הישראלים כבר לא מסתפקים בקפה סביר. חובבי הקפה בישראל רוצים ליהנות מקפה איכותי וטרי. בעשור האחרון שוק הקפה המקומי התפתח בקצב אדיר והיום כבר לא נדיר לשמוע ישראלים המספרים על מקור פולי הקפה המועדף עליהם, זני קפה ושיטות הכנה אהובות.
כפי שנפתחנו לעולם שלם של יין מעבר לבחירה בין יין אדום ליין לבן, כך קרה גם לעולם הקפה, שהתפתח הרבה מעבר לבחירה הנוסטלגית בין אספרסו לקפה הפוך.
5 צפייה בגלריה
(צילום: רואי בוקובזה)
בעולם קוראים לטרנד 'הדור השלישי של הקפה' – ייצור קפה איכותי, קפה בתור מוצר קולינרי ייחודי, בחירה המושפעת מהמקור של הפולים, שיטות הגידול, הקלייה והאריזה, לצד שיטות מגוונת להגשה וצריכה. השירות הייחודי של Beanz מביא את הדור השלישי של הקפה - ישירות לבית שלנו.

לראשונה בישראל - קפה טרי ואיכותי בבית, ישירות מהחוואים

בתי הקפה המובילים מציעים פולי קפה ממגוון מדינות, זנים וסוגי הכנה, אבל עבור רובנו, האופציה לקפה טרי ואיכותי בבית, היתה רחוקה עד היום. מכונות טחינת הקפה המסובכות והסרבול שבהזמנת הקפה היוו מחסום משמעותי עבור כל מי שרצה ליהנות מכוס קפה איכותי, טרי וטעים - בבית. כאן בדיוק נכנס BeanZ לתמונה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: רואי בוקובזה)
השירות הייחודי של BeanZ כולל מכונת קפה שגם טוחנת את פולי הקפה בלחיצת כפתור, איכותית וקומפקטית, פולי קפה טריים המגיעים ישירות הביתה, גמישות מקסימלית וללא התחייבות - הכל בצורה פשוטה, נגישה והוגנת.
באמצעות קשר ישיר ואישי עם חוואים מרחבי העולם, Beanz מצליחה להביא לכם את הטעם הייחודי המאפיין את אזור הגידול בהם מגדלים את זני הקפה השונים. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את החוואי שמתאים לכם, ולהנות מחווית קפה טרי בבית:
מריה מקולומביה, למשל, מנהלת חווה נשית חזקה בחבל חוילה, הנחשב מצוין לגידול קפה. בחווה של מריה מגדלים פולי ערביקה מצוינים, הידועים בטעמים פירותיים ושוקולדיים.
5 צפייה בגלריה
חוות הקפה של מריה מקולומביה
חוות הקפה של מריה מקולומביה
חוות הקפה של מריה מקולומביה
(צילום: BeanZ Café)
סיה מאינדונזיה מגדל פולי ערביקה בגובה 1,700 מטרים על הרי סומטרה, מה שנותן לפולים גוון טעם תבליני ופירותי. ההמלצה שלנו: קלייה בעוצמה בינונית עוזרת להפיק את כוס הקפה האולטימטיבית מהפולים של סיה.
לואיז אלברטו מברזיל משתמש בשיטות חקלאיות השומרות על האדמה, מתוך דאגה לסביבה ולעתיד של הילדים שלנו. את המטעים שלו הקים ליד יערות הגשם, שם נמצאת לדעתו האדמה הנכונה ביותר לגידול קפה. הזן המיוחד אותו הוא מגדל, Yellow Bourbon, הוא זן נדיר וייחודי בהיבט סנסורי המתאפיין בטעמי פירות יער וצימוקים.
ראמש מהודו, דיגנר מטנזניה ועוד חוואים מסביב לעולם עובדים עם Beanz - כל חוואי והסיפור שלו.
5 צפייה בגלריה
(צילום: רואי בוקובזה)
לכל אחד מסוגי הקפה של המגדלים העובדים עם Beanz הותאמה קלייה ייחודית, במנות קטנות ועם הקפדה על טריות מרבית.

התאמה אישית, גמישות וללא התחייבות

כדי לוודא שכל לקוח מקבל את הקפה שהכי מתאים לחך שלו, Beanz מקפידים על התאמה אישית מקסימלית, גמישות ושירות ללא התחייבות. כל צרכן יכול להתנסות עם פולים מסוג מסוים ולהחליט לאחר מכן לשנות, להחליף, להקטין או להגדיל כמויות, בהתאם לצורך - הכל דרך פלטפורמה אינטרנטית נוחה ופשוטה לתפעול.
5 צפייה בגלריה
(צילום: רואי בוקובזה)
בנוסף, אפשר להקפיא את השירות ואפילו לבטל בכל רגע. זה נכון, עם Beanz, אין כל התחייבות.
המנויים על השירות יקבלו מכונת פולים מעוצבת, קלה לתפעול, אוטומטית, מתקדמת וסופר קומפקטית. למי שיש מכונה בבית, יכול לבחור במסלול של פולי קפה בלבד.

פורסם לראשונה: 12:16, 18.02.21