הקיץ כבר כאן ועשרות אלפי ישראלים מתכננים לנפוש בחו"ל, כמובן ביעדים הירוקים שנפתחו לאחר הקורונה. ההיערכות וההכנות לקראת חופשה בחו"ל מורכבות יותר בהשוואה לעבר בגלל בדיקות הקורונה והמגבלות השונות בכל מדינה.
אם לא די בזה, עלויות החופשה אינן דבר של מה בכך ובמקרים רבים מהוות עסקה בהיקף משמעותי שבקלות יכולה לסגור את מסגרת האשראי הקיימת, מה שיערים קשיים על השימוש בכרטיס בחו"ל ואף יכול למנוע את האפשרות להשתמש בו.
אז מה הפתרון אתם שואלים? אם לפני כמה שנים הייתם לוקחים הלוואה מהבנק, הייתם צריכים למלא טפסים, לקבל אישורים ולקוות להקלה כזו או אחרת, היום אנחנו נמצאים בעידן חדש. מימון חיצוני, דיגיטלי מהיר ופשוט בלי טובות מהבנק או מחברת כרטיסי האשראי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

לא לשכוח כי השימוש בכרטיס אשראי בחו"ל עולה לכם ביוקר

חופשה בחו"ל אינה זולה, במיוחד אם אתם מתכננים חופשה משפחתית עם מלונות איכותיים במיקומים מרכזיים, רכב שכור, מסעדות מעולות, ביקור באטרקציות תיירותיות ושופינג כמובן. במהלך החופשה בחו"ל, ולמעשה כבר לפני היציאה מהארץ, כרטיס האשראי שלכם צפוי לעבוד שעות נוספות כדי לרכוש כרטיסי טיסה, להזמין מלון ורכב, לשלם על ביטוח נסיעות ובמהלך החופשה אתם צפויים צפוי לשלם באמצעותו עבור מזון, דלק, כניסה לאתרים וקניות.
מאחר והבנקים וחברות כרטיסי האשראי מקצות מסגרת אשראי לכל לקוח, עליכם לבדוק מראש מהי המסגרת העומדת לרשותכם. אם תצאו לחו"ל כאשר מסגרת האשראי שלכם נמוכה, אתם עלולים לגלות במהלך החופשה כי הכרטיס חסום לשימוש , ואם הבנק חסם את המסגרת לא תוכלו להוציא גם מזומן ממכשיר ה-ATM.
בנוסף, עליכם לזכור כי השימוש בכרטיסי אשראי בחו"ל הוא נוח, אך הוא גם עולה ביוקר, (עמלות המרת מט"ח ועוד) וחברות האשראי נהנות מכך.. לכן, הפתרון המומלץ לכל הנופשים המתכננים לטוס לחו"ל הוא לקחת הלוואה בקליק באתר בלנדר וליהנות מריבית הוגנת, מפריסת תשלומים ארוכה עד 36 חודשים, ומהחזר חודשי נמוך וזאת מבלי לפגוע במסגרת האשראי.

למה כדאי לממן את החופשה באמצעות הלוואה חברתית?

חברות התיירות מציעות דילים מפתים לחופשות קסומות ואטרקטיביות במגוון יעדים אקזוטיים בחו"ל. כעת לאחר תקופת הקורונה ממנה אנו יוצאים במהירות, בטח גם אתם חולמים על חופשה בחו"ל, בדיוק כמו ישראלים רבים אחרים.
ההכנות לקראת הטיסה מרגשות, אך עליכם לקבל החלטות פיננסיות שקולות כדי לשמור על מסגרת תקציב ולהימנע מחריגה ממסגרת האשראי שתעלה הרבה מאוד כסף. עליכם לזכור כי הבנקים וחברות האשראי יכולות בכל רגע להחליט על חסימת או קיצוץ המסגרת ואתם עלולים לגלות במהלך החופשה כי נותרתם ללא אמצעי תשלום והחופשה עליה חלמתם עשויה להפוך לסיוט.
מה כדאי לך לעשות? לקחת הלוואה חברתית באתר בלנדר, בלי לקום מהספה הנוחה בבית או מהכיסא בעבודה, כשאתם יכולים לבחור את גובה ההחזר החודשי המתאים לכם ביותר.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

5 סיבות לקחת הלוואה לחופשה מבלנדר

• הלוואה חברתית היא הלוואה חוץ בנקאית שאינה פוגעת במסגרת האשראי שלך.
• הלוואה לחופשה מבלנדר ניתנת בריבית אטרקטיבית בהחזר חודשי קבוע וידוע .
• ניתן לקבל את ההלוואה בפריסה ארוכה של עד 36 תשלומים
• אין צורך לצאת מהבית, למלא טפסים, להביא אישורים. הכל בלחיצת כפתור.
• הכסף מועבר לחשבון העו"ש שלך תוך 2 ימי עסקים, לאחר אישור הבקשה.
*המידע הינו תיאור כללי ולא ממצה. אין באמור משום הצעה למתן הלוואה. העמדת הלוואה ותנאיה בהתאם לשיקול דעת החברה ומדיניותה. לפרטים מלאים כנסו לאתר בלנדר www.blender.co.il
פורסם לראשונה: 14:08, 22.06.21