יותר מ-2,000 איש הגיעו לצומת מולדה כדי להפגין נגד נטיעות קק"ל וחסמו את הכביש. שבעה נעצרו ו-12 נפצעו. המשטרה השתמשה באופן חריג בגז מדמיע מרחפן.
בנט אמר לרופאי הילדים "להתכונן להצפה במחלקות". הם הדגישו: "המצב בשליטה".
רוחות מלחמה באירופה: 4 ימי דיונים בין מוסקבה למערב מסתיימים בלי תוצאה, בצל החשש שרוסיה תפלוש לאוקראינה.
ומחסור של מאות נהגי אוטובוס בגלל בידודים: "השירות ייפגע".

דרכם האחרונה של קציני אגוז שנהרגו מירי דו-צדדי ליד בסיס נבי מוסא

בבית העלמין בגן יבנה הובא למנוחות הערב רב-סרן אופק אהרון, קצין יחידת אגוז, שנהרג אמש מירי דו-צדדי סמוך לבסיס נבי מוסא שבבקעת הירדן. יחד עמו נהרג רב-סרן איתמר אלחרר, תושב בני ראם, שהובא למנוחות מוקדם יותר בבית העלמין בקריית מלאכי.
תקרית האש המצערת אירעה במהלך הלילה כשקצינים יצאו לתפוס גנבי אמל"ח בשני כוחות ובלי תיאום, וירו זה על זה מטווח קרוב. "מפקד אחד יצא עם נשקו ואמצעי לראיית לילה, ובמקביל אליו ארבעה מפקדים יוצאים בלי לדעת עליו", הסביר פוקס. "הרביעייה זיהתה דמות חשודה, החליטה לאגוף אותו - והתקדמה לכיוונו בחסות סוללת המטווח. הקצין שמע רעש, הסתובב לאחור ונתקבל ברביעייה, והשתכנע שיש אויב חמוש מולו", אמר מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס.
פוקס ציין כי לא היה ירי באוויר ולא נוהל מעצר חשוד, אלא היתקלות מטווח קרוב של 10 מטר. "האירוע של האש מתבצע תוך שניות ותוך כדי הצעקות הלוחמים מבינים שזה כוחותינו ומתחילים לטפל בשני הנפגעים. ככל הנראה גם הלוחמים ברביעייה יורים ולא פוגעים בו. אני מעריך שהקצין הבודד ירה ראשון ופגע בהם. הכוח הקפיץ כוח רפואה מגדוד השריון שהתאמן בסמוך. המטפלים הגיעו וניסו לטפל בשניים כמיטב, יכולתם אבל שם נקבע מותם".
2 צפייה בגלריה
אופק אהרון ואיתמר אלחרר
אופק אהרון ואיתמר אלחרר
אופק אהרון ואיתמר אלחרר
(צילום: דובר צה"ל)

אופק אהרון ז"ל מספר ליואב זיתון על פעילות הקומנדו ב22.12.21
(צילום: נדב אבס)


לקריאה נוספת




הרושלים.

לא רק בישראל נשברים שיאי התחלואה: אתמול אובחנו ברחבי העולם למעלה מ-3.2 מיליון חיוביים לקורונה. כך עולה מנתונים שמרכז אתר worldometers.
המספר הרב ביותר של מאומתים היה בארצות הברית – כ-867 אלף ביממה. לאחר מכן נמצאת צרפת עם כ-362 אלף מאומתים ביום, הודו עם כ-247 אלף, איטליה עם כ-196 אלף, ספרד עם 179 אלף, ארגנטינה עם 131 אלף, בריטניה עם כ-129 אלף ואוסטרליה עם כ-105 אלף חיוביים לקורונה.
למעשה, ב-32 מדינות ברחבי העולם, בהן ישראל, אובחנו אתמול יותר מ-10,000 מאומתים בכל אחת וב-95 מדינות אובחנו יותר מ-1,000 מאומתים.רמון ייתכן שלג.
לינוי אשרם. המתעמלת האומנותית שזכתה בזהב בטוקיו שיתפה את הגולשים ששרשרת זהב שניתנה לה אחרי המשחקים ביפן נגנבה מתיקה כששהתה במכון וינגייט: "יש לה ערך רגשי גדול עבורי".

אתם כבר שיחקתם במשחק המילים ששובר את האינטרנט?
2 צפייה בגלריה
חוקי המשחק Wordle
חוקי המשחק Wordle
חוקי המשחק Wordle
(עיבוד תמונה, Ynet)
מירוחם ועד נצרת: 8 לוויינים של תלמידים מישראל שוגרו לחלל.
שתי עיירות בצ'כיה ובבולגריה הוכיחו שלא צריך להיות עשיר בשביל חופשת סקי.
וכמה כסף מרוויחות באמת המשפחות המצליחות ביוטיוב?