התקופה האחרונה מאופיינת באי ודאות בכל הנוגע לאפשרויות תעסוקה. מאות אלפי ישראלים מצאו את עצמם מובטלים או בחל"ת ללא תאריך יעד לסיום. ענפים שלמים במשק הישראלי עומדים בפני חוסר ודאות אשר מוביל לעצירת גיוסים. על רקע המצב המאתגר, התחבורה הציבורית ממשיכה לספק שירות חיוני - וחברת דן ממשיכה לגייס נהגים לאזור המרכז.

לא חייבים להיות בעלי רישיון על אוטובוס - ההכשרה על חשבון דן

תכנית ההכשרה של דן אורכת מספר חודשים, אשר בסופם מקבלים רישיון נהיגה על אוטובוס ומתחילים לעבוד. ההכשרה על חשבון דן ובלבד שהנהג סיים את התכנית בהצלחה, עבר את מבחן הנהיגה והתחייב לשנה עבודה.
תקופת הכשרה של מספר חודשים יכולה להתאים מאוד למי שנמצא בחל"ת או אי-תעסוקה, משום שכך ניתן להמשיך לקבל דמי אבטלה עד יוני 2021, ומייד לאחר מכן לצאת לדרך בתור נהגים מן המניין בחברת דן.
מועמדים שהתקבלו לעבודה ויש להם רישיון נהיגה על אוטובוס ייהנו ממענק של 18,000 ש"ח ברוטו.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

יציבות, קביעות ותנאים סוציאליים מעולים

קביעות היא לא מילה גסה בדן. נהגי דן מקבלים קביעות לאחר חצי שנה בלבד, מה שמבטיח מקום עבודה יציב וראש שקט בכל הנוגע להתחייבויות שמשק הבית לוקח על עצמו, כמו תשלומי משכנתא.
קביעות ובסיס קבוע של הכנסה מקלים על התנהלות תקציבית נבונה, כל זאת כאשר לנהג יש אפשרות לעבוד שעות נוספות כדי לייצר הכנסה נוספת.
התנאים הסוציאליים בדן הם משהו שכבר לא מוצאים אצל הרבה מעסיקים בימינו: קרן השתלמות, ארוחות מסובסדות, הסכם קיבוצי, ביטוח שיניים מסובסד, קרן פנסיה בתנאים מצוינים, תווי ביגוד שאפשר לממש עבור כל המשפחה, קייטנות מסובסדות בקיץ לילדי העובדים ועלייה קבועה ומובנית בשכר.
העבודה היומיומית של נהג אוטובוס השתנתה בשנים האחרונות, ואם בעבר הנהג היה צריך 'להתעסק' עם כרטיסים ועודף, היום העבודה היא ללא קופה כלל - הנהגים לא מוכרים כרטיסים ולא מטעינים כרטיסים, כך שהם יכולים להתרכז אך ורק בנהיגה. הנוסעים עצמם מתקפים את הנסיעה באמצעות מכונות ייעודיות או באמצעות אפליקציה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

גמישות ונוחות בעבודה - תחביבים וזמן יקר עם המשפחה בבית

כדי להפוך את המשמרות לנעימות יותר, האוטובוסים של דן חדשים ומספקים אווירה בטוחה ונעימה. וכדי להפוך את העבודה לנוחה יותר, דן מספקת לנהגים חדרי מנוחה ומשמרות המתחילות ומסתיימות קרוב לבית.
הודות למשמרות הנוחות וסופי השבוע הפנויים, הנהגים של דן יכולים לעשות עוד דברים במקביל לעבודה. זו ההזדמנות שלכם לפתח תחביב, לחזור לתחביב שנטשתם בעקבות עומס בעבודה וחוסר זמן, להעשיר את החיים בתוכן ומשמעות מעבר לעבודה.
עבור מי שרגיל לעבוד בסופי שבוע, כמו נהגי מוניות או עובדים במקומות עבודה הפועלים מסביב השעון, סופי השבוע הפנויים הם פתח לחוויות משותפות עם המשפחה - נהגי דן תמיד יכול לסמוך על זמן משפחה בארוחת שישי, בילוי שבת בים או טיולים משפחתיים. העבודה בדן מאפשרת לכם לבלות בראש שקט עם היקרים לכם מכל.