בני גנץ הגיע לביקור היסטורי של שר ביטחון ישראלי בבחריין.
מלחמה בפתח? ביידן אישר: אלפי חיילים אמריקנים יישלחו השבוע למזרח אירופה.
דניאל עוז, בנו של עמוס עוז, מגיב לאחותו בספר חדש: "אבא היה מתעורר בלילות מסיוטים הקשורים לגליה".
בכנסת דנו היום בעליות המחירים: "יוקר המחייה באחריות הממשלה והמונופולים".
ומובילי מחאת 2011: "להחזיר את ההרתעה הצרכנית. חברות המזון כבר מפחדות".
ישראל מתייקרת: בחזרה למובילי המחאה החברתית של 2011
(צילום: סטס קופולו)

"אם לא היו קוראים לי מכלוף זה היה נפתר מול פקיד השומה"

"אני מאשים" בסגנון אריה דרעי. יממה לאחר שבית המשפט אישר את הסדר הטיעון בגין עבירות מס, וגזר עליו מאסר על תנאי וקנס על סך 180 אלף שקל, תקף יו"ר ש"ס אריה דרעי את מערכת אכיפת החוק בנאום שנשא בכנסת. "כל אדם בישראל יודע שאם לא היו קוראים לי מכלוף אריה דרעי, הנושא היה נפתר מול פקיד השומה כפי שמתרחש באלפי מקרים אחרים". "אני לא הולך לשום מקום. אני ניצב על משמרתי כיו"ר תנועת ש"ס".
לשאלה אם הפיכתו ליועץ בשכר של מפלגת ש"ס לא מהווה הפרה של ההתחייבות לעזוב את החיים הפוליטיים אמר דרעי: "חלילה וחס. אמרתי לשופט בקולי שאני מתכוון להמשיך את שליחותי לייצג את הציבור הזה. התפטרתי מהכנסת, זה לא דבר סמלי. הצבעה בכנסת, פעילות בכנסת - מכל זה התפטרתי. חד משמעית אמרתי שאמשיך לפעול כיו"ר תנועת ש"ס. אני יו"ר התנועה".
בתחילת דבריו, שארכו לא פחות מ-50 דקות, אמר דרעי: "אני לא מאחל לאף אחד לעבור שבע שנים כפי שעברתי אני ומשפחתי. תזכרו את הימים של התפוצצות הפרשה. בהתחלה היה צו איסור פרסום על דמות בכירה בממשלה עם חשדות חמורים ביותר. נפתחה נגדה חקירה. ואחר כך, על פי דרישתי, הותר לפרסום שמדובר בשר אריה דרעי. האישומים שנזרקו לחלל האוויר היו חמורים ביותר - שוחד, גניבה, מרמה, קשירת קשר, הפרת אמונים, הלבנת הון, גניבה מעמותות, ועוד. נגדי, והכי כואב, גם נגד אשתי, רעייתי ומשפחתי. ההדלפות מהמשטרה לא נתנו מקום לספק. אריה דרעי - תפסנו אותו שוב. הכותרות כבר שפטו והרשיעו".


דרעי בנאום "אני מאשים"
(צילום: ערוץ כנסת )

1 צפייה בגלריה
דרעי בנאום אחרי גזר הדין
דרעי בנאום אחרי גזר הדין
דרעי בנאום אחרי גזר הדין
(צילום: אלכס קולומויסקי)

מחר משעות הצהרים ייתכן גשם מקומי, ברובו קל. בשירות המטאורולוגי אמרו כי הרוחות יתחזקו ומשעות אחר הצהריים ייתכן אובך, בעיקר בדרום. בלילה יחל לרדת גשם מלווה בסופות רעמים יחידות בצפון הארץ וייתכן שגם באזורים נוספים.
דנמרק עקפה את ישראל והיא כרגע מדורגת במקום הראשון בעולם במספר המאומתים לנפש במדינות שבהן מעל מיליון תושבים. רק אתמול אובחנו במדינה 42,851 חיוביים לקורונה.
כמו ישראל, גם דנמרק סובלת מגל האומיקרון ובכל חודש ינואר אובחנו במדינה יותר מ-923 אלף חיוביים לנגיף, מתוך כ-1.7 מיליון מאומתים מאז פרוץ המגפה. כלומר כ-54% מהמאומתים בדנמרק אובחנו בחודש שעבר.
מתחילת ינואר מתו בדנמרק 503 חיוביים לקורונה, מתוך 3,770 קורבנות המגפה. למעשה שיעור התמותה בדנמרק הוא נמוך מישראל. בדנמרק מתו מסיבוכי הנגיף 1 מתוך 453 חולים, בעוד שבישראל אחד מתוך 334 חולים נפטר. אגב, שתי המדינות רחוקות מאוד מהממוצע העולמי העומד על מקרה מוות אחד על כל 67 חולים.
מעון "בני ציון". בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרם של ארבעת עובדי מעון "בני ציון" לבעלי צרכים מיוחדים בראש העין, החשודים במאות מקרים של התעללות בחוסים. ראשיתה של הפרשה לפני כשלושה שבועות, עם קבלת תלונה בתחנת המשטרה בראש העין מגורמי משרד הרווחה, ולפיה אחד החוסים במקום דיווח למשפחתו כי הותקף על ידי עובד המקום. המעצרים בוצעו אתמול בתום חקירה סמויה.
המשטרה חוקרת גם את התנהלות הנהלת המעון, שלטענתה לא ידעה על מאות אירועי האלימות כלפי החוסים אף שאלה תועדו במצלמות האבטחה. כמו כן ייבדק כיצד התקבל לעבודה אחד החשודים, שכעת טוען שהוא מטופל פסיכיאטרית.
לעבוד מתי שבא. אמדוקס תהיה המעסיקה הגדולה הראשונה בארץ שתציע לעובדים כמה ימי חופש שירצו.
"הסודות של פלייבוי", שעולה היום, חושפת את הבלוף של יו הפנר.
משוק הפשפשים של קופנהאגן למעצמת עיצוב: הסיפור שמאחורי פליינג טייגר.
ולידיעת יורם מ"קרובים קרובים", אבל לא רק. כמה זמן אפשר להשתמש בתרופה אחרי שפג התוקף, והאם חייבים ליטול על בטן מלאה?