קידום אתרים במנועי חיפוש זו אחת השיטות הכלכליות והיעילות ביותר לחשיפת העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים ולשמירה על תדמית ומוניטין.
מבחינת הפניות שהעסק מקבל, קידום אורגני במנועי החיפוש מוביל ללידים איכותיים יותר, משום שהם מגיעים מגולשים שחיפשו את המונח הנכון ונחשפו לאתר הנכון - האתר שלכם. מעבר לכך, הופעה בדף הראשון של גוגל היא סימן לאיכות ומוניטין של עסק, ומהווה המלצה חמה על העסק שלכם - אם גוגל מאמין בכם, אז כנראה שכדאי לפנות אליכם.
איך אתר מתקדם בתוצאות החיפוש? ואיך בוחרים את החברה הנכונה עבורכם?

1. איכות התכנים באתר עצמו - התוכן הוא המלך

המרכיב הראשון והבסיסי ביותר הוא שמירה על איכות ועדכניות של התוכן. התוכן באתר צריך לספק מידע מתאים לגולש באופן עדכני ומגוון. המידע הזה צריך לכלול את הביטויים שלקוחות רלוונטיים מחפשים. במקביל, אסור לשכוח שהאתר הוא לא כלי טכני בלבד - התוכן שלכם צריך לתת מענה אמיתי לשאלות שהגולשים שואלים ולא להתפזר לנושאים שאינם רלוונטיים למטרה השיווקית של העסק.
חברת קידום האתרים מבצעת מחקר מעמיק על פי אופי הפעילות והמורכבות של העסק, וממליצה לבעל העסק על ביטויי החיפוש הרלוונטיים, התכנים המתאימים והמאמרים הנדרשים לקידום האתר. גם לאחר כתיבת התכנים הראשונית, חשוב לעדכן ולהוסיף תכנים לאתר על פי המגמות במונחי החיפוש והנושאים הבולטים בתחום הפעילות של העסק. בנוסף, חשוב להראות לגוגל שהאתר מתחדש בתכנים כל הזמן. חברת קידום אתרים מקצועית כותבת תכנים עבור האתר של הלקוח ומעלה אותם באופן שוטף.

2. אופטימיזציה - הפכו את האתר למותאם-גוגל

גוגל מתייחסת להרבה פרמטרים הנמצאים "מתחת למכסה המנוע" של האתר ומשפיעים על חוויית הגלישה מבלי להיות גלויים באופן ישיר לגולש: איכות התכנות ומהירות הטעינה של האתר, שילוב חכם של מילות מפתח בטקסטים, קישורים פנימיים הנעשים באופן טבעי בין העמודים, מפת אתר, איכות רמת האבטחה של האתר, איכות ההתאמה למובייל, היררכיה נכונה בתפריט וסידור הקטגוריות לניווט קל.
מדובר על פעולות טכניות חשובות, שבעלי מקצוע מנוסים יודעים איך ליישם באופן יעיל. בין היתר, אנשי המקצוע של חברת קידום האתרים יאתרו ויתקנו לינקים שבורים, יבדקו את הדרך בה גוגל מאנדקס את האתר, יגדירו כתובות URL ידידותיות, ועוד.
2 צפייה בגלריה
 יואב לוי, בעלים של לינקשייק וממייסדי low cost seo
 יואב לוי, בעלים של לינקשייק וממייסדי low cost seo
יואב לוי, בעלים של לינקשייק וממייסדי low cost seo
( קרדיט: לינקשייק )

3. קישורים - החיבורים הנכונים שמזניקים את האתר בתוצאות החיפוש

אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בעבודת קידום האתר הוא בניית קישורים שמובילים אליו מאתרים אחרים. קישורים הם למעשה כתבות תוכן שנמצאות באתרים אחרים, אשר מדברות על תחום העיסוק של אתר הלקוח. בתוכן הזה יש לשים קישור (לינק) לאתר החברה. גוגל מעריך את הקשרים שיש לאתר עם אתרים חזקים אחרים ומדרג בהתאם.
בהיבט הזה כדאי לשים לב כי להרבה חברות קידום אתרים יש אתרים תומכים, המשמשים אך ורק ל"זריקת" קישורים לתוכם. לא מדובר באתרים מקודמים, אין להם תנועה אורגנית וגוגל לא מחשיב קישורים מהם, משום שהוא מזהה בקלות שלא מדובר באתרים אמיתיים. במקרה כזה, הלקוח רואה שבונים עבורו קישורים אבל התוצאות לא מגיעות, ואף חמור מכך - גוגל מזהה את הצעד החשוד ומפיל את הדירוג של האתר. בשורה התחתונה, גוגל רוצה לתת לגולשים את התוצאה הכי טובה ובעלת ערך למחפשים, כדי שהם ימשיכו לחפש בו בעתיד. לכן, הוא מודד גם את איכות האתרים הממליצים. ככל שהאתר המפנה יותר מבוסס, מוכר ורלוונטי, כך הקישור מועיל יותר לדירוג של האתר שלכם.
לכן, על חברת קידום האתרים לבנות קישורים מאתרים רלוונטיים וחזקים, בקצב אחיד ולא מהיר מידי, על מנת שההתפתחות תראה טבעית וגוגל לא יחשוד בניסיון מלאכותי לקידום.

איך בוחרים חברת קידום אתרים? הכל תלוי במורכבות הצרכים שלכם

לאחר הכרת המרכיבים הבסיסיים במתכון, ניתן להבין בקלות שיש צורך ביד מקצועית על מנת להשיג תוצאות. עבור הלקוח, חשוב להבין התאמת אתר לגוגל היא תהליך הדורש תכנון וחשיבה לטווח ארוך ולכן מצריך סבלנות עד להופעת התוצאות בשטח.
ככל שהאתגר השיווקי של האתר שלכם מורכב יותר ותחומי העיסוק שלו רחבים יותר, כך צריך לעשות מחקר מקיף יותר ולבנות תכנית נרחבת למימוש אסטרטגיות קידום האתרים. רשת חנויות ציוד ומזון לבעלי חיים, למשל, כוללת עשרות קטגוריות ועולמות תוכן, אשר מצריכים תכנית מסועפת ועבודת קידום מורכבת.
בעלי מקצוע המציעים שירות ממוקד יותר, צריכים קידום אתר בנושא ממוקד, שהוא תהליך פשוט יותר. עבור עסקים קטנים שכאלו, חבילת שירות מקיפה היא הרבה מעבר למה שהם צריכים כדי להתקדם בתוצאות החיפוש הרלוונטיות עבורם.
נכון להיום, קיימות בישראל מספר חברות ענק של קידום אתרים, אשר לרוב גובות מחירים גבוהים ולא תמיד מספקות את העבודה הנדרשת בהשוואה לתעריפים המנופחים. מצידו השני של השוק, תוכלו למצוא אנשי מקצוע מטעם עצמם (פרילנסרים), שלא מחזיקים בידע או בניסיון המספיק כדי לספק את התוצאות הרצויות עבור העסק שלכם. המפתח בבחירת החברה הנכונה, אם כן, הוא למצוא חברה מקצועית, ותיקה, המחזיקה בידע ובניסיון המתאים, המשלבת שירות מקצועי עם יחס אישי וליווי צמוד.

LowCost SEO הוא הבשורה לעסקים קטנים - כך תקבלו רק את מה שאתם צריכים

עסקים קטנים, נישתיים ומקומיים צריכים חבילת שירותים ממוקדת, לתחום העיסוק שלהם, במחיר נמוך ורמה מקצועית גבוהה. רופא, פורץ מנעולים, מורה פרטי, מתרגם מסמכים, דיאטנית, עורך דין, חשמלאי רכב, וכל עסק קטן אחר עם תחום עיסוק ממוקד - שאינו חנות.
לטובת עסקים מסוג זה הוקמה חברת LowCost SEO, שפיתחה במשך שנים כלים אוטומטיים שמסייעים בקידום וניהול קמפיינים בגוגל לעסקים קטנים. החברה החדשנית מציעה לעסקים לקבל את כל מה שהם צריכים בצורה יעילה, מהירה ואיכותית, בתשלום נמוך במיוחד.
LowCost SEO ממנפת את העוצמה המקצועית, המומחיות רבת השנים של חברת Linkshake הותיקה ואת הכלים האוטומטיים שפותחו על ידה לעסקים גדולים, כדי להפוך את התהליך להרבה יותר אפקטיבי ואת המחיר להרבה יותר אטרקטיבי במיוחד לעסקים קטנים וממוקדים. החל משלב קליטת הלקוח אותו ניתן לבצע באתר באופן מלא ועד הפקה אוטומטית של דוחות ממוקדים בכל רגע נתון - לקוחות LowCost SEO נהנים מנוחות, מהירות ובעיקר חיסכון בעלויות. עם LowCost SEO - בעל העסק יכול לקבל שירות קידום ופרסום מקצועי ויעיל במחיר נמוך, בדיוק כמו בחברות התעופה -Low Cost המציעות טיסות במחיר אטרקטיבי וכל העולם. לכן, לא מפליא לגלות שאת הקונספט של LowCost SEO פיתח יואב לוי, מנכ"ל לינקשייק, שהיה בעבר סמנכ"ל מסחר של אל-על ומביא כעת את המודל לעולם קידום האתרים.
2 צפייה בגלריה
( קרדיט: לינקשייק )

הקליקו כאן לביקור באתר החדשני Lowcost SEO.
לעסקים גדולים ואתרים מורכבים חשובים ידע, ותק, ניסיון והשקעה בכל לקוח - Linkshake (לינקשייק) היא הפתרון לעסקים בינוניים, גדולים ו-ותיקים.
Linkshake היא אחת החברות הוותיקות והידועות במומחיות שלהן בעולם קידום אתרים בישראל כבר קרוב ל-15 שנים. שירותי החברה מיועדים בעיקר לעסקים וחברות בינוניות וגדולות עם רמת מורכבות גבוהה, הדורשים תחקיר מקיף ותחזוקה שוטפת של עולמות תוכן רבים במקביל. לינקשייק ידועה באחריות, בניסיון ובהשקעה הרבה שלה בקידום הלקוחות, הן מבחינת ידע והן מבחינת משאבים. לקוחותיה מגיעים מתחומים מאוד מגוונים של מכירות, יצור, שירותים, פיננסים, רפואה, טכנולוגיה, עמותות גדולות, חנויות, חברות שירותים מקצועיים בישראל וחברות בינלאומיות הפועלות בשווקים תחרותיים.
אם תרצו לראות את התוצאות של החברה בשטח, חפשו בגוגל את הביטוי 'מומחה קידום אתרים' ותוכלו לראות ש-Linkshake מופיעה גבוה בעמוד הראשון של גוגל - מה שמהווה סימן לעבודה המקצועית וההצלחה הרבה שהחברה הגיעה אליה, בשוק תחרותי במיוחד.