הכי הרבה מאומתים מזה חודש: מקדם ההדבקה עלה ל-1.23.
הותר לפרסום: רה"מ הגיע למצרים למפגש פסגה משולש יוצא דופן - עם נשיא מצרים א-סיסי ועם יורש העצר של אבו דאבי מוחמד בן זאיד.
התקשורת הממלכתית בסין דיווחה הבוקר כי מטוס נוסעים ועליו 132 בני אדם התרסק באזור גואנגשי שבדרום-מערב המדינה.
שר הביטחון בני גנץ אמר היום בוועידת "אנשים של המדינה" בקשר למסרים לאמריקנים: "יחסים אסטרטגיים לא מנהלים בטוויטר". לכל ידיעות הוועידה.
אם אתם מחזיקים בבית מעל 50 אלף שקל במזומן, המדינה רוצה לדעת.
ואחרי יותר משמונה חודשים: מירי אלוני השתחררה מבית החולים.

"אסור להשוות את השואה לשום דבר"

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר בריאיון לנחום ברנע בוועידת "האנשים של המדינה" של ידיעות אחרונות ו-ynet לנאומו התקיף של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בפני חברי הכנסת אתמול, ואמר כי אינו שופט אותו: "המדינה שלו והעם שלו תחת מלחמה קשה מאוד. מאות רבות של הרוגים, מיליוני פליטים. אני לא יכול לדמיין מה זה להיות בנעליו".
נדב איל חשף כי בעשרת הימים האחרונים, הציעה לשכתו של נשיא אוקראינה כי בנט יגיע לביקור בקייב, במסגרת התיווך מול רוסיה והעברת המסרים מולה. בירושלים אומרים כי האוקראינים מאוד מעוניינים בהגעת בנט, וסבורים שהביקור יתרום לקידום המגעים להפסקת אש.
זלנסקי אמר הלילה, מספר שעות אחרי נאומו הביקורתי בפני חברי הכנסת, כי הוא "מעריך את מאמצי ראש הממשלה בנט". בנאום הלילי שפרסם בחשבון הטלגרם שלו אמר זלנסקי כי הוא מבין את המדיניות שבה פועלת ישראל. "כמובן שיש לה את האינטרסים שלה, להגן על אזרחיה. אנחנו מבינים את כל זה. בנט מנסה למצוא דרך לערוך שיחות בירושלים ואנו אסירי תודה על כך", אמר.
"במוקדם או במאוחר נתחיל בשיחות עם רוסיה, אולי בירושלים. זה המקום הנכון לעשות בו שלום - וזה אפשרי". את הדברים אמר כאמור שעות בודדות בלבד לאחר נאומו התקיף בפני יותר מ-100 חברי כנסת ושרים שבו הטיח בישראל כי אינה עושה מספיק כדי לסייע לאוקראינה.

וועידת האנשים של המדינה ראש הממשלה נפתלי בנט
(צילום: סנטרל הפקות)

לקריאה נוספת

המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.
מחר יהיה היום האחרון הרשמי של החורף, אבל גם מחר - ובכלל עד שבת צפוי להיות קר באופן חריג לשליש האחרון של מרץ. יום רביעי, שהוא גם היום הראשון של האביב, יהיה קר במיוחד והמגמה תימשך בימים שאחריו.
בשל העלייה החדה בתחלואה והקריאה של מטה ההסברה למאבק בנגיף בקורונה על החשיבות שבהתחסנות, נרשמה אתמול עלייה במספר המתחסנים – לאחר שבמשך כמה שבועות רק מעטים הגיעו לקבל את החיסונים.
אתמול קיבלו 117 ישראלים את מנת החיסון הראשונה. אמנם מדובר במספר נמוך מאוד, בהשוואה למספרים בחודש ינואר, אך הוא גבוה באופן משמעותי מהממוצע היומי בחודש מרץ, העומד על פחות מ-70 מתחסנים במנה זו ליום.
גם במספר המתחסנים במנה השלישית חלה עלייה, כש-478 ישראלים קיבלו אתמול את מנת הבוסטר, זאת לעומת ממוצע של 270 מתחסנים ביום במנה זו החודש. גם בקרב מקבלי המנה הרביעית נרשמה אתמול עלייה כש-1,421 ישראלים קיבלו את החיסון הזה, המספר היומי הגבוה ביותר מאז 24 בפברואר. לשם השוואה, הממוצע היומי במרץ הוא 527 מתחסנים במנה הרביעית ביום.
ברצלונה. קבוצת הכדורגל דרסה אתמול 0:4 את ריאל מדריד. הקטלונים הזכירו את ימיו היפים של צ'אבי כשחקן בחגיגה היסטורית בברנבאו.
שוחה נגד הזרם: השחיינית הטרנסנג'נדרית שמסעירה את ארה"ב.
סמדר שילוני צפתה בדוקו על הפסיכולוג הישראלי שיצר סביבו כת, "ד"ר רודי: האמת העירומה", ובטוחה שהוא לא יפסיק לצמרר אתכם.
שונית האלמוגים הגדולה בעולם שוב מלבינה
לבשל כמו שף: קבלו 10 מתכונים של חיים כהן.