ח"כ שירלי פינטו הגיעה עם תינוקת בת שישה ימים להצבעה במליאה. הקואליציה, אגב, הפסידה בהצבעה: "שפל".
שירלי פינטו מגיעה למליאה
(צילום: ערוץ כנסת)
עיתון איראני פרסם את "מפת המטרות" בישראל: "נוכל להכות בכל מקום".
ברלנד שוחרר ממאסר. מנהיג קהילת שובו בנים קיבל שוחרר אחרי תקופה קצרה בכלא שאליו הוכנס בשל קבלת דבר במרמה, עושק ועבירות נוספות.
נפטר ניצול השואה שנחשב ל"אבי הרובוטריקים" ושינה את עולם הפוקר - בגיל 98 הלך לעולמו הנרי אורנשטיין.

סערת הקניונים הגדולה נמשכת. הקו המנחה - חוסר החלטיות

לאחר שהוחלט על חלוקת צמידים לבעלי תו ירוק בכניסה לקניונים כתב הבריאות אדיר ינקו חשף הערב כי במשרד הבריאות החליטו כי מתווה ההגבלות בקניונים ישתנה - והדרישה לסימון לקוחות מחוסנים באמצעות צמידים תוסר. קניונים ינהלו את המתווה באופן עצמאי ובהתאם ליכולות שלהם.
מבחינה ליגאלית, במערכת המשפט הבהירו שאין בעיה להצדיק את הגבלת התנועה של בלתי מחוסנים בקניונים, בשל הסיכון הבריאותי הטמון בהדבקה בקורונה. המידע האפדמיולוגי שבידי משרד הבריאות על אודות אופני ההדבקה של וריאנט המתפשט במהירות, כמו אומיקרון, מהווה שיקול מחזק בצורך בהגבלות במתחמים סגורים. עם זאת, הבהירו שלא ניתן יהיה להטיל הגבלות על בלתי מחוסנים המגיעים למשרדי ממשלה המעניקים שירותים.
החל מאתמול, אז הוחלט כי התו הירוק יוחל על כלל מתחמי המסחר הסגורים שגודלם מעל 10,000 מ"ר, היו מחאות רבות של בעלי עסקים שאף פנו לממשלה וטענו כי הדבר מהווה אפליה. חלקם טענו כי ההחלטה לא תיושם. קביעת הצמידים התקבלה על רקע מבצע חיסוני הילדים שאינו עומד בציפיות בשלב זה והציפייה שהורים יחסנו את ילדיהם.
המשנה למנכ"ל הפנינג והפנינג טויס, ביקר את ההחלטה היום בריאיון לאולפן ynet ואמר "הרי אף אחד לא חושב שאותה אמא שלא רוצה לחסן את הילדים שלה תרוץ לחסן אותם רק בגלל שהיא לא יכולה להיכנס לחנות צעצועים בקניון. המדינה פשוט לוקחת את הקניונים והופכת אותם לאיזשהו כלי שבעזרתו מנסים ללחוץ על מי שלא התחסן".

2 צפייה בגלריה
(צילום: שרון צור)

מנכ"ל קניון הזהב: מקווה שההחלטה תידחה, אבל אנחנו נערכים, בעל רשתות צעצועים: זו החלטה אומללה
(צילום: סטס קופולו)

לקריאה נוספת

גוגל מקשיחה עמדות מול עובדים לא מחוסנים: "פגיעה בשכר ולבסוף פיטורים"

ענקית האינטרנט הודיעה לעובדיה שהם יפוטרו אם לא יעמדו במדיניות חיסוני הקורונה של החברה. כך דווח ב-CNBC מהודעה פנימית של החברה. בהודעה נכתב כי עובדים שלא יחוסנו או יקבלו פטור רשמי מהחברה יועברו ל"חופשה מנהלית בתשלום" למשך 30 יום, שאחריהם החברה תוציא אותם ל"חופשה אישית ללא תשלום" לתקופה של שישה חודשים, ולאחר מכן העסקתם תסתיים.
העובדים היו צריכים לעדכן את סטטוס החיסון שלהם עד 3.12 וכן לצרף מסמכים שיוכיחו שהם מחוסנים, או להגיש בקשה לפטור רפואי או מטעמי דת. בשל כך, החברה הודיעה כי תתחיל ליצור קשר עם עובדים שלא העלו את הסטטוס שלהם או שלא חוסנו וכן עם עובדים שבקשות הפטור שלהם נדחו. אחת הסיבות לכך שגוגל מפגינה סבלנות מוגבלת כלפי סרבני החיסונים היא שבכוונתה לזרז את החזרה למשרדים.
לקריאה נוספת

הוועדה לבדיקת בריחת האסירים הבטחוניים מכלא גלבוע תתכנס.
מחר צפוי ראש הממשלה בנט לצאת מהבידוד אליו נכנס לאחר שאחד ממלוויו בטיסה מהאמירויות אובחן כחולה קורונה.
מחר בבוקר יתחדש הגשם בצפון, ומהצהריים ירד גשם מדי פעם גם במישור החוף. בשישי יתקרר, הגשם יתחזק ויתפשט עד לנגב. בפסגות החרמון ירד שלג. בשבת יהיה קר, גשום וחורפי. ביום ראשון הגשם ייפסק.
הקורונה בדנמרק, שהוכרזה על ידי משרד הבריאות הישראלי כמדינה אדומה, ממשיכה לשבור שיאים והיום אובחנו במדינה 8,773 חיוביים לנגיף ותשעה חולים מתו.
מאז תחילת החודש אובחנו בדנמרק קרוב ל-92 אלף חיוביים לקורונה, מתוך כ-579 אלף מאומתים מאז פרוץ המגפה. כלומר כמעט אחד מכל שישה מאומתים לקורונה בדנמרק בשנתיים האחרונות אובחן ב-15 הימים האחרונים.
למרות הזינוק החד בתחלואה במדינה, חלה עלייה מתונה בלבד במספר המתים. מתחילת החודש מתו 144 חולי קורונה בדנמרק.
סטף קרי. כוכב גולדן סטייט צלף שלשה מספר 2,974 בקריירה שלו, שבר את שיאו של ריי אלן וקיבל כבוד במדיסון סקוור גארדן.
לתקוף את מתקני הגרעין באיראן צה״ל יכול כבר עכשיו, השאלה היא באיזה מחיר. רון בן ישי עושה סדר במבול הדיווחים. הכותרת - הפודקאסט היומי.
כולם מדברים על צ'אי אבל מה זה בכלל? לרגל יום התה הבינלאומי (שחל היום אם לא ידעתם), יצא השף קונדיטור עופר בן נתן להתחקות אחר תולדות המשקה.
יאיר קטן הביא את סיכום השנה של דני אבדיה ב-NBA. טוב? רע? תשפטו לבד.
הגשושית פארקר הייתה לראשונה שנכנסה לעטרה של השמש.
החללית פארקר נגעה בשמש
(צילום: נאס"א)
והשוניות העמוקות במפרץ אילת ממשיכות להפתיע ולהציג מגוון ביולוגי מרשים וייחודי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ד"ר אסף זבולוני, רשות הטבע והגנים)