מנכ"ל משרד הבריאות אש אישר חיסון רביעי רק למדוכאי חיסון.
למה אנחנו חושבים שאצלנו מותר להסתמך על בדיקות אנטיגן אם ה-FDA הזהיר מאמינותן?
בעקבות העלייה באשפוזי ילדים בעולם, בתי החולים בוחנים שינוי מדיניות כדי לפנות מיטות לחולי קורונה.
חן ארצי סרור יוצאת בצדק נגד הרב הראשי לאו שביקר בשבעה של חיים ולדר וכך הוא משמר את ההגמוניה שמגנה על פוגעים וטורפים.
1 צפייה בגלריה
הרב הראשי דוד לאו בניחום אבלים אצל משפחת ולדר
הרב הראשי דוד לאו בניחום אבלים אצל משפחת ולדר
הרב הראשי דוד לאו בניחום אבלים אצל משפחת ולדר

אוכלוסיית ישראל מתקרבת ל-10 מיליון תושבים

בסיום שנת 2021 מונה אוכלוסיית ישראל 9,449,000 בני אדם. 73.9% מהישראלים הם יהודים, 21.1% ערבים והיתר מוגדרים אחרים. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שהתפרסמו בצהריים. במהלך שנת 2021 נוספו לאוכלוסיית ישראל כ-160 אלף נפש, אחוז גידול של 1.7%. רוב הגידול של אוכלוסיית ישראל נבע מריבוי טבעי.
בשנה החולפת נפטרו כ-51 אלף איש. מספר הנפטרים גבוה יחסית לשנים קודמות, ואף גבוה משנת 2020, שבה פרצה מגפת הקורונה. בלמ"ס אמרו כי שיעור הנפטרים יחסית לגודל האוכלוסייה עלה מ-5.1 ל-1,000 בשנים 2019-2017 ל-5.4. לפי נתוני משרד הבריאות, ב-2021 נפטרו 4,870 ישראלים מקורונה. המדינות העיקריות שמהן הגיעו העולים השנה היו: רוסיה (30%), צרפת (14.6%), ארה"ב (13.9%) ואוקראינה (12.4%).
מחר בערב יתקיימו חגיגות הסילבסטר ללא מגבלות שונות מאלו שישנם כיום.
בערוץ התרבות תוכלו לקרוא 22 המלצות לשנה הבאה - סדרות, סרטים, אלבומים וספרים.
מחר, ערב השנה החדשה, לא צפוי גשם לפחות עד שעות הערב - אז הגשם יחזור ותהיה אף סכנת שטפונות בדרום. הגשם יישאר איתנו גם בשעות הבוקר של שבת, ולאחר מכן ייפסק לשעות בודדות. משעות אחר הצהריים בשבת ירד גשם בדרום, כולל באילת וישנה סכנה חמורה לשטפונות בערבה.
יותר מ-1.6 מיליון בני אדם אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה ברחבי העולם, כך לפי אתר worldometers, המרכז את הנתונים.
לפי האתר המדינה שבה אובחנו הכי הרבה מאומתים אתמול הייתה ארצות הברית עם למעלה מ-465 אלף ביום אחד ואחריה צרפת עם למעלה מ-208 אלף. עבור צרפת, המתמודדת עם גל התחלואה הקשה ביותר מאז פרוץ המגפה, מדובר בשיא יום. השיא הקודם, שלא בגל הזה, היה ב-7 בנובמבר 2020, אז אובחנו בצרפת למעלה מ-83 אלף חיוביים ביום.
מאז תחילת החודש ועד אתמול אובחנו בצרפת 1,858,853 חיוביים לקורונה. מדובר בקרוב ל-20% מסך כל המאומתים מאז פרוץ המגפה. לעומת זאת, בתמותה לא נרשמה עלייה. מאז תחילת החודש מתו בצרפת 4,356 חולי קורונה, כלומר 3.5% מסך כל קורבנות המגפה בשנתיים האחרונות במדינה. עם זאת, מדובר במספר מתים גבוה בהרבה מזה שהיה בחודש נובמבר במדינה.
רות קלדרון. שר החוץ לפיד הגיש את מועמדותה של הח"כית לשעבר ממפלגתו לאחר הפרישה של מועמדו הקודם אלעזר שטרן. קלדרון מעוררת התנגדות מצד האורתודוקסים ובהם ראש הממשלה, וסיכוייה להיבחר נחשבים נמוכים.
מין חדש של נחש התגלה בעקבות תמונה באינסטגרם.
מבזק חדשות טובות
(צילום: שמוליק דודפור)
רגע לפני נובי גוד, עומר אדם משחרר שיר עם שם ומילים ברוסית. תקראו מה עינב שיף חושב על השיר בו הוא מוצא גזענות ורמיזות מיניות.
זוכרים את מר שמח וגברת פצפונת: מה סוד הקסם של סדרת ספרי הילדים המיתולוגית?
ניקי גולדשטיין שנפרד מאשתו אחרי 15 שנות זוגיות חושף את האהבה החדשה בחייו - חבר הילדות אייל שלום.
ואיך הפך הצבע הכחול לסמל של גבריות?


המופע של אור כשדים בבארבי הוא מסע בזמן. רונן בן טל וחבריו הביאו לבארבי של 2021 את הרוקסן של ראשית הניינטיז במופע ההשקה לאלבום "לב פגיון". זה היה מסע מרגש ונוטף רוקנ'רול לעבר, אבל להקה חד פעמית כזו, מוכרחה להיות גם ההווה של המוזיקה הישראלית.