קביעת תור לרופא עיניים עלולה להימשך זמן רב, מה שיכול להחמיר את הבעיה ואף בלית ברירה להוביל לחדר המיון בבית החולים. גם לאחר שתצליחו לקבוע לרופא עיניים בקהילה, ביציאה מהייעוץ אצל הרופא תקבלו הפניות למספר בדיקות אליהן שוב צריך לקבוע תורים חדשים במכוני עיניים שונים, שיעכבו את האבחנה.
כעת, לראשונה בישראל, ניתן לקבל שירות מקצועי, מהיר ואיכותי בתחום רפואת העיניים. בימים אלו מושק שירות בירור מהיר בתחום העיניים באסותא השלום, בניהולה של ד"ר שירי שולמן. השירות מציע חבילה מקיפה של ייעוץ ובדיקות תחת קורת גג אחת, באחד מהמרכזים הרפואיים המתקדמים בישראל. ד"ר שולמן מסבירה: "זהו שרות פרטי ברמה הגבוהה ביותר, הוא ניתן על ידי רופאים מומחים בעזרת ציוד הדמיה מתקדם, והכל תחת קורת גג אחת".
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
מהם היתרונות שהופכים את השירות של אסותא השלום לשונה ממקומות אחרים?
במקום להיות תלוי בזמינות של רופאי קופת החולים בסביבה שלכם, להתרוצץ בין רופאים פרטיים לבין מכוני בדיקות, או לפנות לחדר המיון המאויש בעיקר על ידי מתמחים ודורש בדרך כלל המתנה ארוכה במקום - בירור מהיר עיניים באסותא השלום כולל את כל השירותים הרפואיים המקצועיים שאתם נזקקים להם, תחת קורת גג אחת ובזמינות גבוהה. בזכות שירות זה, ניתן לקבל ייעוץ ראשוני תוך 24 שעות והשלמת בדיקות במכון העיניים המתקדם של אסותא תוך מספר ימים. במידה ויש צורך בבדיקות נוספות הן תבוצענה תוך שבוע ברשת אסותא כחלק מהשירות .
בירור מהיר עיניים כולל התחייבות לייעוץ ראשוני תוך 24 שעות. בנוסף, המטופלים מקבלים 'סגירת מעגל' - החל מהייעוץ עם הרופא המומחה, בדיקות במכון העיניים המתקדם של אסותא השלום, וחזרה לרופא אחרי תוצאות.
מה סוג הבדיקות שניתן לקבל בשירות זה?
מכון העיניים באסותא השלום מצויד במכשור מתקדם לביצוע בדיקות, החל מבדיקת שדה ראייה ו-OCT, צילומי פלורסצאין ועוד. במידה ונדרשות בדיקות נוספות כגון CT, MRI, דופלר קרוטידים ועוד - יבוצעו ברשת אסותא .סטנדרט השירות של אסותא הוא מהגבוהים ביותר בתחום הרפואה בישראל.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
למי השירות מתאים ומה הוא כולל?
השירות מתאים בעיקר למקרים בהם נדרשת בדיקת רופא עיניים בדחיפות של מספר ימים (בניגוד לחבלות בעיניים ומקרים הדורשים טיפול מיידי), וכאשר מתעוררת בעיית עיניים הדורשת מספר רב של בדיקות - במקום להגיע לרופא בנפרד ואז להתרוצץ בין מכוני עיניים בחיפוש אחר תורים לבדיקות.
בתקופת ההשקה של השירות, המטופלים מקבלים במסגרתו חבילה מלאה ומקיפה של אבחון על ידי רופא ושורה אורכה של בדיקות המבוצעות במידת הצורך. על פי תנאי פוליסת ביטוח הבריאות הפרטי שלכם, ייתכנו החזרים מחברת הביטוח לאחר קבלת השירות.
אם אתם סובלים מבעיה בעיניים ולא רוצים ליפול בין הכסאות או לבזבז זמן בין רופאים ובדיקות - כדאי לזכור את שירות בירור מהיר עיניים של אסותא השלום, המציע שירות פרטי, מקצועי וזמין לאבחון וטיפול באופן היעיל ביותר.



פורסם לראשונה: 17:23, 17.06.21