מייסר נרצחה לעיני ילדיה

מייסר עותמאן, גרושה בת 27 אם לארבעה ילדים, נרצחה לעיני ילדיה הבוקר בדירה ברחוב גוש עציון בשכונת חליסה בחיפה. אלמוני נכנס לדירה, ירה בראשה - ונמלט. שכנים ששמעו את קולות הירי הזעיקו את המשטרה. כיוון החקירה המרכזי הוא אלימות במשפחה. תושבים בשכונה סיפרו כי "אנשים שראו את היורה מפחדים לדבר. כולם שותקים".
שכנה סיפרה: "אנחנו בהלם ממה שקרה, היא הייתה חברה של כולם. היא אישה מאוד טובה, מקסימה, נחמדה מאוד, גרה פה שנים. גם אמא שלה גרה פה".
שניים מילדיה של מייסר היו בבית בזמן המעשה. אחת השכנות טיפלה בהם עד להגעת שירותי הרווחה. למרות שכיוון החקירה המרכזי הוא אלימות במשפחה, במשטרה אומרים כי לא מוכרות תלונות מוקדמות של האישה, לא כלפי הבעל לשעבר ולא כלפי בן הזוג הנוכחי שלה. התיק הועבר לחקירת היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.

2 צפייה בגלריה
מיסר עותמאן הנרצחת בחיפה
מיסר עותמאן הנרצחת בחיפה
מיסר עותמאן הנרצחת בחיפה


רצח נוסף בחברה הערבית: אישה נורתה למוות בחיפה
(צילום: אבי חי)

לקריאה נוספת

תל אביב כתומה, 90 אלף התחסנו לראשונה ב-10 ימים

נכון לזמן כתיבת הסיכום, 293 ישראלים אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה. זה מספר המאומתים היומי הגבוה ביותר מאז תחילת אפריל. בסך הכול בוצעו כ-63 אלף בדיקות ושיעור החיוביים עומד על 0.5%. על פי לוח נתוני הקורונה של משרד הבריאות בתל אביב 197 חולים פעילים והעיר היא עם ציון רמזור 6.5 – כלומר כתומה. בצל העלייה בתחלואה גם מספר המתחסנים ממשיך לעלות ואתמול קיבלו 16,321 ישראלים את מנת החיסון הראשונה. מדובר במספר הגבוה ביותר בשלושת החודשים האחרונים.
25 נדבקים חדשים בקורונה אותרו השבוע במעלה אדומים, בהם 21 תלמידים ושלוש מורות מחוסנות מבית הספר היסודי אלמוג, וכתוצאה מכך קרוב ל-500 תלמידים נשלחו לבידוד רגע לפני החופש הגדול. עד כה לא ידוע מהו מקור ההדבקה, אך קיים חשש להתפרצות תחלואה בעיר.
בסיור שערכה בערב שרת הפנים איילת שקד בטרמינל 1, כחלק מהמאמצים לסגירת הפרצה בשדה התעופה, אמרה שקד: "העצה הכי טובה - לא לטוס למדינות אדומות". היא לא הוציאה מכלל אפשרות סגירה עתידית של נתב"ג: "כרגע אנחנו מנסים לשמר שגרת חיים".


2 צפייה בגלריה
בדיקות קורונה בבנימינה
בדיקות קורונה בבנימינה
בדיקות קורונה בבנימינה
(צילום: AP)


תנ"צ מוריס חן: מגיעים לאלפי חייבי בידוד כל יום
(צילום: אבי חי, משי בן עמי)

לקריאה נוספת

שריפה בחיפה: דירות ניזוקו, 4 נפגעו משאיפת עשן

שריפה פרצה אחר הצהריים באזור שבין דרך דורי לנווה שאנן, במורדות המזרחיים של הכרמל. כמה בתים ברחוב גדליהו פונו, והכוחות אף שקלו לפנות בית אבות סמוך. כעבור כשעתיים השתלטו כוחות הכיבוי על האש. עשן כבד כיסה את האזור שבו פעלו כוחות הצלה רבים. השריפה פרצה מסיבה לא ברורה בתנאי מזג אוויר קשים של עומסי חום כבדים. ארבעה בני אדם נפגעו משאיפת עשן, וניזוקו כמה דירות בבניינים שפונו.
שלשום פונו בתים בעקבות שריפת קוצים בשכונת חצב בעפולה. כ-30 לוחמי אש בסיוע ארבעה מטוסי כיבוי הוזנקו למקום. לאחר כשלוש שעות הושגה שליטה על האש. כתוצאה מהשריפה נפגעו שלושה בניינים מפיח ועשן, כמו גם גינות ופרגולות שנפגעו מהאש.
ולא רק אצלנו. גל חום פוקד מאז סוף השבוע אזורים בארצות הברית ובקנדה, והבוקר כבר מדווחים בפרובינציה הקנדית קולומביה הבריטית כי הוא גובה קורבנות רבים בנפש: לפחות 233 בני אדם מתו שם בין יום שישי ליום שני – כמעט פי 100 מממוצע המתים לארבעה ימים. לדברי הרשויות, החשד הוא כי החום הכבד הוא הגורם הראשי לתמותה החריגה.

החל ממחר, דמי החל"ת נגמרים באופן רשמי למעט חריגים.
החופש הגדול בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים יוצא לדרך (אם כי הילדים יוסיפו ללכת ל"בית הספר של החופש הגדול")
מחר ובסוף השבוע יתחמם אף יותר מכפי שהיה היום, עם טמפרטורות גבוהות מהרגיל של יותר מ-33 מעלות בירושלים ו-30 מעלות בחוף. הלחות באזור החוף תהיה גבוהה, כך שהטמפרטורות ירגישו כמו 37-36 מעלות. רק בתחילת השבוע הבא תורגש הקלה בעומס החום.
ארצות הברית היא אחת מהמדינות עם שיעור המתחסנים הגבוה בעולם ובמדינה שבה אובחנו הכי הרבה מאומתים מאז פרוץ המגפה, חלה ירידה בתחלואה בשבועות האחרונים.
בחודש האחרון אובחנו בארצות הברית כ-395 אלף חיוביים לנגיף, ממוצע של כ-13 אלף מאובחנים מדי יום. אתמול דורגה ארצות הברית במקום העשירי בעולם במספר הנדבקים – והקדימו אותה מדינות כמו הודו, קולומביה, ברזיל, בריטניה, רוסיה, איראן ודרום אפריקה.
לשם השוואה בחודש מאי אובחנו בארצות הברית כ-950 אלף חיוביים ובחודש אפריל אובחנו במדינה כ-2 מיליון תושבים כחיוביים לנגיף. אבל זה כלום לעומת חודש ינואר, אז אובחנו בארצות הברית כ-6.3 מיליון חיוביים לקורונה.
גם בתמותה חלה ירידה חדה. בחודש יוני מתו כ-10,000 חולי קורונה בארצות הברית, לעומת כ-17 אלף במאי וכ-100 אלף בינואר.
בסך הכול מאז פרוץ המגפה אובחנו בארצות הברית למעלה מ-34.5 מיליון מאומתים לקורונה, קרוב ל-620 אלף חולים מתו..
גל גדות, שהביאה לעולם את בתה השלישית. אתמול פרסמה גדות תמונה משפחתית בחשבון האינסטגרם שלה, לצד בעלה ירון ורסנו, שתי בנותיה והתינוקת החדשה, וכתבה: "כולנו כל כך נרגשים לקבל את דניאלה למשפחה שלנו". כוכבת "וונדר וומן" בת ה-36 התחתנה בשנת 2008, ושלוש שנים לאחר מכן נולדה בתה הבכורה אלמה. בשנת 2017 ילדה את הבת השנייה, מאיה.
מזעזע: כלבים נמצאו עם איברי מין כרותים בדרום.
כלב שעבר כריתה
(עמותת תנו לחיות לחיות)
מה הוביל את לבנון לקריסה, מה תפקידו של ארגון חיזבאללה במציאות שנוצרה, לאן כל זה הולך ואיך זה עשוי להשפיע עלינו? כתב ynet ליעד אוסמו ופרשנית "ידיעות אחרונות" סמדר פרי. הכותרת | הפודקאסט היומי.

לא רק אילת וים המלח: יש איפה לעביר לילה בפחות מאלף שקל ליד הים.
"בין ערב פוקר לאלכוהוליסטים אנונימיים": הצצה אל מעגלי הגברים.