צפייה בכדורגל היא חוויה. צפייה באיטליה נלחמת על הכבוד שלה מול גרמניה בגמר היורו, היא חוויה בלתי נשכחת. הרבה מאיתנו משדרגים את הטלוויזיה שלהם לקראת אליפות אירופה שתתקיים בקרוב מהם הדברים שאתם חייבים לקחת בחשבון כדי לבחור את הטלוויזיה הנכונה לצפייה במשחקי כדורגל ושתמשיך להיות המרכז של הבית גם בשנים הבאות? מבחינת עיצוב, נוחות ואיכות צפייה - כל הדרכים מובילות ל-LG OLED, ההתמכרות החדשה שלכם בעולם הטלוויזיות.

1. איכות הצפייה - אליפות היא לא מילה גסה, ו-OLED היא האלופה הבלתי מעורערת

כדי ליהנות מהירוק של הדשא והכתום של נבחרת האורנג', כדאי להצטייד בדגם עם הטכנולוגיה המובילה בעולם הטלוויזיות: ה-OLED, בפיתוחה של ענקית הטכנולוגיה LG. אין עוד טכנולוגיה שמתקרבת אליה בעולם הטלויזיות מבחינת איכות צפייה. בזמן שמותגים אחרים נותנים לדגמים שלהם שמות שמנסים להתגלגל על הלשון כמו OLED, בפועל הם רחוקים אלף שנות אור ממנה.
הסיבה לאבק שה-OLED של LG משאירה למתחרים היא טכנולוגיה בלעדית וייחודית שמציגה את התמונה באמצעות פיקסלים המוארים באופן עצמאי, כל אחד בנפרד. התוצאה היא צבע שחור מוחלט והצגה אופטימלית של כל הצבעים. הניגודיות האינסופית שנוצרת עם הצגת צבע שחור מוחלט והארה של כל פיקסל באופן עצמאי מאפשרת להציג את ההבדלים הכי קטנים בין האור והצל שיוצרים תחושה של עומק ותמונה שהיא כמעט תלת מימדית, כך תרגישו כאילו אתם ממש על המגרש - וזהו, אתם מכורים לטכנולוגיה המדהימה של ה-OLED. ברגע שצפיתם בטלוויזיית OLED, אין דרך חזרה. כל טלוויזיה אחרת לא תתקרב אליה בצבעים ובעומק של חוויית הצפייה.
אם נחזור לרגע לכדורגל, בשידור אירועי ספורט יש הרבה תנועות מהירות, ולכן בחירה בטלוויזיה הנכונה צריכה לכלול גם שיקול של תנועה חלקה על גבי המסך. תכונת ה-OLED Motion Pro, הנכללת בדגמי ה-OLED החדשים של LG, מאפשרת לצפות בפרטים הזזים במהירות על המסך בצורה חדה וברורה, ללא מריחות. הטכנולוגיה המתקדמת תצליח לעקוב אפילו אחרי הדריבל של רונאלדו.
אל תזניחו את הסאונד - אמנם יותר קשה להגיע למגרשים הפעם, אבל כדי לקבל תחושה כמה שיותר קרובה, כדאי לוודא שהטלוויזיה שלכם תציע חוויית שמע אופטימלית. בטלוויזיות ה-OLED של LG מעבד האלפא 9 דור 4 עם הבינה המלאכותית, יודע להפוך את הסאונד הרגיל של שני הרמקולים לסאונד סראונד וירטואלי של 5.1.2 ערוצים, וגם לזהות את התוכן בו אתם צופים ולהעצים את קריאות העידוד של הקהל. כך ניתן להרגיש כאילו אתם ממש במרכז המגרש כשקולות הקהל עוטפים אתכם מכל כיוון. עבור האודיופילים שביניכם ישנם מקרני קול של LG שיגבירו את עצמת הקול עד 570 וואט ואפילו 770 וואט, מבלי לפגוע באיכות הסאונד.

2. עיצוב יוקרתי ודק - כי טלוויזיה היא השקעה למספר שנים

הטריגר לשדרוג הטלוויזיה הוא טורניר היורו, אבל טלוויזיה איכותית קונים למספר שנים, ולכן חשוב לבחור בדגם עם עיצוב דק ונאה לעין. כל דגמי ה-OLED של LG מגיעים עם עיצוב יוקרתי ודק במיוחד, שישתלב בכל סלון ולא יתפוס מקום בחדר השינה. וזה לא הכל, ניתן לרכוש גם סטנד רצפתי Gallery stand –עמוד כסוף עם גימור יוקרתי המתחבר באלגנטיות למסך הטלוויזיה ומאפשר לקבץ יחדיו את כל הכבלים מאחור ולהסתירם. כמובן שברגע שהטלוויזיה מוצבת על סטנד רצפתי, נוכל גם לנייד אותה ממקום למקום, כל עוד תהיה לנו נקודת חשמל בקרבת מקום. מסך OLED עם גב לבן משתלב נהדר עם הסטנד הרצפתי הכסוף ויראה נפלא בחלל הבית שלכם.

3. התאמה לצרכים שלכם - גודל, זווית ומחיר

הבחירה בטלוויזיה הנכונה מורכבת מהרבה מאוד פרמטרים שאמורים לשרת את הצרכים הספציפיים שלכם.
סדרות ה-OLED של LG ל-2021 מגיעות במבחר רחב של גדלים – החל מ-48 אינטש להצבה בסלון אינטימי או חדר שינה ועד 83 אינטש לסלון רחב ממדים, כך שאם כבר הגלו אתכם או אתכן לצפות במשחקים בחדר השינה - לא תצטרכו להתפשר על איכות הצפייה.
ברגע שתשדרגו את הטלוויזיה שלכם לטלוויזיית OLED של LG כל החברים ירצו להגיע, ואל תדאגו, אף אחד לא יהיה מקופח -טכנולוגיית ה-OLED מאפשרת לקבל חדות תמונה ואיכות צבעים גם מזווית צפייה רחבה במיוחד, כך שכולם יוכלו ליהנות מאיכות צפייה מקסימלית גם אם הם לא יושבים בדיוק מול הטלוויזיה.
הפרמטר האחרון שמשחק תפקיד משמעותי בבחירה הוא תקציב, כמובן. הדבר שכדאי לציין בהיבט הזה הוא שקניית טלוויזיה היא החלטה למספר שנים קדימה, ולכן אסור לוותר על טכנולוגיות מתקדמות רק כדי לגלות שנתקענו עם טלוויזיה מיושנת כבר אחרי שנה. סדרת דגמי ה-OLED של LG מציעה טווח רחב מאוד של מחירים, כך שכל אחד יכול למצוא את הדגם המתאים לו, מבלי להתפשר על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, שתגרום לכם להתמכר.

4. נוחות שימוש - מערכת הפעלה נוחה, עדכוני ספורט אונליין ופקודות קוליות בעברית

מכשיר הטלוויזיה של היום הוא מרכז הבית. הטלוויזיה מחוברת למחשב ולקונסולת המשחקים, יש בה אפליקציות של תוכן, בידור, חדשות וגם משחקים. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר הוא נוחות שימוש ומערכת הפעלה עם כל האפליקציות החשובות (יוטיוב, נטפליקס, שירותי תוכן ישראלים, אפליקציות הזרמת מוזיקה ועוד).
דגמי הטלוויזיה החדשים של LG ל-2021 כוללים מגוון פיצ'רים שהופכים את החיים להרבה יותר נוחים: מערכת הפעלה WebOS 6.0 היא שחקן הנשמה שלכם - יש בה את כל האפליקציות שאתם צריכים, בינלאומיות ומקומיות, שלט חכם (Magic) שמקל על הניווט באמצעות עכבר אוויר, וטכנולוגיה ייחודית ל-LG המאפשרת לטלוויזיה לקבל פקודות קוליות בשפה חופשית, והכי חשוב- בעברית. מעכשיו תוכלו להגיד לטלוויזיה לעבור לנטפליקס או 'להפסיק לעבוד לאחר מספר דקות' כדי שהילדים ילכו לישון - והיא תקשיב לכם. תוכלו גם לברר מה מזג האוויר בלונדון או אולי בדובאי – תקבלו את התשובה בעברית, עם תחזית מזג אוויר מדויקת.
עבור חובבי כדורגל מושבעים, מסכי הטלוויזיה של LG מאפשרים להישאר מעודכנים בזמן אמת בכל התוצאות החשובות. בכל רגע נתון ניתן לקבל עדכון חי על תוצאות מכל הליגות המובילות באירופה וגם מטורניר היורו הקרוב - ישירות לטלוויזיה!
אם אתם שואפים להשתדרג לקראת היורו בטלוויזיה עם הטכנולוגיה הכי טובה על המגרש, העיצוב הכי סקסי על הקיר ובמחיר נגיש - דגמי ה-OLED החדשים של LG הם החילוף המנצח. לא משנה אם קרואטיה תלהטט כל הדרך לזכייה, או שמקדוניה הצפונית תפתיע את כל היבשת - את חוויית הצפייה שלכם תוכלו לקבל מה-LG OLED החדשה שלכם, המאסטרו של היורו.
מוכנים להתמכר לחוויית צפייה מושלמת? לפרטים נוספים ולאיתור דגם ה-OLED שמתאים בדיוק לכם לקראת היורו, לחצו ממש כאן>>




פורסם לראשונה: 15:31, 02.06.21