איש הטלוויזיה מודי בר-און מתמודד עם מחלת הסרטן, ומאושפז במחלקה האונקולוגית באיכילוב. רק בריאות.
עוד סדק במשפטו של זדורוב: חוקר עבירות מחשב של המשטרה הודה כי בניגוד לנטען במשפט הראשון, במכשיר שהיה בבעלות זדורוב לא נמצאה עדות לחיפושים בנושאי פדופיליה וסנאף.
נקמת הארכיון בעידן רול: אמר כי "נתניהו חייב לפטר את ליצמן. זה חיי אדם" לאחר שליצמן נדבק בקורונה. היום דווח כי אחרי שתועד ללא מסכה במסיבה, סגן שר החוץ נדבק בקורונה.
ישראל הסכימה לשחרר את הישאם אבו הוואש, ששובת רעב כבר יותר ממאה ימים.

המנוע עלה באש, החשמל במסוק כבה

חקירה ראשונית של תאונת מסוק העטלף אתמול מול חופי חיפה, שהביאה למותם של סא"ל ארז שחייני ורס"ן חן פוגל, העלתה כי בשלב מסוים בחזרה לנחיתה חווה הצוות של המסוק תקלה חמורה - כנראה של אש במנוע שמאל, והחשמל במסוק כבה - מה שמסביר את אי הדיווח בקשר. למרות זאת, הצליחו הטייסים לנחות נחיתת חירום בים. קצין הסיור שניסה ללא הצלחה להציל אותם אמר כי "היה חושך במסוק והצוות תפעל מצב חירום עם עשן שנכנס. חשבתי שגם הם נחלצו".
הצוות הפעיל את מערכת הציפה של המסוק - וכך המסוק צף מעל המים, וקצין הסיור של חיל הים הצליח לחלץ את עצמו. הוא חזר לנסות להציל את שני הטייסים ללא הצלחה, ואז יצר קשר עם מפקד הטייסת 193 בטלפון הנייד האישי שלו. מפקד הטייסת הרגיע אותו ואמר לו לשמור על עצמו. ספינת משטרה ומסוק עטלף אחר מאותה טייסת זיהה אותו במים והוא חולץ.
בחיל האוויר מעריכים כי מהרגע שפרצה האש ועד לרגע שהמסוק נגע במים חלפו בין דקה לשתי דקות. בצה"ל ידעו על ההתרסקות עוד לפני הדיווח של קצין הסיור, מאחר שבמערכות המעקב זוהה תהליך הנמכה, ובקר הטיסה קרא לטייסים בקשר. כאשר הם לא הגיבו, מיד הופנה מטוס צופית וכלי טיס נוסף למקום. עם זאת, עדיין לא ידוע מדוע הטייסים לא הצליחו לחלץ עצמם מהמסוק, אך ידוע שכל השלושה היו חגורים בטיחותית בזמן הטיסה.
1 צפייה בגלריה
חן פוגל ארז שחייני
חן פוגל ארז שחייני
חן פוגל ארז שחייני
(צילום: דובר צה''ל)

אסון התרסקות המסוק: הפרסומים על זהות ההרוגים יצאו תחת צו איסור פרסום
(צילום: אריק מרמור, נויל האריס)
לקריאה נוספת

מצוקת חיסונים בכללית, בבילינסון נפתח מוקדם מהצפוי מתחם אשפוז תת-קרקעי

ברקע האישור והביקוש לחיסון הרביעי בקרב בני 60 ומעלה לצד העלייה במספר הילדים בני 5 עד 11 שמתחסנים נגד הקורונה, מדווחים הערב בקופת החולים כללית על מחסור נקודתי בחיסונים. בקופה ממתינים לאספקה נוספת ממשרד הבריאות. לפי נתוני משרד הבריאות מאתמול, 24,600 בני אדם קיבלו את החיסון הרביעי ביום הראשון למבצע, ועשרות אלפים אחרים זימנו תורים להמשך השבוע. במאוחדת מדווחים כי החל מאמש חלה עלייה של 100% בשיעור המתחסנים במנה הרביעית.
לנוכח העלייה בתחלואה בקורונה, הוחלט בבית החולים בילינסון בפתח תקווה להקדים את פתיחת מתחם האשפוז התת-קרקעי, וכבר הערב יקלטו מחלקות פנימית קורונה חולים חדשים שנדבקו בנגיף.
10,815 ישראלים קיבלו אתמול תשובה חיובית לקורונה, ומתוך 198,125 בדיקות שפוענחו שיעור החיוביים עמד על 5.5%.

לקריאה נוספת
לאחר שהיתה בסכנת ביטול, מחר תתקיים הילולת הבבא סאלי בנתיבות תחת מגבלות. לא תותר כניסת קהל לתוך "הציון" – המבנה הסגור שבו נמצא הקבר עצמו, אלא למתחם – המקום שבו מתקיימת ההילולה מדי שנה.
סיכוי לגשם מקומי קצר מחר בבוקר. בסוף השבוע תורגש עלייה של ממש בטמפרטורות, ומזג האוויר יתאים מאוד לפעילויות מחוץ לבית. גם בתחילת השבוע הבא יהיה בהיר וללא גשם.
בשלושת הימים הראשונים של שנת 2022 אובחנו בקפריסין קרוב ל-11 אלף מאומתים לקורונה. כלומר, כמעט 1% מתושבי המדינה. בשל התחלואה הגבוהה מדורגת קפריסין במקום השלישי בעולם ביחס של מאומתים לתושבים בשבעת הימים האחרונים. מקדימות אותה רק ארובה ואנדורה.
למעשה, מאז תחילת דצמבר אובחנו באי השכן כ-44 אלף חיוביים לקורונה, המהווים כמעט רבע מכלל כל הנדבקים בקפריסין מאז פרוץ המגפה. השיא נרשם אתמול כש-5,024 תושבים אובחנו כחיוביים לנגיף.
מאז פרוץ המגפה מתו בקפריסין 641 חולי קורונה, 44 מהם מאז תחילת דצמבר. כלומר, קצת פחות מ-7% מקורבנות המגפה מתו מסיבוכי הנגיף ב-34 הימים האחרונים.
ליאו מסי. השחקן שנדבק בקורונה, החמיץ מעט יותר משליש מהמשחקים עד כה העונה בקבוצתו החדשה פאריס סן ז’רמן.
חוק הפייסבוק. מדוע החוק שיזם גדעון סער למניעת הסתה ברשתות החברתיות מעורר כל כך הרבה התנגדויות? ריפרש, פודקאסט הטכנולוגיה של ynet.
חמש יחידות חינקלי וצ'יבורקי אחד חם וגדול ממולא בבשר, הפכו את הבוקר של נהג המונית שלנו לחגיגת טעמים. ואיך המחיר? מצחיק.
המונה טועם: אוכל גאורגי זול וטעים באשדוד
(צילום: נויל האריס)
בתאגיד הודיעו כי השיר "קאקדילה" של עומר אדם לא ישולב ברשימות ההשמעה לאחר שזכה לביקורות.
ומכוניות משפחתיות קטנות החל מ-20 אלף שקל. יש דבר כזה?