השנה האחרונה כללה סגרים ומגבלות, אבל גם בשיא משבר הקורונה, הסחר הבינלאומי לא עצר לרגע. יבואנים ויצואנים בישראל ניצלו את התקופה האחרונה למצוא שווקים חדשים, לאתר ספקים איכותיים וגם לייעל את הפעילות השוטפת. כדי להכין אתכם לעידן הנוכחי וגם ליום שאחרי הקורונה, אספנו כמה דרכים שהן הבסיס לקידום עסק יבוא-יצוא:

יצירת קשרים בינלאומיים - הדרך לחדור לשווקים חדשים, לאתר שותפים ולהשתתף במכרזים

קשרים בינלאומיים הם מקור מעולה למציאת הזדמנויות עסקיות משתלמות - כל עוד יש לכם את המשאבים, הידע וההיכרות המוקדמת עם הגורמים הנכונים. גם בתקופה הנוכחית, בה אירוח של משלחות עסקיות והשתתפות בכנסים מקצועיים נעשית באופן וירטואלי, אפשר בהחלט להכיר ולסגור עסקאות עם ספקים או לקוחות חדשים מחו"ל. אנשי קשר שמכירים את השוק ומקושרים לגופים עסקיים במדינות שונות, יכולים לחשוף אתכם למכרזים בינלאומיים, לייעץ באיתור שותפים עסקיים ולסייע לכם בבניית תשתית כניסה לשווקים חדשים. ההזדמנויות העסקיות נמצאות שם - אך צריך לדעת איך להגיע אליהן ואיך לנצל אותן בצורה חכמה.

מחקר מקדים מונע סיכונים - המפתח לצמיחה נמצא במידע עסקי עדכני וניתוח מגמות

כדי להפחית את הסיכון ולקבל החלטות מושכלות, חשוב מאוד לדעת את המידע הרלוונטי ביותר. העולם של היום מלא במידע, כך שהחוכמה היא לאתר את הנתונים שמתאימים ליעדים שלכם, ולחלץ מתוכם את המסקנות הרלוונטיות עבורכם. ניתוח היקפי ייבוא וטרנדים של צמיחה, למשל, יכול להיות המפתח לפריצה הבאה שלכם לשוק חדש, או לאיתור מקור רכש איכותי ואמין במדינה שלא חשבתם עליה עד עכשיו.

כדי לא לטבוע במסמכים ובביורוקרטיה - אתם צריכים לצדכם מומחים במכס ותקינה

אנשי עסקים מנוסים בתחום הסחר הבינלאומי כבר יודעים - משלוחים בינלאומיים מצריכים עיסוק רב ברגולציה, ביורוקרטיה ודרישות תקן שונות. כדי למצוא את עצמכם בתוך כל ההנחיות והתקנים, כדאי להתייעץ עם מומחים ולעשות סדר בפעילות שלכם - כדי להימנע מעיכובים וקנסות, ולהפוך את התהליך העסקי לחלק ככל האפשר.

כל השירותים החיוניים שיקדמו את הפעילות שלכם, נמצאים תחת קורת גג אחת

לשכת המסחר, ארגון העסקים והמעסיקים הגדול בישראל, הוא אחד הגופים המובילים בישראל בתחום הסחר הבינלאומי, המציע מגוון שירותים עסקיים ליבואנים ויצואנים מכל ענפי המסחר והשירותים.
היכולת המשמעותית של לשכת המסחר נובעת מהשותפות שלה ברשת של אלפי לשכות מסחר בעולם, המאפשרת חיבור למיליוני אנשי עסקים, ארגונים, מוסדות וגופים ציבוריים ברחבי העולם. העבודה מול אלפי לשכות מסחר על פני הגלובוס מבטיחה לעסק שלכם למצוא את ההזדמנות העסקית הנכונה, הזמן הנכון ובאמצעות אנשי הקשר הנכונים.
האגף לקשרים בינלאומיים של לשכת המסחר מציע הזדמנויות עסקיות וחיבורים יזומים עם חברות זרות, פרסום הצעות עסקיות של חברי הלשכה לחברות וארגונים, ייעוץ אישי מקצועי, איתור ספקים ושותפים עסקיים בחו"ל, פיתוח קשרים עסקיים B2B Networking ועריכת משלחות, כנסים וסמינרים מקצועיים.
היחידה למידע עסקי מסייעת ליבואנים באיתור ספקים אמינים ולקוחות פוטנציאליים, יצירת חיבור מהיר לשותפים עסקיים בחו"ל וביצוע בדיקות של חברות בארץ ובחו"ל, בין השאר.
אגף מכס, יבוא ותקינה פועל להסרת חסמי יבוא, הנגשת מידע רגולטורי ובנוסף גם מספק שירותים פרטניים הכוללים ייעוץ והכוונה ליבואנים בנושאים הקריטיים האלו.
זה הזמן לקחת את העסק שלכם קדימה, לרתום את רשת הקשרים המקומית והגלובלית של לשכת המסחר לטובת הצמיחה שלכם, ולהפוך את הפעילות שלכם להרבה יותר יעילה ורווחית.


פורסם לראשונה: 12:52, 04.03.21