מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר מפתח כבר עשרות שנים מוצרים חדשניים המשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות וזוכים להוקרה ברחבי העולם. מגוון המוצרים של המותג ידועים באיכות בלתי מתפשרת ואפקטיביות, קלות ונוחות בשימוש שהופכים את המוצרים לאהובים במיוחד בקרב הבחורות האורבניות. אסתי לאודר, מייסדת המותג ואחת מחלוצות הקוסמטיקה העולמית, מהווה עד היום מקור השראה להצלחה ולהעצמה נשית עבור מיליוני נשים בכל העולם, גם יותר מ-15 שנים לאחר שהלכה לעולמה.

המוצרים של אסתי לאודר, אצלך מהיום מחר

כעת הישראליות יכולות ליהנות מהמוצרים האיכותיים והיוקרתיים של מותג הביוטי מהיום למחר, בהזמנה קלה באתר TERMINAL X. כל הזמנה המבוצעת באתר עד השעה 18:00, מסופקת כבר ביום למחרת, כך שלא צריך לחכות או לצאת מהבית אם בדיוק נגמרו לך המסקרה או הקרם יום.
באתר TERMINAL X ניתן למצוא את מגוון המוצרים המובילים של המותג 'אסתי לאודר', לצד מבחר עצום של מוצרים פריטי אופנה ולייף סטייל שנבחרו בקפידה. עבור כל מי שאוהבת אופנה, טיפוח, איפור ובישום – TERMINAL X היא הכתובת להשלמת הטוטאל לוק האולטימטיבי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות המותג)

הכוכבים של אסתי לאודר באתר TERMINAL X - מייק אפ שייתן לך ביטחון מושלם, וסרום תיקון מתקדם

אחד המוצרים הנמכרים ביותר של מותג 'אסתי לאודר' הוא ללא ספק מייק אפ Double Wear. המייק אפ החדשני של המותג מספק כיסוי מושלם, עמידות ושמירה על הגוון המקורי למשך 24 שעות. Double Wear stay in place liquid מספק מראה מט רענן ונטול שומן ואף מווסת את השומן לאורך כל היום. מייק אפ Double Wear המוביל מכיל גם מקדם הגנה, עמיד במים, זיעה, חום ולחות – כל תכונות המייק אפ שתרצי לעצמך בימי הקיץ הישראלי. בנוסף, ה-Double Wear מאחד גוון עור לא אחיד ומסייע בכיסוי פגמים.
והבונוס הגדול? המייק אפ מרגיש כה קליל ונינוח, כך שלא תאמיני שמדובר במייק-אפ עמיד.
בטרמינל X תוכלי למצוא מבחר רחב של גוונים אשר מתאימים באופן מדויק לכל גווני העור.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות המותג)
עוד מוצר שזוכה לפופולאריות רבה הוא הדור של סרום Advanced Night Repair, עם טכנולוגיית Chronolux™ Power Signal הבלעדית. הסרום מסייע בשיפור היכולת הטבעית של העור לתקן את עצמו, ומעודד התחדשות תאים חיוניים וייצור הקולגן הטבעי.
הסרום החדשני חודר לעור, מצמצם סימני הזדקנות יוצר מיצוק של העור, מפחית את הנקבוביות, מעניק גוון עור אחיד יותר ומוביל למראה עור חלק יותר, צעיר יותר, וזוהר יותר.
הסרום פועל בשעות הלילה על מנת לסייע בשמירה על קצב התיקון וההגנה הטבעי של העור. באמצעות חומצה הילארונית בריכוז גבוה, הוא מסייע גם בנעילת הלחות בעור.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות המותג)

עולם שלם של ביוטי - אסתי לאודר ועוד עשרות מותגים מובילים

אסתי לאודר הוא אחד המותגים הנמכרים בקטגוריית הביוטי באתר TERMINAL X, לצד מותגים מובילים נוספים בתחומי האיפור, הטיפוח, הבישום והטיפוח לשיער. בין המותגים שתוכלו להזמין היום ולקבל כבר מחר, תוכלו למצוא את Moroccan oil, MAC, Natasha Denona ועוד.