אין דרך אחרת להגיד את זה: החיים שלנו עברו לאונליין בחודשים האחרונים. את החגים ערכנו בשיחות וידאו עם סבא-סבתא, הישיבות ופגישות העבודה מתנהלת בשיחות וידיאו מהבית, במקום ללכת לאירועים והרצאות עברנו לוובינרים, ואפליקציות הטלוויזיה הפכו להיות החבר הכי טוב כדי להעביר את הזמן.
כל אלו מצטרפים למגמה כללית של שימוש הולך וגובר בחיבור לאינטרנט - גיבוי המסמכים, התמונות והוידאו שלנו נמצא בענן, המוזיקה מגיעה משירותי סטרימינג לפי דרישה, שירותי הטלוויזיה עוברים בהדרגתיות לשימוש בתשתית האינטרנט, אנחנו צופים בווידיאו לייב ברשתות החברתיות, והגיימינג הגדיל מאוד את הדרישה של רוחב פס.
לכן, לא מפתיע לגלות שהפקקים עברו מהכבישים גם לאינטרנט בבית. היום, לא בכל מקום התשתיות יכולות לספק את המהירות המובטחת, והמשפחה הישראלית הממוצעת מוצאת את עצמה "עומדת בפקק" בכל ערב.
כעת אפשר להגיד שהעתיד של החיבור לאינטרנט כבר כאן, והוא מגיע אלינו במהירות האור. הסיבים האופטיים הולכים ונפרסים בכל הארץ בשנים האחרונות, והם ללא ספק הדור הבא של חוויית האינטרנט. Unlimited, חלוצת תשתית הסיבים האופטיים בישראל, פועלת במרץ כדי להגיע לכמה שיותר בתים ועסקים, ומציעה כבר היום את האפשרות להתחבר לתשתית אינטרנט במהירות של עד 1000 Mbps (הורדה) למאות אלפי משפחות. נפח התעבורה העובר דרך הסיבים האופטיים מאפשר מהירות גבוהה פי 10 (בהורדה והעלאה) בהשוואה למהירות הממוצעת שהתרגלנו אליה בשנים האחרונות. בתשתית המתקדמת של Unlimited, לא צריך לריב עם בני המשפחה על האטת החיבור לאינטרנט, או להמתין שעות עד שכל התמונות יעלו לשירות הגיבוי.

2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות אנלימיטד )

טכנולוגיית תקשורת הנתונים המתקדמת בעולם

רשת התקשורת של Unlimited מורכבת מסיבים אופטיים דקיקים אשר מחברים את הבית לאינטרנט. מדובר בטכנולוגית תקשורת הנתונים המתקדמת בעולם, ללא תחרות. הסיבים האופטיים הפכו לסטנדרט של מהירות ואיכות ברחבי העולם, וכעת גם בישראל יש התקדמות גדולה בפריסת תשתיות תקשורת מתקדמות אלו.
מדובר בקפיצת המדרגה הבאה בעולם תקשורת הנתונים. כמו שעברנו מהמודם האנלוגי על קו הטלפון לאינטרנט בפס רחב, הסיבים האופטיים הם הדור הבא של חוויית החיבור לרשת.

Unlimited - תשתית סיבים אופטיים מתקדמת יציבה ומהירה

לפני מספר חודשים, בעיצומו של משבר הקורונה גייסה Unlimited סכום שם 400 מיליון ש"ח, על מנת להמשיך ולהרחיב את פריסת תשתית Unlimited לאזורים רבים בישראל. הצמיחה שעשתה החברה בשנה האחרונה הפכה אותה לשחקנית משמעותית בעולם תשתיות התקשורת כיום ובמבט לעתיד.
Unlimited ממשיכה להיות פורצת דרך בתחום תשתיות האינטרנט, ופורסת את רשת הסיבים בקצב מהיר בהרבה מהמתוכנן.

2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות אנלימיטד )

אם עדיין לא הצטרפתם לדור הבא של חוויית האינטרנט בישראל, עכשיו הזמן המושלם להיות חלק מהמהפכה של הסיבים האופטיים. בפעם הבאה כשכל המשפחה תהיה מחוברת והאינטרנט יטוס במהירות האור, תוכלו להגיד תודה לטכנולוגיית הסיבים האופטיים - ולהמשיך בלי הפרעות בשיחת הווידאו/ התכנית האהובה עליכם/ המשחק החדש שקניתם. העתיד כבר כאן, זה הזמן להצטרף אליו.

פורסם לראשונה: 17:19, 28.10.20