתי יוקרה בלבד, היום הוא הפך למוצר נלווה לבתים ברחבי ישראל, המותקן בקלות ומשרת את הדיירים לשנים רבות.
מהם היתרונות של מעלית ביתית? ומה הופך את המעליות הביתיות מתוצרת חברת EP האיטלקית לפתרון הכי מעוצב, אמין ומשתלם בשוק? והאם העלות של התקנת המעליות משתלמת?

מחשבה לטווח רחוק - נגישות, נוחות וניצול מלא של כל הקומות בבית

אין ספק שמעלית בבית פרטי היא אלמנט שמשדרג מהותית את הנגישות בחיי היום-יום, במיוחד לאחר גיל מסוים או במצבים בריאותיים ספציפיים. כיום, גם אנשים עם בעיות במפרקים או בגב נעזרים במעלית הביתית, כדי למנוע מצב בו כל עלייה וירידה במדרגות הינה משימה מאתגרת.
2 צפייה בגלריה
(קרדיט – עדן מעליות בע"מ)
התקנה של מעלית ביתית היא מחשבה קדימה והבטחה של איכות חיים לאורך שנים. לא בכל יום בונים או משפצים את בית החלומות, ולכן כדאי לנצל את ההזדמנות ולהתקין מעלית ביתית שתשרת אתכם ותעזור לבני המשפחה לנצל את כל קומות ומפלסי הבית במלואם. התקנת מעלית ביתית של עדן מעליות היא קלה יחסית ואינה דורשת בניה מסובכת או תשתיות שהוכנו מראש. זאת בשל טכנולוגיית ההנעה ההידראולית ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים וגמישים. את המעלית ניתן להתקין בתוך המבנה או במעטפת החיצונית שלו (הפיר של המעלית – אם יש), ללא צורך בחדר מכונות (אלא ארון שירות קטן) ועם חיבור לשקע חשמלי רגיל.
מעבר לשדרוג המשמעותי של הנגישות והנוחות, מחקרים מלמדים שמעלית ביתית מעלה את ערך הנכס ב-15% בממוצע, כך שמדובר בהשקעה משתלמת גם בהיבטים כספיים.

אסור להתפשר על איכות, אמינות, עיצוב והתאמה אישית

כפי שאתם לא מתפשרים על מרכיבים אחרים בבניית הבית או בשיפוץ, ההמלצה היא לא להתפשר גם בכל הנוגע לבחירת המעלית הביתית. האפשרויות של עדן מעליות, אחת מחברות המעליות המובילות בישראל, כוללים מעליות ביתיות מעוצבות, אמינות במיוחד לאורך זמן ועם תמיכה ושרות מקצועיים (ויש אלפי הוכחות לכך). מעליות ELFO מעוצבות ומשתלבות בכלל החלל בבית – ומוסיפות לו גם ערכים אסתטיים. בית עם מעלית פרטית הוא לא רק נוח יותר – הוא גם מעוצב יותר.
הייחודיות של המוצרים מבית עדן מעליות היא ההתאמה המוחלטת לצרכי הלקוח - המוצרים מיוצרים באיטליה בהתאמה מדויקת לתכנון והדרישות של הלקוח (לא אחת, בשיתוף האדריכל או מעצב הפנים), על פי המידות הייחודיות והצרכים שלו, והכל במחיר משתלם.
אין צורך שתתפשרו על מוצרים שהם שטאנץ קבוע עם יכולות מוגבלות של התאמה - עדן מעליות מאפשרות לכם לבנות את מעלית החלומות שלכם בדיוק לפי דרישתכם.

מעלית ביתית מעוצבת ומותאמת - התכשיט של הבית

כדי לוודא שהמעלית הביתית תשתלב באופן מיטבי בעיצוב הכולל של חלל הבית, הדגמים והמוצרים של עדן מעליות מגיעים במגוון רחב של עיצובים מודרניים, סגנונות ואופציות גימור הכוללים חומרים כגון נירוסטה, פורמייקה, זכוכית, שיש ועוד. המגוון הזה מאפשר לשלב את המעלית כפריט עיצובי מרכזי עם פיר שקוף ומרהיב ונוכחות מעצימה. המעליות הביתיות של היום הפכו ממרכיב שמסתירים אותו, לפריט עיצובי שמציגים לראווה, התכשיט של הבית.
2 צפייה בגלריה
(קרדיט – עדן מעליות בע"מ)
בכל הנוגע לחומרים מהם מורכבת המעלית הביתית, לפני שאתם בוחרים את הדגם הנכון עבורכם, חובה לוודא כי החומרים שהיצרן הבטיח אכן מופיעים בהסכם באופן שקוף וברור, כדי לא לגלות שנירוסטה זה בעצם דמוי-נירוסטה במהלך הדרך משלב ההבטחה השיווקית לשלב ההתקנה בפועל.

ליווי אישי ושירות מקצועי לאורך כל הדרך

חלק מהותי בבחירה הנכונה של מעלית ביתית הוא באופי הליווי והשירות שהלקוח מקבל. ממש כפי שאתם יושבים עם אדריכל החל משלב החזון ועד להשלמת הבנייה או השיפוץ של הבית, כך גם המומחים ומנהלי הפרויקטים של עדן מעליות מלווים אתכם משלב הייעוץ הראשוני, דרך תכנון הבית, ההתקנה בפועל ועד לבדיקת מכון התקנים למעלית על מנת לקבל אישור להפעלת המעלית.
עדן מעליות היא חברת מעליות עם ידע נרחב, עם ותק של יותר מ-25 שנה, המתקינה מעליות נוסעים, מעליות משא ושירות ופתרונות ייחודיים מגוונים בתחום הנגישות. מחלקת המעליות הביתיות קיימת ומשרתת לקוחות רבים כבר יותר מ-20 שנה, עבורם התאימה מעליות ביתיות ופתרונות נגישות על פי מגוון עצום של צרכים, גדלים ועיצובים, עבור לקוחות בכל רחבי הארץ. כעת הגיע התור שלכם להצטרף למגמה ולשפר את איכות החיים שנים רבות קדימה.

פורסם לראשונה: 12:27, 16.02.21