חיסול ברמלה: חבר בארגון הפשע של ג'רושי נורה למוות.
רק 61 ישראלים קיבלו אתמול את מנת החיסון הראשונה.
מורים ומנהלים טוענים כי מתווה הבדיקות בבתי הספר הוא "בדיחה עצובה", ושהורים רבים כלל לא טורחים לדווח אם בדקו את ילדיהם או לא
בארה"ב מזהירים כי "פוטין ממשיך להיערך לפלישה, קייב עלולה ליפול בתוך ימים".

השוטר שאמר לת' "תתאבדי, מטומטמת" הגיב: "יש לי ילדות, התביישתי"

המשטרה סוערת סביב התאבדותה של ת', בת 20 שאותרה בסוף השבוע ללא רוח חיים בדירתה בבאר שבע - פחות מחודש אחרי שהתקשרה למוקד 100 כשהייתה במצוקה נפשית ושמעה משוטר את המילים "אלוהים עוד לא לקח אותך? תתאבדי כבר בשקט". בהקלטה בלעדית שהגיעה לידי כתבנו לענייני משטרה לירן לוי, מצטער השוטר על השיחה, אך מנסה להסביר מה הוביל אותו להתבטא כך - ולכנות צעירה במצוקה קשה "מטומטמת". "
אני מצטער על השיחה עצמה, זו הייתה שיחה גרועה", הוא נשמע אומר למקורבו בהקלטה. "באותו הלילה פתחנו לה שלושה אירועים שונים. השיחה הזו הייתה אחרי שהיא התקשרה 28-25 פעמים בחמש דקות כדי שייקחו אותה מהפסיכיאטר הביתה". "הצטערתי באותו הרגע שעשיתי את זה. גם אם זה לא היה בתקשורת, הצטערתי על איך שדיברתי. אני מגדל שלוש בנות מקסימות, אחת מצטיינת בתואר ראשון, שנייה בשייטת ושלישית עוד קטנה ובכיתת מחוננים. זו לא הרמה שלי לדבר ככה. התביישתי מול הילדות שלי, מול המשפחה ובכלל מול עצמי שדיברתי בצורה כזו".
דוד, אחיה של ת', מנגד, כעס בריאיון לאולפן ynet: "השוטר הזה חייב לשלם על מה שעשה, שזה לא יעבור בשתיקה. היא אמרה לי, 'אולי הוא צודק, אולי הוא יודע משהו, כי הוא שוטר. אני מתקשרת לשוטרים והם תמיד עוזרים לי, אולי הוא צודק סוף-סוף'. היא חיפשה מישהו כזה כנראה. לי נראה שהשוטר הזה גרם לה נזק גדול, גרם לי נזק. גם לכל הסובבים שלה נזק".
השוטר מבאר שבע בתגובה ראשונה להתאבדות של ת'


1 צפייה בגלריה
מצבתה של ת', הצעירה שהתאבדה
מצבתה של ת', הצעירה שהתאבדה
מצבתה של ת', הצעירה שהתאבדה
(צילום: רועי עידן)

במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו – עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים: ער"ן – עזרה ראשונה נפשית או בטלפון 1201; סה"ר – סיוע והקשבה ברשת; סיוע למשפחות שיקיריהן התאבדו – עמותת "בשביל החיים" – 03-7487771.




החל ממחר, ניפרד כמעט לגמרי מ"התו הירוק". החובה להציג את התו תחול רק במקומות שבהם קיים סיכון גבוה במיוחד להדבקה - כמו בכניסה לגן או אולם אירועים, בכניסה למועדון, בכניסה למקום שעורך כנסים שכוללים הגשה או מכירת מזון ובכניסה למקום שמתקיימת בו פעילות תרבות שאינה בהושבה בלבד. מחוסנים בשלוש או ארבע מנות זכאים לתו ללא מגבלת זמן ואילו מחלימים או מחוסנים בשתי מנות זכאים לו למשך ארבעה חודשים בלבד ממועד ההחלמה או החיסון האחרון.
הממשלה תצביע מחר על מינוי יועמ"ש חדש או חדשה. עושה רושם שאכן תהיה זו אישה בפעם הראשונה - גלי בהרב-מיארה.
המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

הלילה ומחר בבוקר קיים סיכוי גבוה לגשם בצפון הארץ, וביום שלישי לא צפויים גשמים והטמפרטורות יעלו מעט. ביום רביעי הרוח תתחזק והגשם יחזור, ובחרמון יירד שוב שלג. ביום חמישי עדיין יהיה קר ומדי פעם יירד גשם עד שעות הצהריים.
ביום שני בשבוע שעבר נשבר שיא מדאיג כש-231 ישראלים אושפזו במצב קשה. מדובר במספר החולים הקשים החדשים היומי הגבוה ביותר מאז פרוץ המגפה. השיא הקודם נרשם ביום ראשון בשבוע שעבר, אז ביום אחד אושפזו 221 חולים קשים.
אבל מאז חלה ירידה ביום שלישי אושפזו 200 חולים חדשים במצב קשה, ברביעי ירד המספר ל-187, בחמישי הוא שוב עלה מעט ל-192, בשישי עמד מספר החולים הקשים החדשים על 200 ואתמול הוא ירד ל-176.
למרות שבשבוע אחד בלבד אושפזו 1,407 חולים קשים חדשים, המספר הכללי של החולים הקשים לא זינק – כיוון שמצבם של רבים מחולים אלו משתפר תוך זמן קצר.
רייאן. הילד שנפל לבאר במרוקו חולץ ללא רוח חיים ארבעה ימים לאחר נפילתו.המחלצים חפרו מנהרה והתקרבו אליו בזהירות, כדי לא לגרום למפולת שתסכן אותו. אמש הודיעה מרוקו שהוא חולץ מהבאר ללא רוח חיים: "רייאן מת לפני שהמחלצים הגיעו אליו".
כתבת ynet+ מור שמעוני חקרה את תולדות הפשע המאורגן כחול לבן. הכותרת, הפודקאסט היומי.
מיכאל בן דוד, הזוכה הטרי של "אקס פקטור" ומי שייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב סיפר ל-ynet על הילדות הקשה, הקושי להתפרנס בזמן הקורונה והקשר המיוחד עם ההורים.
מה היה לאון רפאלי להגיד על אימו, ציפי, שישבה במאסר של שמונה חודשים על עבירות מס? "עכשיו כשאמא חזרה, יש יותר אוכל בבית. השמנתי".
מדאודורנט ועד יין ושוקולד: מה המוצרים שאפשר להזמין בחצי מחיר מחו"ל?
ידיעה לאייפוניסטים שביניכם: מכשיר מוזל עם תמיכה ב-5G יושק בחודש הבא.